No, noZdano napisał/a:piotreksu, zdjęcie całkiem fajne
...też się ciągle uczę, więc mnie nie przeceniaj...Zdano napisał/a:potrzebny jest Pan Profesor (...)
Ż jest P... p.
zapraszam:
http://picasaweb.google.pl/cypis1
nowsze:
http://picasaweb.google.pl/cypska
"fotoblog":
http://fotocyp.blogspot.com
K100D Super KIT + Tamron 28-75/2.8
To jest właśnie RAW. Tylko każda firma stosuje swoja nazwę. Najwyraźniej twój PS jest starą wersją i nie obsługuje jeszcze plików z K100D.piotreksu napisał/a:Mam jeszcze jeden mały problem - gdy wybiorę zapis w RAW, pliki mają rozszerzenie PEF, Photoshop nie chce takiego pliku otworzyć...da się zrobić by pliki były przez aparat zapisywane w *.raw?
Pozdrawiam
Paweł
-----------
Za Fafniakiem: Nie dla leniiii !!!!!!!!!!
Moje pstryki
Pozdrawiam
Krzysiek
ME-F; Z-20; K-1
AF 35-70/2.8; DA 10-17/3.5-4.5; FA 24-70mm f/2,8 ED SDM; FA PZ 28-105/4-5.6; T 70-200/2.8; FA 80-320/4.5-5.6; FA 31/1.8; Helios 85/1.5; D-FA 100mm f/2.8 macro
AF-540FGZ, AF160, Winder ME-II
Najlepiej sam Camera Raw, stosownie do swojej wersji PS-a.Zdano napisał/a:musisz ściągnąć aktualizację do Photoshopa i po sprawie.
Pozdrawiam
Paweł
-----------
Za Fafniakiem: Nie dla leniiii !!!!!!!!!!
Moje pstryki
Kierując aparat na ciemny fragment kadru, mierząc ekspozycję i blokując ją, robisz dokładnie to samo co można uzyskać poprzez podniesienie ekspozycji np. o + 1 EV. Mówiąc po ludzku wydłużasz czas. W jednym i drugim przypadku niebo wyjdzie przepalone ... a dlaczego, bo tak i już ... bo takie są ograniczenia matrycy - wspominana wcześniej rozpiętość tonalna.pavlos napisał/a:... a ja bym kombinował inaczej: ...
szkło w połowie pełne
Albo starym sposobem zastosować filtr szarą połówkę. Osobiście wolę ten sposób. Tylko nie zawsze chce się filtr wyciągać z torby .PiotruśP napisał/a:Tego typu kontrastowe kadry trzeba później poprawić w programie graficznym
Pozdrawiam
Paweł
-----------
Za Fafniakiem: Nie dla leniiii !!!!!!!!!!
Moje pstryki
Właśnie dlatego jeszcze nie kupiłem takiego filtra .argawen napisał/a:nie zawsze chce się filtr wyciągać z torby
szkło w połowie pełne
Pentax K10D | Sigma 17-70 F2.8-4.5 macro, Weltblick 300 F5.6, Phoenix 650-1300 (2600 z TC x2)
Lumix GX80 | Lumix G 12–32 f/3.5–5.6, Lumix G 45-150 f/4.0-5.6, Olympus M.Zuiko 45mm f/1.8
Marooned napisał/a:Gorzej, jeśli horyzont nie jest linią, tylko np. wyrasta nam góra - to chyba z filtrem ciężko? [jako laik tylko się domyślam].
www.kannon.pl :: galerie: http://picasaweb.google.pl/Mumonzan :: PAD: http://mumonzan.aminus3.com
Tylko gdzie dostać filtr, który ma przejście w kształci szczytu góry, człowieka albo kota?argawen napisał/a:Albo starym sposobem zastosować filtr szarą połówkę. Osobiście wolę ten sposób.
ZX-7, K-5, Kadyszka i jeden limited
a od czego farbkiGwiazdor napisał/a:Tylko gdzie dostać filtr, który ma przejście w kształci szczytu góry, człowieka albo kota?
K10D, DA* 16-50/2.8 AL ED [IF] SDM, DA 18-55 (w pudełku), DA 50-200, A 50/f1.7, FA 50/f1.4, FA 28-105, FA 80-320 (na chorobowym), Cosina 100/f3.5, Sigma EF-500 DG Super, Metz 40 MZ-3i
OM-1, OM-2N
Pentax 645, MX, MZ5, Z1p, Ds, K-1, K-01, 750z, Q
Kiedys to dawali sobie jakoś rade bez HDR.Gwiazdor napisał/a:Tylko gdzie dostać filtr, który ma przejście w kształci szczytu góry, człowieka albo kota?
Tutaj na pewno dobrze sprawdzi się HDR.
Pozdrawiam
Paweł
-----------
Za Fafniakiem: Nie dla leniiii !!!!!!!!!!
Moje pstryki
wiktor33 napisał/a:Statyw, 2 zdjęcia na różnych EV, ręczny HDR (gumka na warstwie).
ME-Super,GX-1L, kit, K135/3.5, A50/1.7, duża blenda, lampa FGZ360+inne, ciągły brak czasu.
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl