tref  Dołączył: 05 Wrz 2006
Bronek, nie jest prawda! Korpusy lecą do Niemiec, ale szkła naprawiane są w Polsce! Gdynia robi to na 99%. Zresztą najlepiej przd podjęciem decyzji upewnić się telefonicznie.
 

Bronek  Dołączył: 04 Wrz 2006
tref, to mnie zaskoczyles .... hm, w takim razie moze podobnie robia w UK.
 
magneto  Dołączył: 01 Mar 2007
l_uka napisał/a:
Cytat
szkło było kupowane w USA i - jeśli dobrze rozumiem - ma światową gwarancję.

znaczy się dokupiles swiatowa gwarancje czy nie?

Nie dokupilem.. ale czy Pentax - w odroznieniu np. od Canona - nie daje swiatowej gwarancji na produkty? Sprawdze wieczorem.. Jesli sa z tym problemy, to domyslam sie, ze predzej zostanie ta gwarancja uznana w UK, niz w Polsce :|
 

Bronek  Dołączył: 04 Wrz 2006
magneto, z tego co czytalem, po prostu wysyla sie dowod zakupu i oryginalna (amerykanska) licencje do PUK i odsylaja z powrotem licencje europejska. Albo cos w tym stylu - najlepiej sam zapytaj :-P
 

bEEf  Dołączył: 28 Gru 2006
Bronek, licencję = gwarancję?
 

Bronek  Dołączył: 04 Wrz 2006
bEEf, no tak :oops:
 

Jarek Dabrowski  Dołączył: 20 Kwi 2006
To ja dodam tylko, że mało kiedy dostaję z nowym zakupem coś co się nazywa Karta Gwarancyjna. Pentax pisze na swojej stronie, że podstawą do naprawy gwarancyjnej lub wydania gwarancji mieżdunarodnej jest dowód zakupu.
 

Lebiad  Dołączył: 20 Lut 2007
Dokładnie. Dowód zakupu, a jeśli dowód jest na kogoś innego, to wystarczy napisać, ze to był prezent i podac swoje dane. Voile!

[ Dodano: 2007-03-05, 23:13 ]
"To obtain an International Warranty Card, please send the below listed items to Pentax Imaging Company, 600 12th Street, Suite 300, Golden, CO 80401:
A copy of your dated proof of purchase, with the name and address of the U.S. dealer.
The serial number on your PENTAX product (if it has one)." Telefon też można znaleźć.
 
magneto  Dołączył: 01 Mar 2007
Lebiad napisał/a:
Dokładnie. Dowód zakupu, a jeśli dowód jest na kogoś innego, to wystarczy napisać, ze to był prezent i podac swoje dane. Voile!

[ Dodano: 2007-03-05, 23:13 ]
"To obtain an International Warranty Card, please send the below listed items to Pentax Imaging Company, 600 12th Street, Suite 300, Golden, CO 80401:
A copy of your dated proof of purchase, with the name and address of the U.S. dealer.
The serial number on your PENTAX product (if it has one)." Telefon też można znaleźć.


Oszaleli? Gwarancja mi się skończy, zanim odeślą.. ;)
Zobaczymy, co jutro napiszą z UK w tej sprawie.

[ Dodano: 2007-03-06, 21:10 ]
Pentax UK:
"we only need a receipt or statement that shows when bought to get a camera repaired under warranty."

I wszystko jasne, po co komplikować klientowi życie i dokładać sobie pracy..
 

TomaSzSz  Dołączył: 04 Lip 2007
Tak myśląc o Gwarancji z USA Czy taka 50/1.4 komuś się popsuła ? Raczej przy normalnym użytkowaniu nie ma prawa nic się zepsuć, o ile od nowości nie jest coś walnięte.
Szkło nie ma tyle elektroniki co lampa.
 
DJ_Direct  Dołączył: 03 Cze 2008
Apollo robi problemy ze sprzetem zakupionym poza granicami, nawet w jesli jest w Unii Europejskiej a nie w PL. Panowie twierdza w Apollo ze aby przyjac sprzet do naprawy gwarancyjnej potrzebuja :
1. sprzet
2. dowod zakupu
3. prawidlowo wypelniona przez sprzedawce karte gwarancyjna.

Nie wiem jak to jest przy zakupach face 2 face poza granicami, ale przy zakupach internetowych - nikt nie wypelnia karty gwarancyjnej. Przychodzi pusta, albo jak w przypadku mojej K10D - nie ma jej wcale w paczce. Na zachodzie jedynie dowod zakupu jest potrzebny i nikt tego nie kwestionuje.
A mam akurat potrzebe oddac do sersiu do kalibracji body i jest problem.... Jakies sugestie?? Czy jest gdzies jakies stanowisko Pentaxa ogolne w tej sprawie ??
 

Samp  Dołączył: 23 Kwi 2006
DJ_Direct, wiesz to z autopsji?
Próbowałeś oddać sprzęt do naprawy bez 2. lub 3. i Ci nie przyjęli? Bo wszelkie infromacje Apollo (w tym i warunki napraw gwarancyjnych umieszczone na ich stronie) wskazują na to że wystarczy dowód zakupu lub karta gwarancyjna.
 
DJ_Direct  Dołączył: 03 Cze 2008
rozmawialem telefonicznie odnosnie regulacji body i takie dostalem informacje - sprzet, dowod zakupu i karta gwarancyjna. Ale przyznaje ze nie sprawdzalem tego z informacja na ich stronie - wiec przyjalem za pewniaka. Jesli faktycznie maja na stronie napisane ze wystarczy dowod zakupu, to bedzie awantura !! :/
 

Samp  Dołączył: 23 Kwi 2006
Ja też rozmawiałem telefonicznie, ale stanowczo było: dowód zakupu lub karta gwarancyjna. Sam dowód miał spokojnie wystarczyć.
Zerknij tu: http://www.pentax.pl/serwis.php
 

Gwiazdor  Dołączył: 05 Mar 2007
TomaSzSz napisał/a:
Tak myśląc o Gwarancji z USA Czy taka 50/1.4 komuś się popsuła ?
Czy wogóle szkła się psują? 8-) Ja mam padniętą elektronikę w FA70-200 i się do Apollo dodzwonić nie mogę. :cry:
 

FraZa  Dołączył: 25 Kwi 2006
Kumpel kupił Aster Foto w czwartek DA 55-300 i padł mu af
Czy ma się śpieszyć i wymienią mu na nowy od ręki czy dadzą do naprawy? Podobno w warszawie na Szyszkowej reperują a nie wysyłają do Niemiec
 

Meggido  Dołączył: 05 Mar 2007
Lepiej wymienić egzemplarz.
 

FraZa  Dołączył: 25 Kwi 2006
wiadomo, że lepiej, ale się pytam czy można?
 

Meggido  Dołączył: 05 Mar 2007
W ciągu tygodnia sprzedawca powinien tego dokonać.
 

Hasek  Dołączył: 07 Lis 2007
Termin naprawy upłynal, a aparatu jak nie bylo tak nie ma...
Czesc mam pytanie czy jak uplynal termin naprawy, czyli 14 dni, a ja nadal nie mam mojego aparatu i czekam juz cos ponad miesiac :-/ to moge pojsc do sklepu i domagac sie czegos znaczy zwrotu pieniedzy lub nowego aparatu ? Z gory dzieki za pomoc.

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach