Eldred  Dołączył: 16 Paź 2007
opiszon, wymień grafikę na 9600gt, koszt około 300zł (-suma za sprzedaż 9500gt) a różnica ogromna.
Procek masz prawie taki sam jak ja i ramu tyle samo, więc tylko w grafice masz wąskie gardło.
 

opiszon  Dołączył: 29 Sty 2008
Eldred napisał/a:
opiszon, wymień grafikę na 9600gt, koszt około 300zł (-suma za sprzedaż 9500gt) a różnica ogromna.

hehe, szkoda by mi było kasy (a kartę mam od stycznia :-P ) - mam inne, poważniejsze wydatki niż pakowanie kasy w komputer (zakupy foto nie idą z portfela rodzinnego - bilansuję je innymi transakcjami)

aż takim maniakiem nie jestem i przed kupnem grafy poważnie przestudiowałem rynek kart graficznych ;-) - ten 9500gt wybrałem z tego powodu, że był
a) relatywnie tani
b) chłodzenie pasywne
c) wystarczająca wydajność graficzna

kompa i tak modernizowałem z przymusu :-/

inna sprawa, że jakbym miał wydać 300zł, to bym raczej kupił Radeona HD4670 :-P
 

Eldred  Dołączył: 16 Paź 2007
opiszon, tiaa, raz kupiłem Radeona, bodajże 3850 (nie wiem na pewno umysł wywala takie traumy z pamięci). Pół roku Ati nie potrafiło zrobić normalnie działającego sterownika, ciągle krzaki i rozjechane siatki w grach. Ta firma jest niepoważna, nie kupię nigdy nic o nich..
 

opiszon  Dołączył: 29 Sty 2008
ii tam, każdy ma coś za skórą

jak tak sobie prześledzę zmiany kart graficznych, to nigdy nie miałem pod rząd 2 układów graficznych od tego samego producenta :-P
 

Eldred  Dołączył: 16 Paź 2007
A widzisz, a z bagnetem tak nie potrafisz :-P
 
Kuzyn Mygosi  Dołączył: 08 Wrz 2008
Eldred napisał/a:
opiszon, tiaa, raz kupiłem Radeona, bodajże 3850 (nie wiem na pewno umysł wywala takie traumy z pamięci). Pół roku Ati nie potrafiło zrobić normalnie działającego sterownika, ciągle krzaki i rozjechane siatki w grach. Ta firma jest niepoważna, nie kupię nigdy nic o nich..
Od dawna mam ATI i nie ma większych problemów niż te które miałem na kartach nVidii . Nawet w Ubuntu straszono mnie że będą problemy z ATI ... a instalacja tego i uaktywnienie 3D w wersji 64 bitowej Ubuntu było dziecinnie proste (bez dotykania linii poleceń).
 

opiszon  Dołączył: 29 Sty 2008
Eldred napisał/a:
A widzisz, a z bagnetem tak nie potrafisz :-P

nie udała ci się analogia :-P

w ramach slotu PCI montowałem karty różnych producentów
w ramach slotu AGP montowałem karty różnych producentów
w ramach slotu PCI-Express póki co montowałem tylko aktualnie posiadaną kartę

i teraz
w ramach bagnetu K montowałem obiektywy różnych producentów

:-P
 

Eldred  Dołączył: 16 Paź 2007
Na ubuntu też nie miałem problemów, ale na XP nie dało się w połowę gier grać. Może po prostu taka seria kart, ale że nie potrafili przez tyle czasu sterowników naprawić to mi wystarczy (swoją drogą nie wiem czy do tej pory pojawiły się jakieś normalne sterowniki do tej karty).

[ Dodano: 2010-03-29, 10:37 ]
opiszon, ja do płyty gigabyte'a montuję tylko karty gigabyte'a :-P żadnych kundli :lol:
 

Alyjen  Dołączył: 31 Sie 2008
Eldred ciekawe to co piszesz ;) może spróbuje, najwyżej puszczę w 720p i będę grał z kanapy, tylko tak po prawdzie to mój monitor to 37" Toshiba FullHD więc 1920x1080 u mnie to nie taka przesada :roll:
maszynę mam minimalnie lepszą od Twojej

jak oftop to na maksa, tak to wygląda :)

 
Kuzyn Mygosi  Dołączył: 08 Wrz 2008
Eldred napisał/a:
Na ubuntu też nie miałem problemów, ale na XP nie dało się w połowę gier grać. Może po prostu taka seria kart, ale że nie potrafili przez tyle czasu sterowników naprawić to mi wystarczy (swoją drogą nie wiem czy do tej pory pojawiły się jakieś normalne sterowniki do tej karty).
XP miałem co prawda dawno temu ale jakichś specjalnych problemów sobie nie przypominam. A jeśli już znalazła się gra generująca błędy (np. Call Of Juarez) to wystarczyło jeden efekt wyłączyć i było OK (nVidia też święta nie jest i też pamiętam były czasem kwiatki ... ale też do obejścia).
 

Eldred  Dołączył: 16 Paź 2007
Kuzyn Mygosi, czyżby ten efekt to anyaliasing? Czy w ogóle Ati wreszcie sobie z nim poradziło?


I żeby nie było OT, ostatnio po raz kolejny przechodzę Dead Space, i chociaż nie jest to do końca FPP (widok zza pleców, ale blisko, nie tak jak w gothicu) to giera wymiata pod każdym względem, Doom 3 się do niej nie umywa, swoimi nudnymi mapami i teleportującymi się wokół gracza wrogami.
(btw o co w tym cholernym doomie z tą teleportacją chodziło? skoro demony przybyły przez bramę to jakim cudem spokojnie teleportowały się bezpośrednio do pomieszczeń gdzie był gracz? ;-) )
 

Alyjen  Dołączył: 31 Sie 2008
Deadspace mnie zraził tym że próbowałem w to grać na PC, niestety nie znoszę tak zrobionych portów z konsoli, swoboda ruchów, sterowanie, poziom trudności obrażający moją inteligencje to główne wady gier typu Deadspace, a szkoda bo słyszałem że rewelacyjny klimat, tylko nie dotrwałem do czasu aż się objawi
 

Eldred  Dołączył: 16 Paź 2007
Eee tam, przecież nie musisz na easy grać ;-)
Do sterowania można się szybko przyzwyczaić a na prawdę warto, bo kilka momentów w tej grze po prostu powala.
A ostatni boss? Szczena opada do podłogi, nie wiem czy na PC kiedykolwiek było wcześniej coś takiego.

(No może walka z Dagonem na statku w "Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth".
W Doomie3 ostatni boss był ogromny ale jakoś nie powalał.
 

Alyjen  Dołączył: 31 Sie 2008
Mi po System Shock się chyba żaden thriller ffp nie podobał, nawet Bioshock mnie dość szybko znudził ;)
 
Kuzyn Mygosi  Dołączył: 08 Wrz 2008
Eldred napisał/a:
Kuzyn Mygosi, czyżby ten efekt to anyaliasing? Czy w ogóle Ati wreszcie sobie z nim poradziło?
Antyaliasing to nie jest efekt. To po prostu dokładniejszy rendering (np. do 8 próbek na piksel zamiast 1). Tak więc ... nie ... to nie był antyaliasing ani filtrowanie anizotropowe (które też nie jest "efektem").

Czemu piszesz "Czy w ogóle Ati wreszcie sobie z nim poradziło?" ? ... mi Antyaliasing x4+ działa szybko i poprawnie od czasów Radeona 9700 ... tak więc ... tak ... ATI sobie wreszcie z AA poradziło ... jakoś ~7 lat temu, czyli wcześniej niż nVidia, która w tamtych czasach latała ze swoim tandetnym jakościowo i powolnym AA w GeForce 4, a generację później czyli przy GeForce FX nadal była z tyłu (nadal nie mieli AA metodą obracanej siatki (którą ATI miało już od dawna), i wprowadzili ją dopiero w serii GeForce 6xxx).
 

Eldred  Dołączył: 16 Paź 2007
Kuzyn Mygosi, wiem że to nie efekt ;-)

Kuzyn Mygosi napisał/a:
Czemu piszesz "Czy w ogóle Ati wreszcie sobie z nim poradziło?"
Pamiętam testy kart graficznych na popularnych portalach tym się zajmujących i często było tak że kiedy włączano AA, wszystkie karty odnotowywały spadek FPS o jakiś tam procent a Radeony do zera :roll:
Prawdopodobnie też chodzi o jedną z generacji tych kart.
 
Kuzyn Mygosi  Dołączył: 08 Wrz 2008
Eldred napisał/a:
Kuzyn Mygosi, wiem że to nie efekt ;-)

Kuzyn Mygosi napisał/a:
Czemu piszesz "Czy w ogóle Ati wreszcie sobie z nim poradziło?"
Pamiętam testy kart graficznych na popularnych portalach tym się zajmujących i często było tak że kiedy włączano AA, wszystkie karty odnotowywały spadek FPS o jakiś tam procent a Radeony do zera :roll:
Prawdopodobnie też chodzi o jedną z generacji tych kart.
Widywałem takie coś i na niektórych, nawet nie generacjach, ale wręcz modelach GPU ATI w niektórych grach na pewnych pierwszych wersjach sterowników jak i przy nVidia.
 
M.W  Dołączył: 20 Sie 2008
Trochę z innej beczki, ale jakie wrażenia :-B



Cytat
•Prowadź załogę do boju - Twoi marynarze wykonują rozkazy i reagują na zmianę sytuacji w zależności od poziomu morale, jakie panuje na łodzi. Jeśli żołnierze są zmęczeni, albo czują, że dowódca nie spełnia ich oczekiwań - w krytycznym momencie mogą zawieść.
•Specjalny system premiowania podwyższa morale poprzez promocje i ordery.
•Realistyczne środowisko gry - spektakularne, trójwymiarowe efekty na i pod powierzchnią wody.
•Cykl dnia i nocy, realistyczne zmiany pogody, dokładnie odwzorowane okręty podwodne, statki i samoloty.
•Wiernie odtworzone wnętrza U-boota i efekty dźwiękowe.
•Gra dla każdego - dzięki trójwymiarowemu interfejsowi użytkownika, w Silent Hunter 3 zagrać może nawet początkujący gracz.
•Dzięki specjalnym misjom w akademii marynarki wojennej gracz poznaje tajniki walki podwodnej.
•Możliwość dostosowania stopnia realizmu do własnych preferencji oznacza, że gra jest tak prosta, lub tak trudna, jak życzy sobie tego gracz.
•Zabójczy arsenał broni - w grze dostępne są U-booty serii II, VII, IX i XXI.
•Weź udział w misjach przeciwko alianckim konwojom i okrętom wojennym.
•Użyj zabójczych torped albo działka pokładowego.
•Tryb gry wieloosobowej - dołącz do wilczego stada swoich przyjaciół i wspólnie zaatakujcie kontrolowane przez komputer jednostki alianckie albo stocz zabójczy pojedynek z innym asem walk podwodnych.


http://www.youtube.com/watch?v=W6D5cPDpnt0
http://www.youtube.com/watch?v=wMd0VgGstt8







bardzo dobry dodatek



W.S.Churchill:
Cytat
Jedyną rzeczą, która napawała mnie strachem podczas wojny, były te posępne U-Booty"
 

piotrecius  Dołączył: 31 Gru 2006
A gra ktoś z Was w Tanki Online? Rosyjska gra multiplayer we flashu (przeglądarkowa). Ogólnie nie jestem graczem ale raz tam wdepnąłem i ta gra mnie po prostu wciągnęła :oops: ;-) (mój nick "rudy_na_102").
Przypomniały mi się czasy z liceum jak po lekcji informatyki zostawaliśmy w sali na przerwie i odpalaliśmy sieciowego Quake II.
 

opiszon  Dołączył: 29 Sty 2008
matb napisał/a:
A to już Duke Nukem 3D nie styka?

opiszon napisał/a:
no baa, jasne że styka
ale tylko w wersji High Resolution Pack

a ja wciąż czekam na Duke Nukem: Forever


widzieliście w TV reklamę Duke Nukem Forever :?:
dziś moja żonka wypatrzyła (ja sobie w necie oglądnąłem)

premiera jutro
nie mogę w to uwierzyć - rok temu pisałem o tym że czekam tak trochę bez wiary

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach