Lynne: Co ci zamówić?
Ja: Stek...
Lynne: Nie powinieneś jeść mięsa. Kobiety lubią mężczyzn niezależnych, o silnej woli...
Ja: Lynne, ja robię zdjęcia Pentaksem i obrabiam je pod Linuksem...
Lynne: Dobra, to jaki ma być ten stek? Krwisty?
Lynne: Co ci zamówić?
Ja: Stek...
Lynne: Nie powinieneś jeść mięsa. Kobiety lubią mężczyzn niezależnych, o silnej woli...
Ja: Lynne, ja robię zdjęcia Pentaksem i obrabiam je pod Linuksem...
Lynne: Dobra, to jaki ma być ten stek? Krwisty?
Pokaż coś, czego nie mogę zrobić KaiksemApas napisał/a:ISO 3200, wołane z RAWa w Darktable, bez odszumiania
*ist DS + DA 35/2.4 | K20D + D-BG2 + O-ME53 + DA 21/3.2 | Samyang 8/3.5 | Tamron 90/2.8 | Metz 48 AF-1
K-5 II + D-BG4 + O-ME53 + DA 18-135/3.5-5.6 | DA 55-300/4.0-5.8 | DA 50/1.8
ME-Super + Winder ME II + M 28/2.8 | K 50/1.4 | Metz 32 Z-2
Ryszard napisał/a:Pokaż coś, czego nie mogę zrobić KaiksemApas napisał/a:ISO 3200, wołane z RAWa w Darktable, bez odszumiania
K-3 III fajnym aparatem jest i basta! Tylko brać i fotografować!
Lynne: Co ci zamówić?
Ja: Stek...
Lynne: Nie powinieneś jeść mięsa. Kobiety lubią mężczyzn niezależnych, o silnej woli...
Ja: Lynne, ja robię zdjęcia Pentaksem i obrabiam je pod Linuksem...
Lynne: Dobra, to jaki ma być ten stek? Krwisty?
Lynne: Co ci zamówić?
Ja: Stek...
Lynne: Nie powinieneś jeść mięsa. Kobiety lubią mężczyzn niezależnych, o silnej woli...
Ja: Lynne, ja robię zdjęcia Pentaksem i obrabiam je pod Linuksem...
Lynne: Dobra, to jaki ma być ten stek? Krwisty?
CzareK
greentrek napisał/a:Taa, puszki to chętnie robią bo jest fan, ale ostatnie szkło na warsztacie to był chyba 20-40 Ltd
Lynne: Co ci zamówić?
Ja: Stek...
Lynne: Nie powinieneś jeść mięsa. Kobiety lubią mężczyzn niezależnych, o silnej woli...
Ja: Lynne, ja robię zdjęcia Pentaksem i obrabiam je pod Linuksem...
Lynne: Dobra, to jaki ma być ten stek? Krwisty?
No i teraz widać różnicę. Dziękuję Fajny sprzęt, nie ma co, w zasadzie nie do zatrzymania.Apas napisał/a:ISO 25600 (więc K-Xem nie zrobisz )
*ist DS + DA 35/2.4 | K20D + D-BG2 + O-ME53 + DA 21/3.2 | Samyang 8/3.5 | Tamron 90/2.8 | Metz 48 AF-1
K-5 II + D-BG4 + O-ME53 + DA 18-135/3.5-5.6 | DA 55-300/4.0-5.8 | DA 50/1.8
ME-Super + Winder ME II + M 28/2.8 | K 50/1.4 | Metz 32 Z-2
K-1 | K-3 II | K-5 | S A 18-35/1.8 | FA 77/1.8 | Irix 15/2.4 | F 50/1.7 | DA 55-300/4-5.8 | DA* 300/4 | TC 1.4x | A 28/2.8 | M135/3.5 |
http://marekskruch.pl
Bóg widząc, że światłość jest dobra, oddzielił ją od ciemności. [Rdz. 1-4]
Marek napisał/a:A ja głupi właśnie kupiłem K-1.
Marek napisał/a:Chyba marketingowcy od Pentaxa/Ricoha trochę się rozpędzili z tym high ISO Z K-3 III lepszym niż w puszkach FF.
Marek napisał/a:Apas, fajnie przedstawiłeś tutaj możliwości K-3 III. Naprawdę maszynka robi wrażenie. Niech Ci służy dobrze!
Lynne: Co ci zamówić?
Ja: Stek...
Lynne: Nie powinieneś jeść mięsa. Kobiety lubią mężczyzn niezależnych, o silnej woli...
Ja: Lynne, ja robię zdjęcia Pentaksem i obrabiam je pod Linuksem...
Lynne: Dobra, to jaki ma być ten stek? Krwisty?
Apas napisał/a:Marek napisał/a:Chyba marketingowcy od Pentaxa/Ricoha trochę się rozpędzili z tym high ISO Z K-3 III lepszym niż w puszkach FF.
Nie, nie sądzę - zwyczajnie mieli coś innego na myśli. Dla mnie ISO pierdylion to przegięcie, pokazany powyżej obrazek na ISO 25600 zrobiłem tylko na prośbę Ryszarda, choć muszę przyznać, że efekt dał mi do myślenia i niewykluczone, że czasem skorzystam w awaryjnych sytuacjach. Natomiast 'dla dobra nauki' pobawiłem się tymi kosmicznymi czułościami zaraz po dostaniu aparatu i choć wizualnie jest kaszana dyskwalifikująca zdjęcie, to KOLORY są oddane lepiej: w miejscu czarnego nieba kaszana jest mniej więcej czarna, podczas gdy na podobnych zdjęciach z K-1 na tej samej czułości znalezionych w Sieci czarna kaszana miała zjadliwie zielony zafarb... Innych kolorów to też dotyczy - IMHO zabieg czysto programowy aplikowany przez Accelerator Unit (czy jak go tam zwą), ale zrobiony nieco lepiej, niż w K-1 II.
Apas napisał/a:Marek napisał/a:Apas, fajnie przedstawiłeś tutaj możliwości K-3 III. Naprawdę maszynka robi wrażenie. Niech Ci służy dobrze!
Bez przesady, tatizek postarał się bardziej i należy mu się wielkie od nas wszystkich. Ja nie mam cierpliwości - może z tego powodu, że jeszcze nie mam wnuków ...
Apas napisał/a:Tak czy inaczej spokojnie - Optyczni udowodnią, że tym zdjęć robić nie można
K-1 | K-3 II | K-5 | S A 18-35/1.8 | FA 77/1.8 | Irix 15/2.4 | F 50/1.7 | DA 55-300/4-5.8 | DA* 300/4 | TC 1.4x | A 28/2.8 | M135/3.5 |
http://marekskruch.pl
Bóg widząc, że światłość jest dobra, oddzielił ją od ciemności. [Rdz. 1-4]
Marek napisał/a:bo piksel większy i liczniejszy, w dodatku na większej powierzchni. Tego się nie przeskoczy przy obecnej technologii.
Lynne: Co ci zamówić?
Ja: Stek...
Lynne: Nie powinieneś jeść mięsa. Kobiety lubią mężczyzn niezależnych, o silnej woli...
Ja: Lynne, ja robię zdjęcia Pentaksem i obrabiam je pod Linuksem...
Lynne: Dobra, to jaki ma być ten stek? Krwisty?
Apas napisał/a:No co ty, sam czytałem, że matryca 0,5 cala 96 Mpix z plastikowym obiektywem daje z komórki lepszy obrazek, niż nawet profesjonalne lustrzanki z teleobiektywami za dziesiątki tysięcy dolarów, dzięki grupowaniu pikseli i kolosalnej wydajności wbudowanego procesora... Naprawdę! .
K-1 | K-3 II | K-5 | S A 18-35/1.8 | FA 77/1.8 | Irix 15/2.4 | F 50/1.7 | DA 55-300/4-5.8 | DA* 300/4 | TC 1.4x | A 28/2.8 | M135/3.5 |
http://marekskruch.pl
Bóg widząc, że światłość jest dobra, oddzielił ją od ciemności. [Rdz. 1-4]
Marek napisał/a:A wracając do K-3 III, to po przeczytaniu przeróżnych testów i opinii wydaje mi się, że jeśli chodzi o sprawność AF-C wreszcie jest dobrze, czyli podobnie jak w Canonie czy Nikonie. A to już naprawdę jest prawdziwy krok naprzód w wykonaniu Pentaksa. Może mniej użytkowników przez to odejdzie z systemu
ADestroyer napisał/a:
Obawiam się, że będzie wręcz odwrotnie. Pentax K-3 III zapewne jest bardzo fajną zabawką, ale cena dla mnie to totalny odlot (za połowę, ba za jedną trzecią mogę już przebierać w aparatach jak w ulęgałkach).
Lynne: Co ci zamówić?
Ja: Stek...
Lynne: Nie powinieneś jeść mięsa. Kobiety lubią mężczyzn niezależnych, o silnej woli...
Ja: Lynne, ja robię zdjęcia Pentaksem i obrabiam je pod Linuksem...
Lynne: Dobra, to jaki ma być ten stek? Krwisty?
K-1 | K-3 II | K-5 | S A 18-35/1.8 | FA 77/1.8 | Irix 15/2.4 | F 50/1.7 | DA 55-300/4-5.8 | DA* 300/4 | TC 1.4x | A 28/2.8 | M135/3.5 |
http://marekskruch.pl
Bóg widząc, że światłość jest dobra, oddzielił ją od ciemności. [Rdz. 1-4]
ADestroyer napisał/a:Apas, Marek, w pełni się z Wami zgadzam, niemniej (mam cały czas na myśli swoją osobę) kupowanie aparatu za osiem tysięcy po to by zrobić w sezonie (jak w moim wypadku) czy w ciągu roku ze 30 zdjęć mija się dla mnie całkiem z celem (o zdrowym rozsądku nie wspomnę).
Lynne: Co ci zamówić?
Ja: Stek...
Lynne: Nie powinieneś jeść mięsa. Kobiety lubią mężczyzn niezależnych, o silnej woli...
Ja: Lynne, ja robię zdjęcia Pentaksem i obrabiam je pod Linuksem...
Lynne: Dobra, to jaki ma być ten stek? Krwisty?
Apas, musiałem Cię sprowokować, żeby ktoś nie wywnioskował, że ISO3200 to najwyższe użyteczne... Zęby mnie bolały ilekroć czytałem, że "K-1 mało szumi do ISO1600"Apas napisał/a:Dla mnie ISO pierdylion to przegięcie, pokazany powyżej obrazek na ISO 25600 zrobiłem tylko na prośbę Ryszarda
O właśnie, pełna zgoda, utrzymanie kolorów to kluczowa kwestia.Apas napisał/a:'dla dobra nauki' pobawiłem się tymi kosmicznymi czułościami zaraz po dostaniu aparatu i choć wizualnie jest kaszana dyskwalifikująca zdjęcie, to KOLORY są oddane lepiej: w miejscu czarnego nieba kaszana jest mniej więcej czarna
*ist DS + DA 35/2.4 | K20D + D-BG2 + O-ME53 + DA 21/3.2 | Samyang 8/3.5 | Tamron 90/2.8 | Metz 48 AF-1
K-5 II + D-BG4 + O-ME53 + DA 18-135/3.5-5.6 | DA 55-300/4.0-5.8 | DA 50/1.8
ME-Super + Winder ME II + M 28/2.8 | K 50/1.4 | Metz 32 Z-2
Apas napisał/a:
Owszem, możesz. Tylko co, jeśli masz kolekcję kilku - kilkunastu szkieł na bagnet K? Jakie masz opcje? Sprzedać wszystko, tracąc sporo kasy …
MX, ME i same stare manuale.
Polecam www.tomaszmichalski.com
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl