Lord  Dołączył: 19 Mar 2008
Może jednak dodać ten wątek do istniejącego już (podanym przez Mygosię), bo są tutaj ciekawe i (moim zdaniem) informacje, które mogą przydać się komuś w przyszłości.
 

mygosia  Dołączyła: 19 Kwi 2006
Oki - dołączę do starego... Zawsze to jakieś świeższe informacje będą...
 

screwdriver  Dołączył: 22 Mar 2007
Hasek napisał/a:
jezeli przyjdzie aparat z naprawy po terminie mam prawo go nie przyjac i rzadac nowego
Jest jeszcze taka sprawa: jeśli serwis zamawiał części do naprawy Twojego sprzętu, to może przedłużyć czas naprawy o czas realizacji zamówienia. Jeśli właśnie dlatego nie wyrobili się w przewidywanym gwarancją czasie naprawy, to na wymuszenie wymiany nie masz szans - mieli prawo to zrobić.
 
dr_Fell  Dołączył: 30 Sie 2008
Dzieki za wyjaśnienia. Pomogły mi wątpliwości rozwiać. Jedzie do mnie nowy k20d :).
 

Hasek  Dołączył: 07 Lis 2007
screwdriver, wlasnie kurcze nie wiem... aparatu jak nie bylo tak nie ma do serwisu nie idzie sie dodzwonic bo mam tylko numer no info linie do Wa-wy moze jest ktos kto zna numer do serwisu Apollo ? Bo przydal by mi sie.
I jeszcze jedna prosba, moglby mi ktos podac wszystko co jest napisane w gwarancji, albo zrobic jakies zdjecia jej i mi podeslac, bo ja swojej nie mam, a chcialbym wiedziec co dokladnie jest napisane w przypadku, gdy gwarant przekroczy czas realizacji naprawy i czy jest tam wymieniona jakas ustawa czy cos ?
 

screwdriver  Dołączył: 22 Mar 2007
Hasek, Ustawę znajdziesz w necie: ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz U Nr 141, poz. 1176 z 2002 r.): http://www.mg.gov.pl/NR/r...nc_tekst_je.pdf
 

matb  Dołączył: 02 Lis 2006
screwdriver, ale jeśli wybrał rozwiązanie z gwarancją producenta to owa ustawa nie ma zastosowania!!! Obowiązują ustalenia w gwarancji i odpowiada gwarant. A nie sprzedawca.
 

screwdriver  Dołączył: 22 Mar 2007
matb, racja... Ostatnio ja reklamowałem swojego DA70 z tytułu niezgodności i na szybkiego wysłałem swoje notki.
 

Hasek  Dołączył: 07 Lis 2007
Przed chwila dzwonilem do serwisu Apollo dowiedzialem sie, ze moja ksetka zostala wymieniona na k200d i wyslana wczoraj lub dzis. Dlaczego doszlo do opoznienia nie wiem w kazdym razie ciesze sie bo bede mial nowy aparat :mrgreen:
 

screwdriver  Dołączył: 22 Mar 2007
Hasek, i dobrze jest :) :-B
 

Hasek  Dołączył: 07 Lis 2007
Powiem wam, ze naprawde pozytywnie sie zaskoczylem bo naprawde szybko i sprawnie dowiedzialem sie wszystkiego, i ze wogole sie dodzwonilem :-P . Chyba wlasnie wrocila moja wiara w serwis Pentaxa :mrgreen:

[ Dodano: 2008-09-02, 14:49 ]
A i 2x :-B dla wszystkich za pomoc i informacje ;-)
 
dsk  Dołączył: 19 Mar 2008
O, jak fajnie. :-) Też bym się nie przejmował takim opóźnieniem. Będziesz miał lepszy aparat. :-)
 

screwdriver  Dołączył: 22 Mar 2007
Ja właśnie się kontaktowałem w sprawie mojej reklamacji: http://pentax.org.pl/viewtopic.php?p=286951#286951 Ciekawe czy spece z niemiec będą wiedzieć na co zachorował...
 

mygosia  Dołączyła: 19 Kwi 2006
Jasiek Matacz napisał/a:
Kiedy zaczyna się "zmiana konstrukcji" opisana w reklamacji(chodzi o paragraf że jak grzebież w aparacie to tracisz gwarancję), dokładniej mówiąc czy wymiana matówki na taką z klinem i mikrorastrem po bokach pod nią podpada?

Sądzę, że najwęcej dowiesz się u źróda, czyli dzwoniąc do serwisu.

Tutaj na forum zdania mogą być różne - w zależności od tego co się komu wydaje.
 

screwdriver  Dołączył: 22 Mar 2007
Jasiek Matacz, Wymiana matówki nie powoduje utraty gwarancji. Jest w tej samej kategorii co zmiana obiektywu czy muszli ocznej.

[ Dodano: 2008-09-02, 19:20 ]
Żeby nie było że mi się wydaje: kiedyś zapytałem serwisanta w Apollo :mrgreen:
 

Zdano  Dołączył: 23 Paź 2006
Jasiek Matacz napisał/a:
wymiana matówki na taką z klinem i mikrorastrem po bokach pod nią podpada

Według mnie tak bo nie jest to wyrób Pentaksa, najprościej włożyć oryginalną i z taką odsyłać do serwisu, nikt nie będzie się czepiał.
 

screwdriver  Dołączył: 22 Mar 2007
Zdano, dobra uwaga, też mi dopowiedziano z uśmiechem, że gwarancji się nie traci, pod warunkiem że zakłada sie oryginalną Pentaxa ;-D Jasiek Matacz jeśli więc włożysz jakąś niezależnego producenta, to w razie (odpukać) awarii zmieniasz znów na tą co dostałeś z aparatem i nikt się w serwisie czepiał nie będzie.
 
Michał  Dołączył: 24 Wrz 2006
Cześć,
wie może któryś z szanownych forumowiczów czy gwarancja PENTAXA w UK to dwa lata czy jeden rok? (kupiłem w styczniu 2007r. K100D w srsmicrosystems.co.uk i niestety na ich stronie nie mogę znaleźć info o gwarancji..)
z góry dziękuję :-B
 
DJ_Direct  Dołączył: 03 Cze 2008
sprzet w UK jest o ile wiem (choc 100% nie jestem pewien) z 12 miesieczna gwarancja.
Swiadca o tym informacje przy sprzedazy nowego sprzetu w sklepach na ebay oraz w wielu przypadkach rowniez odpowiedzi od sprzedawcow z normalnych sklepow typu wlasnie srsmicrosystems.co.uk - u nich warranty jest 1 year. :(
 
aldar1  Dołączył: 16 Cze 2008
Witam wszystkich i pozdrawiam
Za tydzień bede świeżym posiadaczem K200D, ale przeczytałem cały wątek i nie moge dojść jak to jest właściwie z tą gwarancją na sprzęt zakupiony w Polsce w normalnym sklepie (twarzą w twarz). Doczytałem się na innyw wątku, iż zdażają się sklepy posiadające sprzęt z poza oficjalnej dystrybucji. Czy jak kupie coś takiego to gwarancje mam respektowaną przez Apollo czy czeka mnie w razie wypadku "dziwne 50 ejro" za wysyłke do serwisu w Niemcach. Może ktoś z forumowiczów wie jak to poznać na dzieńdobry?
Sprzedawca wyciąga karte gwarancyjną bez znaczka Apollo to mu dziękuję i dowidzenia i szukać w innym sklepie???
sorry za przydługie pytanie ale sprawa dla mnie ważna
Jak się wszystko ułoży mam nadzieje zadomowić sie na forum na dłuuuugo.

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach