Baca  Dołączył: 15 Sty 2008
Jakie problemy z K10D
Witam wszystkich forumowiczów!!!
Jestem nowy na tym forum. Mam problem z wyborem apartatu. Jestem amatorem, lecz trochę wymagającym. Chcę kupić nowy sprzęt, bardzo odpowiada mi K10D. Lecz od kilku dni wczytuję się w wasze różne wypowedzi - bardzo cenne zresztą - i mam jeden dylemat.
Czy problemy z BF/FF występuje tylko u Pentaxa, na innych forach nie spotkałem się z tyloma tematami. Wydaje mi się że jest to problem chyba każdej lustrzanki - problem konstrukcyjny. Nie wiem co o tym sądzić. Proszę o radę, jestem zdecydowany wręcz na K10D, ale troszkę wasze posty mnie zaniepokoiły. Czy ten problem w codziennej pracy naprawdę dokucza mocno - patrząc od strony amatora. Czy ta wada zdaża się często. Czytałem wiele testów na żadnym nie znalazłem wzmianki o tym problemie, może on jest troszkę wyolbżymiony. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
 

tref  Dołączył: 05 Wrz 2006
Witaj!
Baca napisał/a:
Czy problemy z BF/FF występuje tylko u Pentaxa, na innych forach nie spotkałem się z tyloma tematami.
Kiepsko szukałeś.

Baca napisał/a:
Czy ta wada zdaża się często. Czytałem wiele testów na żadnym nie znalazłem wzmianki o tym problemie, może on jest troszkę wyolbżymiony.

Wszystko już jest na forum.
 
Baca  Dołączył: 15 Sty 2008
witaj Tref
Nie to, że nie szukałem, dość bużo o tym czytałem ale każde posty kończą się beż jakiś konkretów. Ja chcę kupić aparat który posłuży mi wiele lat. Wszelkie mankamenty o których piszą na róznych testach to tak naprawdę bzdury zależne od upodobań testującego.I dla tego nbiepokoi mnie ten BF/FF, tak naprawdę nie wiem jak wielką wagę do niego przykładać. Stąd moja prośba o pomoc.
 

Zdano  Dołączył: 23 Paź 2006
Baca, FF lub BF nie jest normą, czasem się zdarza i jeżeli przypadkiem trafisz na korpus z taką wadą to jest ona do usunięcia w serwisie.
Z tego co wiem regulację przeprowadzają już w Polsce.
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
Baca napisał/a: