blastaman  Dołączył: 06 Sty 2009
czaras6, Rozumiem. U mnie to chyba wina kiepawego Kingstona ;/ , czasem po prostu szaleje i nie zapisuje zdjęć ( zdaża mu się to raz na jakiś czas ).
 

Crow  Dołączył: 08 Paź 2008
21 dni, o których mowa w karcie gwarancyjnej to dni robocze? Rozumiem, że po upływie 21 dni mogę żądać wymiany towaru na nowy?
 

farm  Dołączył: 17 Kwi 2009
NR Seryjny
Witam.

Czy macie Panowie i Panie jakieś info na temat przydzielania numerów seryjnych przez pentaxa.
Zastanawia mnie czy nr seryjny zależny jest od regionu do którego aparat został wyeksportowany.
Konkretnie chodzi o K20D
Kupilem aparat w sklepie internetowym moj nr seryjny zaczyna sie 98***** są to czarne cyfry na białym tle.
Z tego co widziałem w sklepach na ekspozycjach nr seryjny zaczynal sie 2***** i byly to szare cyfry na czarnym tle.
 

Gwiazdor  Dołączył: 05 Mar 2007
Ja mam szarą liczbę zaczynającą się od 2. Aparat pupowany daleko od europy. ;-)
 

Perszeron  Dołączył: 21 Gru 2008
A ja mam jasno szare cyfry na ciemnoszarym tle zaczynające się na 30. No, ale ja daltonistą jestem.

A czy ktoś się orientuje ile mniej więcej wynosi cena za wyregulowanie FF w korpusie przez prywatny serwis foto?
 
Marcin_G  Dołączył: 01 Maj 2008
Mam pytanie do osób które już miały kontakt z serwisem Apollo. Czy jest sens dzwonienia i dowiadywania się jak wyglądają postępy w naprawie czy też lepiej nie dzwonić przed upływem terminu 14 dni roboczych?
 

Raven  Dołączył: 03 Gru 2007
Marcin_G, a dlaczego miałbyś nie dzwonić? Twój sprzęt, twoje prawo się o niego dowiadywać. Przecież mogli naprawić wcześniej.
 
Marcin_G  Dołączył: 01 Maj 2008
Strasznie jestem po prostu ciekaw jak oni podejdą do moich obserwacji nie trafiania AF i czy tego najzwyczajniej w świecie nie zleją. Poczekam do piątku i zadzwonię. W końcu dopiero trzeci dzień aparat jest w serwisie.
 

Benek  Dołączył: 18 Wrz 2008
Marcin_G napisał/a:
Mam pytanie do osób które już miały kontakt z serwisem Apollo. Czy jest sens dzwonienia i dowiadywania się jak wyglądają postępy w naprawie czy też lepiej nie dzwonić przed upływem terminu 14 dni roboczych?


Kiedy mi siadł włącznik dzwoniłem do nich dwa razy, żeby spytać jak postępy w reperacji. Oni mi grzecznie na to, że wszystko idzie jak najlepiej. Sprzęt dostałem po upływie 13 dni roboczych :-P
 
crash85  Dołączył: 06 Gru 2008
no Panowie i na mnie przyszedł czas z wysyłką K200, jutro leci kurierem do Wawy. Wszystko ładnie zapkaowane i opisane. 5 fotek na karcie jest... mam nadzieję, że nie zawiodę się .

teraz tylko czekac
 
Marcin_G  Dołączył: 01 Maj 2008
Czekanie jest najgorsze. Tak w ogóle, to w miniony piątek dzwoniłem żeby się zapytać czy coś już wiadomo w sprawie mojego K10, co to od tygodnia u nich jest, i jedynie się dowiedziałem że jeszcze leży na półce nie ruszony. Miły Pan powiedział że być może w poniedziałek zajrzą co mu dolega.
 
crash85  Dołączył: 06 Gru 2008
pytanie od osób, które mają już za sobą wysyłkę do APOLLO ....

czy jest bardzo możliwe, że sprzęt wróci nie niaprawiony ?? i ewentualnie co wtedy ? wydaje mi się, że dobrze wyłożyłem im o co chodzi :/
 

andrusz  Dołączył: 28 Lip 2007
crash85 napisał/a:
czy jest bardzo możliwe, że sprzęt wróci nie niaprawiony ?? i ewentualnie co wtedy ?

Wysyłasz drugi raz (cały czas na ich koszt). Jak po to trzeciej naprawie dalej będzie niesprawny, to muszą wymienić sprzęt na nowy.
 
endzioendzi
[Usunięty]
Cosik mi się o uszy obiło, że prawdopodobnie Pentax Polska ma przejąć dystrybucje, a skoro tak to pewnie i gwarancje.
 
Marcin_G  Dołączył: 01 Maj 2008
Dzisiaj dostałem aparat. No i du..., jak pudłował tak pudłuje :-( Serwis twierdzi że wszystkie parametry aparatu OK.
 

Crow  Dołączył: 08 Paź 2008
Czy Polską stronę Pentaxa "robi" Apollo? Przeglądałem przed chwilą obcojęzyczne i to co jest u nas to przecież jakaś porażka...
 
crash85  Dołączył: 06 Gru 2008
Marcin_G napisał/a:
Dzisiaj dostałem aparat. No i du..., jak pudłował tak pudłuje :-( Serwis twierdzi że wszystkie parametry aparatu OK.


nie strasz mnie bo ja czekam za swoim i boje sie ze bedzie tak samo.... po ilu dniach dostales aparat ? gdzies w tym watku czytalem ze jak ktos dostal nie naprawiony aparat to odeslal z pismem ze aparat nie zostal naprawiony i uwaza ze minelo juz 14 dni od pierwszej wysylki do nich i prosi o wyslke innego egzemplarza lub szybka naprawe jak nie to kieruje sprawe do urzedu ochrony praw konsumenta itd i sprzed wrocil b. szybko. musialbys przelookac caly watek :/
 

TomaSzSz  Dołączył: 05 Lip 2007
Do Apollo można wysłać Sprzęt pocztą, czy tylko kurier?
 

andrusz  Dołączył: 28 Lip 2007
A po co pocztą, skoro to oni płacą za przesyłkę? Chyba, że masz sprzęt nie na gwarancji - to wtedy pocztą jak najbardziej możesz (ale sam ryzykujesz).
 

TomaSzSz  Dołączył: 05 Lip 2007
Mam Gwarancję, ale nie polską i ja muszę płacić .

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach