Widocznie konkurencja oszukuje bardziej ;)b-bar01 napisał/a:test D800
http://www.fotopolis.pl/i...nikon-d800-test
ciekawe.... dostał + za niewielkie odstępstwo od rzeczywistego ISO
50=74 iso
100=74 iso
... itd
25600=16117 iso
Pentagram napisał/a:
Najlepiej wypada 645D
k-x, unlimited = 35/2.4, Pentax-a 50 2.8 macro, triopo gx-1027 mit Kugelkopf
b-bar01 napisał/a:fotka z D800E
"Aparat w gruncie rzeczy jest tak samo twórczy jak kawałek gliny...
CytatOba modele, D800E i D800, należą do lustrzanek cyfrowych o wysokiej rozdzielczości i wyposażone są w tę samą matrycę światłoczułą o rozdzielczości 36,3 mln pikseli. Jedyna różnica między tymi aparatami dotyczy zapobiegającego zniekształceniom filtra AAF (element struktury filtra dolnoprzepustowego w aparacie), który w modelu D800E został optycznie dezaktywowany.
Filtry AAF instaluje się jako element filtra dolnoprzepustowego w celu zredukowania efektów zniekształceń („aliasingu”) i prążków mory, które mogą wystąpić w przypadku obrazów cyfrowych. Zjawiska aliasingu i prążków mory są bardziej zauważalne w przypadku zdjęć obiektów, które cech.ują drobne i złożone wzory. Efektem ubocznym zastosowania filtra AAF jest obniżenie rozdzielczości obrazu. Usunięcie filtra AAF prowadzi do zwiększenia rozdzielczości obrazu, ponieważ światło przechodzi bez przeszkód przez obiektyw i pada na fotodiodę. Wszystkie pozostałe funkcje i parametry wydajności modelu D800E odpowiadają parametrom modelu D800. Właściwości odwzorowania kolorów, powłoki IR i przeciwodblaskowe, a także funkcje czyszczenia matrycy światłoczułej są takie same w przypadku obu aparatów.
Model D800E nie jest przeznaczony dla wszystkich użytkowników, ale dla tych, którzy mają możliwość kontrolowania warunków, w jakich występują efekty aliasingu i mory. Jako przykład można wskazać fotografię krajobrazową i studyjną.
Model D800 lepiej sprawdza się podczas wykonywania zdjęć o charakterze ogólnym, na przykład podczas ślubu, gdzie fotograf bezustannie dopasowuje się do warunków fotografowania i nie ma możliwości kontrolowania fotografowanego obiektu – często ubiór jest przyczyną efektu prążków z powodu drobnych i złożonych wzorów.
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
MacRayers napisał/a:Daje za to ostrzejszy obraz w porównaniu do zwykłej 800-tki.
dusza Pentaksa, a sprzęt Canona
P30n, 5D Mk I, objektorów kilka i same pełne klatki RF
espresso napisał/a:była już zapowiedźBenek napisał/a:Chyba można się spodziewać następcy 645D...
D800,K5, SF7,Praktica KW 1949, 50mm SMC 1.7 ,18-55 WR ,Sigma 24-70 2.8,Sigma 50mm 1.4,Tamron 70-300 LD, Tessar 5cm 3.5, GY 180 + parasol :) , YN560II
K-5 + Z-1p + Σ 10-20/3.5 + Σ 30/1.4 + Σ 50/1.4 + Σ 85/1.4 + Metz 58 AF-1
http://kraskowski.pl
Filiplondon napisał/a:Na szczescie szkiel mam malo
Było, minęło: K-3 | 10/2.8 | 35/2.8 | 40/2.8 | 43/1.9 | 50/2 | 70/2.4 | 100/2.8 | 18-35/1.8 | 17-70/2.8-4 | 70-200/2.8 | 48 AF-1 | EX1
modrzew napisał/a:jakie szkła przewidujesz zakupić do D800?
Pentax Spotmatic SP | Pentax 6x7
karmazyniello napisał/a:
Nie liczy się ostrość zdjęć tylko ostre pomysły
D800,K5, SF7,Praktica KW 1949, 50mm SMC 1.7 ,18-55 WR ,Sigma 24-70 2.8,Sigma 50mm 1.4,Tamron 70-300 LD, Tessar 5cm 3.5, GY 180 + parasol :) , YN560II
Filiplondon napisał/a:
Strach inwestowac w szkla jesli sie okaze ze pelna klatka nigdy nie wyjdzie...
Było, minęło: K-3 | 10/2.8 | 35/2.8 | 40/2.8 | 43/1.9 | 50/2 | 70/2.4 | 100/2.8 | 18-35/1.8 | 17-70/2.8-4 | 70-200/2.8 | 48 AF-1 | EX1
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
D800,K5, SF7,Praktica KW 1949, 50mm SMC 1.7 ,18-55 WR ,Sigma 24-70 2.8,Sigma 50mm 1.4,Tamron 70-300 LD, Tessar 5cm 3.5, GY 180 + parasol :) , YN560II
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl