Pozdrawiam
ME Super
krzychu1979 napisał/a:Ostatnio wyciągam szkiełko z torby, oglądam a w środku taaaaki paproch (chyba ze 2 mm) albo jakiś mało żywy robal.
ME Super
krzychu1979 napisał/a:Prawdopodobnie na tylnej, a na pewno za przesłoną.
olowek74 napisał/a:Czy to można naprawić
K-5, K20D kit WR, F 28/2.8, FA 35/2 AL, FA 50/1.4, K 55/1.8, DA 55-300, DA 70/2.4 Ltd, M 85/2, A 100/2.8, A 100/4 macro, K 150/4, F * 300/4.5, CZ Planar T* 50/1.7, Porst 55/1.4(M42), Pentacon 50/1.8(M42) , Pentacon 100/2.8(M42)
ME Super A i szkła
K-5, FA 31/1.8 | FA 77/1.8 | S 50/1.4 EX |DA 18-135 | DA*16-50/2.8 |DA*60-250/4 |AF-540 FGZ | Slik PRO 340 DX
początkujący amator
K-5, FA 31/1.8 | FA 77/1.8 | S 50/1.4 EX |DA 18-135 | DA*16-50/2.8 |DA*60-250/4 |AF-540 FGZ | Slik PRO 340 DX
początkujący amator
Taaaa, dwa moje obiektywy które były w jego rękach dotarły do mnie z usterkami. Nie piszę że nie potrafi naprawiać obiektywów ale do mistrzostwa świata to mu daleko.espresso napisał/a:mistrzostwo świata.harys napisał/a:co myślicie o punkcie w Poznaniu u Pana Szczepana
Zazwyczaj jak zabrudzi i/lub skoroduje się silnik to oznacza że pozostałe mechanizmy też są brudne i/lub skorodowane. W takiej sytuacji może wystąpić zwiększony opór tych mechanizmów. Może to dodatkowo utrudniać działanie i tak zabrudzonego i/lub skorodowanego silnika SDM. Rozruszanie mechanizmów śrubokrętem może pomóc ale to jest tylko leczenie objawowe i zazwyczaj krótkotrwałe.Kot72 napisał/a:Oczywiście zgodzę się w przypadku gdy jest skorodowany/utleniony/brudny pierścień zewnętrzny lub igły . Wtedy i tylko wtedy kręcenie wiertarką ma sens .
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl