Kulbi  Dołączył: 24 Cze 2006
Przyzwoity obiektyw tele na M42
Jestem trochę nowy w temacie...
Przejrzałem forum, ale nic konkretnego nie znalazłem.
Co w miarę przyzwoitego polecacie? Chcę kupić jakiś używany obiektyw na Allegro. Nie wiem co będzie lepsze: jakiś zoom w przedziale 70-300 mm (oczywiście nie musi pokrywać całego zakresu), czy stałka? Jak wybrać taki obiektyw?
Mam Samsunga GX-1L. Obiektywu będę używał głównie do fotografowania pokazów lotniczych i może do portretów (ale to mniej istotne). Moje możliwości finansowe, po zakupie aparatu, są dosyć skromne, więc szukam czegoś taniego. Potrzebuje czegoś na początek. Adapter M42 zamówiłem już w raysfoto.

P.S. Powiedzcie mi jeszcze co tracę po dokręceniu tego typu obietywu, tzn. co będę musiał ustawić całkowicie manualnie?

P.S.2. Gdzie kupić osłonę wyświetlacza do 1L?
 
klimecki  Dołączył: 21 Kwi 2006