siwyyy77  Dołączył: 24 Lip 2007
Sprawy mam nadzieje finał ;-)
W 10 dniu od dostarczenia mi aparatu (zeszły piątek), dzwonię do sklepu i pytam jak się sprawa przedstawia...
Otrzymałem info, aparat wysłany do serwisu i serwis ma 3 tyg. na odpowiedź.
Szybki tel. do rzecznika spraw konsumenta i ten podpowiada coby szybko pisać drugie pisemko o zwrot kasy w ustawowych 10 dniach i biegusiem na poczte (wazna data stempelka).
Tak zrobiłem, dzwoniłem w tygodniu to jeszcze nie mieli pisma (albo ściema, albo poczta nawaliła... nie wnikam) Dziś dzwonię otrzymali pismo i przekazali informacje do księgowości o zwrot kasy na moje konto.
I ponoć otrzymali już info lub aparat, nawet nie wnikałem :-/ że aparat był i jest sprawny :roll:

Zastanawiam się więc czy nie kupić jakiegoś kompakta, skoro mając sprawny "półprofesjonalny" aparat robiłem takie fotki jak na linkach powyżej :-(

Ps. Nie kupujcie w najbliższych dniach GX-10 z kitem w fotoplanet bo możecie trafić na ten "sprawny aparat".
Jutro może nabęde K10D w okazyjnej cenie, a jak nie to możę ASTER zrobi mi jakąś promocje jak kupię z jakąś gwiazdką ;-)

Ps. 2. Te wszystkie info na stronach, że przedmiot trzeba zwrócić nieodpakowany itp. to w buty można wsadzić... powiedział mi rzecznik, bo jak mam sprawdzić aparat, telewizor itp. nie włączając go i nie użytkując.
 

grohu  Dołączył: 25 Wrz 2006
dobrze by było jak bys numer seryjny tego gx-10 podał w razie zakupu w tym sklepie ;-)
 
siwyyy77  Dołączył: 24 Lip 2007
No właśnie numer miałem ale gdzieś się zapodział :oops: jak znajdę to podam :-)

Poza tym sklep internetowy, więc 10 dni na zwrot towaru jest ;-) a jak nic w serwisie nie poprawiali to po 10 dniach to musi wyjść ;-)
 
kubus  Dołączył: 09 Kwi 2007
Miałem podobny problem ze swoim samsungiem. Wybrałem się do Gdańska na zakończenie jarmarku. 1,2,3.....10 zdjęcie ok, 11 o zgrozo czarna plama i tak każde następne. Myśląc,że to może problem z kartą zmieniłem ją na drugą lecz nic to nie zmieniło .Zamiast zdjęć na wyświetlaczu pojawiały się czarne plamy.W poniedziałek zawiozłem aparat do serwisu. W środę był już naprawiony. Okazało się,że padło oprogramowanie. Wgrano nowe oprogramowanie i problem znikł :mrgreen: :mrgreen: W serwisie powiedziano mi jeszcze ,że jeżeli sam wgram nową wersję oprogramowania to aparat traci gwarancję. Nową wersję może wgrać tylko serwis, a każda taka zmiana jest odnotowywana przez sewris w karcie gwarancyjnej.

 

bEEf  Dołączył: 28 Gru 2006
Cytat
Okazało się,że padło oprogramowanie

A ja się zastanawiam, jak oprogramowanie może "paść" na stałe. Zapisało sobie we flash memory jakieś dane, które je rozkładały przy każdym restarcie?
 
kubus  Dołączył: 09 Kwi 2007
Beef nie zadawaj mi takich pytań . nie jestem informatykiem i się na tym nie znam.Aparat ustawiał ostrość, przysłonę, czas ,menu działało,a jednak po zrobieniu zdjęcia pojawiała się czarna plama. Może padła tyko część oprowgramowania dopowiedzialna za przetwarzanie obrazu. :-/
 

vertiico  Dołączył: 08 Maj 2007
kubus napisał/a:
W serwisie powiedziano mi jeszcze ,że jeżeli sam wgram nową wersję oprogramowania to aparat traci gwarancję.

jasne, i co jeszcze powiedzieli :mrgreen:
takie bzdury to sobie moga gadac :) a jakby mi to powiedzieli, zadalbym to na pismie i dopiero mialbym ubaw :mrgreen:
 
kubus  Dołączył: 09 Kwi 2007
Niech sabie mówią co chcą. :-P Dla mnie najważniejsze jest że aparat dział i robi tak samo fajne fotki jak przed awarią :-B
 

bEEf  Dołączył: 28 Gru 2006
Cytat
W serwisie powiedziano mi jeszcze ,że jeżeli sam wgram nową wersję oprogramowania to aparat traci gwarancję.

Większej głupoty dawno nie słyszałem. Jest to kłamstwo wyssane z palca i broń boże w to nie wierz. Prawdopodobnie wciskają ludziom taki kit z nadzieją na większe obroty. Albo są niedouczonymi dyletantami. Sam nie wiem, co gorsze :evil:

Ciekawe po co producent aparatu umieszczał by wtedy soft na www, wraz z instrukcją jak go zainstalować w aparacie.
Cytat
Beef nie zadawaj mi takich pytań . nie jestem informatykiem i się na tym nie znam.

Ja akurat jestem informatykiem i tylko tak sobie głośno myślę, więc to nie było pytanie ;-)
 

Żaba  Dołączył: 08 Cze 2006
kubus napisał/a:
W serwisie powiedziano mi jeszcze ,że jeżeli sam wgram nową wersję oprogramowania to aparat traci gwarancję. Nową wersję może wgrać tylko serwis, a każda taka zmiana jest odnotowywana przez sewris w karcie gwarancyjnej.

Może ta informacje warto przekazać firmie K-Consult, takia informacja wypuszczona przez serwis powinna mieć jakieś konsekwencje bo to jawe wprowadzanie klienta w błąd :!:
 
kierdel  Dołączył: 20 Lip 2007
Trzeba by napisac oficjalnego maila z zapytaniem do K-Consult. Wgralbym sobie najnowszy soft (pewnie tam jest troche poprawionych rzeczy), ale nie mam pewnosci, czy strace gwarancje czy nie.

[ Dodano: 2007-08-31, 15:49 ]
A nie napisalem do nich nic w tej sprawie, bo wczesniej o cos pytalem i zero odzewu, zlewaja ludzi.
 

jerz  Dołączył: 19 Kwi 2006
Ech, z tym wgrywaniem softu na nowo to rzeczywiscie troche sciema - mialem to samo z K10D. Wgrali soft na nowo, a problem wrocil w drugim dniu urlopu, akurat jak sie zasadzilem na zurawie ;)
W kazdym razie teraz aparat lezy znow w Apollo i czeka na akceptacje wniosku o wymiane sprzetu na sprawny.
 

Żaba  Dołączył: 08 Cze 2006
Cytat
Trzeba by napisac oficjalnego maila z zapytaniem do K-Consult. Wgralbym sobie najnowszy soft (pewnie tam jest troche poprawionych rzeczy), ale nie mam pewnosci, czy strace gwarancje czy nie.


Spokojnie możesz sobie wgrać nowy soft gwarancji na 100% z tego powodu nie stracisz, natomiast ktoś w tym serwisie powinien stracić pracę bo okłamuje klientów.

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach