Armakuz  Dołączył: 17 Lis 2009
Gdyby ktos czul sie na silach podaje numer, ktory dostalem w mailu z zawiadomieniem o zwrocie. Jesli sie nie myle to w Anglii. 0044 (0)2033180140
 
mario1  Dołączył: 17 Paź 2008
U mnie wszystko ok.
Je też wysłałem ksero f-ry. Jakiś miesiąc temu ksero zostało mi odesłane (już myślałem "że po ptokach"), dzisiaj sprawdzam konto, a tu widnieje wpłata żywej gotóweczki - 210 PLN. Wpłata z datą 23/03/2010.
Pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia.
 

lamina  Dołączył: 15 Gru 2008
to jakas parodia zeby oszustwo nie powiedziec....
ci co dostali maila..... nie dostali kasy....
ci co nie byli o niczym informowani nagle dostali kase..... i gdzie tu logika?
 

opiszon  Dołączył: 29 Sty 2008
lamina, uogólniasz

dostałem maila i dostałem kasę (natomiast nie dostałem zwrotu wysłanego oryginału faktury VAT)
jest też więcej takich osób, które się w tym wątku wypowiadały
 

lamina  Dołączył: 15 Gru 2008
nie mneij ktos z pentaxa sobie robi jaja.... 10dni podane w mailu to nie miesiac :(
 

DeTe  Dołączył: 14 Maj 2008
opiszon napisał/a:
lamina, uogólniasz

dostałem maila i dostałem kasę


także dostałem i maila i przelew, więc imho nie ma co rzucać haseł o oszustwie tylko trzeba czekać
nie wyrabiają się chłopaki po prostu
 

karmazyn  Dołączył: 08 Sty 2010
lamina napisał/a:
nie mneij ktos z pentaxa sobie robi jaja.... 10dni podane w mailu to nie miesiac :(

Nie płacz - ja nawet tego e-maila o 10 dniach nie dostałem, do Piotra Kurniłowa z Apollo nie można się dodzwonić, na e-maile zero odpowiedzi mimo ponowionego wielokrotnie zapytania. Kontaktowałem się ze sprzedawcą (fotozakupy.pl), twierdzi że do tej pory nie dostał potwierdzenia otrzymania cash backa od żadnego swojego klienta. Ten dystrybutor to masakra jakaś :evil:

Czekam ma ostateczny termin o potem czarny PR na całego. Nie mam zamiaru odpuszczać.
Rządnych krwi zapraszam do kontaktu na PM.
 
betin_a  Dołączyła: 02 Kwi 2010
ja już dawno przestalam wierzyć ze Pan Korniłow odbiera tel. , non stop odrzucał moje połączenia - jakaś farsa ! wysłałam więc pismo pocztą w tej sprawie i po paru dniach (o dziwo) dostałam tel od tego pana z rzekomą inf ze dostał od Pentaxa maila z potwierdzeniem wyslania pieniędzy 15 marza! przelew zagraniczny idzie standardowo 2 dni a nie miesiąc ! to wszystko to jakiś żałosny żart
 

karmazyn  Dołączył: 08 Sty 2010
Po miesiącu z górką dziś dodzwoniłem się do pana Korniłowa (niech żyjefunkcja AutoDial w telefonie ISDNowym).
Uzyskałem informacje, iż Pentax EU w mim przypadku wysłał pieniądze 31 marca, tyle że 14 dni później nie mam ich na koncie i nie dostałem e-maila o uznaniu wniosku. Nic więcej niż czekanie nie przychodzi mi do głowy.

Konkluzja którą wysnułem po rozmowie: jeśli użytkownik się nie zawalczy i nie upomni się o pieniądze to przepadło.

Że tak sobie pozwolą zacytować mistrza Jeżego - 'Ja tu widzę niezły burdel'
 
mas7odon  Dołączył: 01 Lut 2009
No ja też nie dostałem jeszcze swoje zwrotu. Mam pytanie czysto ( mam nadzieję ) teoretyczne: Co w przypadku braku takowego ze strony Pentaxa? Trzeba iść się sądzić czy co?
 

karmazyn  Dołączył: 08 Sty 2010
mas7odon, jakby ci po powiedzieć [LINK] :
Cytat
W przypadku nieprzewidzianych sytuacji PENTAX oraz APOLLO ELECTRONICS zastrzegają sobie prawo do rozwiązania lub zmiany każdego aspektu tej promocji bez konieczności wcześniejszej informacji.

podstaw sądzenia się nie widać, zostaje tylko 'szacunek' do marki i dystrybutora.
 

opiszon  Dołączył: 29 Sty 2008
karmazyn, raczej nie do marki, tylko do dystrybutora, a nawet raczej do organizatora, którym jest jakaś francuska firma pracująca na zlecenie Pentax Europe
 

karmazyn  Dołączył: 08 Sty 2010
opiszon, i tu bym polemizował. Marka to nie tylko produkt. Produkt może być najwyższej klasy. Jednak, jeśli właściciel marki powierza akcje promocyjne produktów amatorom (w domyśle w wyniku szeroko rozumianych oszczędności lub zaniedbań) to powinien się liczyć z ewentualnym uszczerbkiem na wizerunku. I takiego uszczerbku względem wizerunku innych systemów moim zdaniem należy się spodziewać. Informacja o 'problematycznej' promocji nie jest tajemnicą. Klient kupił w MM Pentaxa bez wnikania kto jest importerem i dystrybutorem.

Serwis uznawany za kłopotliwy (nawet jeśli to 3 posty krzyż to już wystarczy), problem z warunkami promocji to są czynniki które szybciej trafią świadomości klienta niż np. uszczelniane body czy korekta temperatury barwowej.

BTW: nie mam nic przeciwko jak najniższemu statusowi Pentaxów na rynku lokalnym, przyjemniej na wtórym będzie taniej. Już czekam na następną super promocję...
 

opiszon  Dołączył: 29 Sty 2008
karmazyn napisał/a:
Jednak, jeśli właściciel marki powierza akcje promocyjne produktów amatorom

no właśnie
a może to ktoś w Pentax Europe we Francji powierzył komuś w jakiejś dziwnej firmie + nałóż na to arogancję dystrybutora jakim jest Apollo, który nie ma nic wspólnego z właścicielem marki :?:

mnie tam nic nie zdziwi
ale nie podejrzewałbym akurat Pentaxa o jakąkolwiek złą wolę - gdyby tak było, to oznaczałoby działanie na szkodę firmy, czyż nie :?:
ja przychylam się do rozwiązań najprostszych (brzytwa Ockhama), czyli że problematyczny okazał się niezależny podmiot obsługujący promocję (REGUS CUSTOM PROMO), tudzież niezależny dystrybutor zwany Apollem
 

karmazyn  Dołączył: 08 Sty 2010
opiszon, jeszcze raz:
Cytat
Klient kupił w MM Pentaxa bez wnikania kto jest importerem i dystrybutorem.

Z tym zdaniem musisz się zgodzić ;-)

Możemy tu każdy włos podzielić na czworo szukając winnego. Nawet jeśli poznamy go z imienia i nazwiska i wskażemy palcem, to do przeciętnego fotoamatora Kowalskiego dotrze tylko tyle żeby Pentaxów raczej nie kupować bo tam są jakieś problemy a z C i N już ich nie ma. Dla dystrybutora oznacza to niższy obrót, dla użytkowników sytemu P oznacza to wyższe ceny, bo niższy obrót będą próbowali nadrobić marżą. I kto za to płaci?

Moje subiektywne odczucie jest takie, że wizerunek marki Pentaxa przez nieodpowiedzialne zachowanie wspomnianych podmiotów został nadszarpnięty. Nie mogę zgodzić się na odcinanie producenta od sieci dystrybucyjnej i marketingu - to producent ich wybrał podpisując z nimi umowy o współpracy. Rolą dystrybutora jest podjąć kroki, które pozwolą zniwelować moje subiektywne odczucie zniesmaczenia. Jak dotąd niczego takiego nie zauważyłem.
 

Kapar  Dołączył: 29 Sty 2008
karmazyn, serwis Nikona, "wpadka" z zasilaniem w pierwszych partiach D5000, smar na matrycy w nowych Canonach 1 Mark'ach... Czy to ma jakiekolwiek znaczenie przy wyborze dla kupującego? Nie. Mimo, że to błędy PRODUCENTÓW a nie dystrybutora czy agencji.
 

karmazyn  Dołączył: 08 Sty 2010
Kapar, czyli co sugerujesz? Mogą mieć klienta w poważaniu bo i tak kupi?

Jesteś w błędzie, akurat my jesteśmy w takiej sytuacji, że każdego grosika oglądamy dziesięć razy zanim położymy go na ladzie sklepowej bo sprzęt jest relatywnie i realnie drogi. Tym bardziej nie możemy akceptować amatorki dystrybutora czy innych jak to nazwałeś agencji.
 

Kapar  Dołączył: 29 Sty 2008
karmazyn, N i C mogą, bo i tak kupią... Pentax, a właściwie Apollo, nie może, bo nie ma w PL takiego powodzenia jak tamci, ale co w tym wypadku może zrobić nasz dystrybutor? Tylko przeprosić i prosić o cierpliwość. Nie mają żadnego wpływu na francuską agencję.

karmazyn napisał/a:
każdego grosika oglądamy dziesięć razy zanim położymy go na ladzie sklepowej bo sprzęt jest relatywnie i realnie drogi


tu byś się zdziwił. Bardzo wielu klientów kupuje ŚWIADOMIE gorszy, droższy (lub niewiele tańszy) produkt, tylko ze względu na markę! /zaczynamy odbiegać od tematu
 

karmazyn  Dołączył: 08 Sty 2010
Kapar, wiedziałaś jakkolwiek oficjalne info o utrudnieniach ze zwrotem gotówki ze strony Apollo? Czy choćby przeprosiny? Nic, zero, null, nawet e-maila na który można by się powołać. Można by uwierzyć, że nie ma problemu...

Nie interesuje mnie kto jest podwykonawcą promocji i w gdzie popełniono błędy, kupowałem towar z logo Pentaxa, wypełniałem formularze z logo Pentaxa. W moim przypadku ten 'chłyt maketingowy' przyniósł, odwrotny od zamierzonego, skutek. Nie lubię się upominać i cała sytuacja budzi jedynie politowanie i zniesmaczenie.
 
Mirek  Dołączył: 12 Cze 2006
Do wszystkich wątpiących - przyszły!!!!
Już myślałem, że pozamiatane i żadnych pieniędzy z promocji nie dostanę. Zwłaszcza, że wcześniej przyszedł mail z informacją, że moja aplikacja nie spełnia warunków promocji (posłałem odbitkę paragonu).
A tu dzisiaj rano niespodzianka.
Pozdrawiam
Mirek

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach