Fafniak  Dołączył: 19.04.2006
Andrzej Krynicki "pentaxsiarz" - potrzebna pomoc Cytuj
Znaczy jakiś czas nie żyje już ale tworzę stronkę o tacie.
http://andrzej-krynicki.com/

A ponieważ większość czasu fotografował pentaxem
http://andrzej-krynicki.com/?p=43

a na tej stornie będzie dział "sprzętowy" (czyli głównie pentaxowy)
http://andrzej-krynicki.com/?page_id=247

To mam prośbę o pożyczenie sprzętu abym mógł sfotografować.

Z1 lub Z1p
MX (ten stary analogowy)
28-105 powerzoom
100-300 powerzoom
Spotmatic
24mm 2.8 (wersja K lub M)
35mm 2.8 (wersja M)
Piszę z pamięci więc jeżeli gdzieś sie pomyliłem to przepraszam)
20mm 2.8 flektogon - bardzo mi zależy

Jak coś to dopiszę

Jako opcja - gdyby ktoś mógł zrobić fajne foty na ciekawym tle ... i dał zgodę na użycie na stronie taty (to byłaby najlepsza opcja !!!)
 

plwk  Dołączył: 21.04.2006
Cytuj
Fafniak napisał/a:
Spotmatic

Który?
 

powalos  Dołączył: 20.04.2006
Cytuj
Fafniak napisał/a:
gdyby ktoś mógł zrobić fajne foty na ciekawym tle ...


co rozumiesz pod tym pojęciem ? ;-)
 

DeTe  Dołączył: 14.05.2008
Cytuj
Fafniak napisał/a:
24mm 2.8 (wersja K lub M)

Nie mam. Ale mam 28mm 2.8 M jakby był potrzebny, ładny stan.
 

pszczołowaty  Dołączył: 07.12.2009
Cytuj
Fafniak napisał/a:
100-300 powerzoom

Fafniak, który FA czy F? Mam ten drugi, no i ktoś musiałby przejeżdżać przez Lublin :)
 

Fafniak  Dołączył: 19.04.2006
Cytuj
OTO jest pytanie
Mam czarnego ESa - myślę że mógł być po 70 roku

[ Dodano: 2018-03-10, 15:47 ]
Chodzi o powerzoomy FA

Co do "ciekawego tła" to nie przesadzajmy ;) myślę że na kawałku półki z rozmytym tłem dość jasnym ciepłym ?
 

pszczołowaty  Dołączył: 07.12.2009
Cytuj
 

Fafniak  Dołączył: 19.04.2006
Cytuj
No właśnie o taki chodzi.
 

powalos  Dołączył: 20.04.2006
Cytuj
pszczołowaty, żaden z tych, które pokazałeś to nie jest "powerzoom"
chodzi o ten obiektyw
https://www.pentaxforums....-Zoom-Lens.html
 

pszczołowaty  Dołączył: 07.12.2009
Cytuj
ale wyglądają tak samo :mrgreen:
no prawie ;) czyli jednak nie mam powerzooma
 

powalos  Dołączył: 20.04.2006
Cytuj
No bo Pentax jak zwykle namieszał. Początkowo tylko obiektywy z powerzoomem miały oznaczenie FA. Później jednak się to rozmyło. Pzdr.
 

plwk  Dołączył: 21.04.2006
Cytuj
 

Fafniak  Dołączył: 19.04.2006
Cytuj
o masz... widać że dawno nie miałem sprzętu pentaxa z okresu AF ;)
Chodzi o te dwa ostatnie szkła
 

M.K  Dołączył: 26.08.2007
Cytuj
Byc moze uda mi sie pożyczyć flektogona, nie obiecuje ze mi sie to uda, bo nie wiem czy jeszcze ta osoba jest w posiadaniu powyższego. Dam znać w poniedziałek.
 

Fafniak  Dołączył: 19.04.2006
Cytuj
super - dzięki
 

jorge.martinez  Dołączył: 16.05.2007
Cytuj
Mam ładnego czarnego MX-a. I mniej ładnego obitego srebrnego.
 

DiMarco  Dołączył: 24.01.2012
Cytuj
Też mam Mx czarnego (nieco tylko sponiewierany) oraz Z1. Może być do dyspozycji, jakby co, to daj znać na PW.
 

Fafniak  Dołączył: 19.04.2006
Cytuj
jorge.martinez napisał/a:
Mam ładnego czarnego MX-a. I mniej ładnego obitego srebrnego.

Czarny MX to jest to !
Zrobiłbyś coś fajnego z rozmytym tłem ?

[ Dodano: 2018-03-10, 23:38 ]
DiMarco napisał/a:
Też mam Mx czarnego (nieco tylko sponiewierany) oraz Z1. Może być do dyspozycji, jakby co, to daj znać na PW.

Z1 by mnie interesował
 

DiMarco  Dołączył: 24.01.2012
Cytuj
Ok. Daj na PW Twoje namiary, postaram się w poniedziałek Z1 spakować i wysłać.
 

Fafniak  Dołączył: 19.04.2006
Cytuj
DiMarco napisał/a:
Ok. Daj na PW Twoje namiary, postaram się w poniedziałek Z1 spakować i wysłać.


eee, zrób zdjęcie ! Będzie dużo prościej !

[ Dodano: 2018-03-11, 09:01 ]
o choćby takie :
https://farm4.static.flickr.com/3812/11685506715_db4fa2d5ae_b.jpg

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach