Dada napisał/a:Co do Czapskich nie miałem nigdy zastrzeżeń. Nawet jako stały klient od wielu lat mam trochę inne ceny, niż pozostali.
fotonyf
zestawy K classic & digi & M42; MF: Mamiya RZ67; szkła i jakieś dodatki do tego wszystkiego i jeszcze L-758D
iwik napisał/a:Pozostaje mi doraźnie kupno nowej ładowarki i akumulatorków.
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
pawel1967 napisał/a:te najprostrze za małe pieniadze ładujące po 4-5-6 godzin
Są dwa lematy Dady-Opiszona.
Trzeci lemat Dady - FuFu w kwadracie jest boskie.
Pozdrowienia z jaskini Kicka
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
iwik napisał/a:To jaką ładowarkę najlepiej kupić?
ZX-7, K-5, Kadyszka i jeden limited
Gwiazdor napisał/a:jack, MW GS8168 oraz GS9168 ładują akumulatorki parami, wiec są złe.
pawel1967 napisał/a:A ile czasu ładuje ten Soniak akumlatorki 2500 - 2650 ?
K20D+kitII,Z 70,FA 80-320,Jupiter 21M 4/200,helios 2/58,Pentacon 2,8/135,Mir 1sz,Tessar 2,8/50
czarek napisał/a:Aparat kupiony w Niemczech (02.2008),jest gwarancja i wszystkie papiery-czy nasze serwisy honorują dwuletnia gwarancję?
pentax.pl napisał/a:Warunkiem przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego jest okazanie przez klienta prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej PENTAX lub dowodu zakupu.
Klientowi przysługuje bezpłatna naprawa sprzętu, która jest realizowana w serwisie centralnym PENTAX Europe w Hamburgu (Niemcy) na zasadach opisanych w karcie gwarancyjnej otrzymanej przez klienta wraz z zakupionym sprzętem, z następującymi zastrzeżeniami:
1. Sprzęt, którego dotyczy zgłoszenie reklamacyjne, powinien być dostarczony do serwisu centralnego Spółki APOLLO ELECTRONICS sp. z o.o. w Warszawie przy ul. Szyszkowej 35/37.
2. Dostarczenie sprzętu do serwisu odbywa się na koszt klienta.
3. Sprzęt, którego dotyczy zgłoszenie reklamacyjne, jest wysyłany do centralnego serwisu Pentax w Hamburgu (Niemcy). Koszty wysyłki w zryczałtowanej kwocie stanowiącej równowartość 50,- EURO pokrywa klient.
4. Odbiór sprzętu z serwisu centralnego Spółki APOLLO ELECTRONICS sp. z o.o. po zakończeniu postępowania reklamacyjnego odbywa się na koszt klienta.
Spółka APOLLO ELECTRONICS sp. z o.o. w Warszawie nie ponosi odpowiedzialności za postanowienia zawarte w karcie gwarancyjnej wystawionej przez innego przedsiębiorcę i otrzymanej przez klienta wraz ze sprzętem fotograficznym zakupionym poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.
Gwarancja 24-miesięczna, liczona od daty dokonania zakupu, przysługuje wyłącznie w przypadku sprzętu zakupionego w autoryzowanej sieci dealerskiej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące sprzętu zakupionego na terenie RP realizowane są na zasadach opisanych w karcie gwarancyjnej otrzymanej przez klienta wraz z zakupionym sprzętem.
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
return isLBA ? lematDady() : piwkoWPoznaniu();
K20D+kitII,Z 70,FA 80-320,Jupiter 21M 4/200,helios 2/58,Pentacon 2,8/135,Mir 1sz,Tessar 2,8/50
K20D+kitII,Z 70,FA 80-320,Jupiter 21M 4/200,helios 2/58,Pentacon 2,8/135,Mir 1sz,Tessar 2,8/50
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl