iwasherebefore  Dołączył: 30.10.2016
Cytuj
BarneyL napisał/a:
iwasherebefore napisał/a:
Pytanie na jaki okres gwarancji dostales sprzet, rok, czy 2 lata?

Sklep daje dwa lata (własnej), producent - Ricoh - rok (w ramach tej europejskiej). Swoją drogą nie wiem, czy nie powinienem gdzieś zarejestrować tego sprzętu... dostałem też karty z numerami seryjnymi korpusu i obiektywu. Czy coś należy z nimi robić, czy wystarczy tylko pilnować, by nie zgubić?


Tak jak napisałeś - w pierwszym roku naprawisz sprzęt w PL, ale po roku czasu, musialbys zgłosić awarie i wysyłać sprzęt bezpośrednio do SRS.
Na pytanie czy zarejestrować sprzęt - tak, jeżeli liczysz na "długofalowa współpracę, wsparcie i złote róże". ;-)
Tak na serio - jeżeli uczestniczysz w "promocji", która oferuje pentax, np 3 lata gw. to musisz to zrobić w innym przypadku nie warto.
Ja od 3 mc "walczę" z firmą o zarejestrowanie produktu i jak narazie bezskutecznie. Przedzakupowo miałem wsparcie, które po zakupie się urwalo. :-(

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach