K-5IIs, K-5, K10D+D-BG2+KatzEye+0-ME53
DA10-17/3.5-4.5, DA12-24/4, FA31/1.8 Limited, FA35/2, FA43/1.9 Limited, FA50/1.4, FA77/1.8 Limited, DFA100/2.8 Macro, DA*200/2.8
AF-540 FGZ
Rafaello napisał/a:Napiszę tak. Idę do sklepu i widzę 2 stalowe rury, jedna i druga o takiej samej średnicy wewnętrznej. Na zewnątrz jednak różnią się o 3 milimetry. Mimo, że są z tej samej stali to jednak mają inne ścianki, więc służą pewnie osobno do czegoś innego. Po co pisać 20 stron, że przez jedną i drugą przepłynie tyle samo wody, benzyny czy gazu? Jednak ta grubościenna jest wytrzymalsza i ma inne przeznaczenie.
K-5|FUJI X-S1|Sigma 10-20/3,5 HSM|Sigma 50-500 OS|Samyang 24/1,4|Metz 58 AF-2|O-GPS1|Sigma 18-250 HSM Macro|manu chao
Sicor 23/3,5|Porst 135/2.8| Zenitar K-2/50|gogol bordello
www.kamerom.pl
Rafaello napisał/a:Po co pisać 20 stron, że przez jedną i drugą przepłynie tyle samo wody, benzyny czy gazu? Jednak ta grubościenna jest wytrzymalsza i ma inne przeznaczenie.
modrzew napisał/a:
A dlaczego nie porównywać? Tym bardziej, że chodzi o obrazowanie - nikt tu nie poruszał kwestii wielkości, budowy, autofocusa, ergonomii, itp.
Było, minęło: K-3 | 10/2.8 | 35/2.8 | 40/2.8 | 43/1.9 | 50/2 | 70/2.4 | 100/2.8 | 18-35/1.8 | 17-70/2.8-4 | 70-200/2.8 | 48 AF-1 | EX1
Rafaello napisał/a:Napiszę tak. Idę do sklepu i widzę 2 stalowe rury, jedna i druga o takiej samej średnicy wewnętrznej. Na zewnątrz jednak różnią się o 3 milimetry. Mimo, że są z tej samej stali to jednak mają inne ścianki, więc służą pewnie osobno do czegoś innego.
FB
K-5|F70-210|DA18-55|DA12-24|Sigma400/5.6M|Tak SMC50/1.4|YML50/1.4|Son135/3.5|Kal100/2.8|Tak 200/3.5|TC1.7|Raynox 250&2020|C s100|Panas FZ38
filorp napisał/a:w innych systemach jak ktoś ma d7000 to zastanawia sie nad d800 u pentaxa jak zastanawiasz sie nad czymś lepszym/droższym od k5 to jesteś zmuszony do zerknięcia do innego systemu
k-5+Pentax/Tamron 18>200
Oglądanie zdjęć na monitorze jest jak jazda na rowerze stacjonarnym-ogranicza pole widzenia.
W gruncie rzeczy jestem prawie pewien, że jesteś zupełnie normalnym i życzliwym kolesiem. Dzięki!andybond napisał/a:zastanawiam się ile trzeba mieć samozaparcia i braku trzeźwej samooceny,żeby po tylu wytykach błędów w warsztacie i teorii,mieć jeszcze wstyd kontynuować dysputę z pozycji eksperta
Czy ktoś wie gdzie jest zielony guzik w nikonie....?
filorp napisał/a:wiadomo, że w pliku nie ma więcej jak 255 stopni ale w rzeczywistości jest, wszystko co jest powyżej jest po prostu wypaloną białą plamą i to moje zdjęcie pokazywało...
k-5+Pentax/Tamron 18>200
Oglądanie zdjęć na monitorze jest jak jazda na rowerze stacjonarnym-ogranicza pole widzenia.
nie widzę żadnego powodu abym musiał odpowiadać na twoje napastliwe pseudo-tyrady znawcy.... Miłego dnia!andybond napisał/a:ale filorp mam prośbę
Czy ktoś wie gdzie jest zielony guzik w nikonie....?
K-5 + Z-1p + Σ 10-20/3.5 + Σ 30/1.4 + Σ 50/1.4 + Σ 85/1.4 + Metz 58 AF-1
http://kraskowski.pl
filorp napisał/a:nie widzę żadnego powodu abym musiał odpowiadać
k-5+Pentax/Tamron 18>200
Oglądanie zdjęć na monitorze jest jak jazda na rowerze stacjonarnym-ogranicza pole widzenia.
K5-II, GX-1s +xy kg szkiełek
gebi napisał/a:bo przecież istnieje format TIFF do zapisu obrazów o większej głębi bitowej (np. ze skanera) w którym bez problemu możesz zapisać kolor 257,257,257 (w składowych RGB) i będzie on bardzo daleki od przepału.
gebi napisał/a:czy istnieją jakiekolwiek przesłanki, żeby nigdy nie zrobili średniego formatu
gebi napisał/a:a i Pentax nie ma swoich matryc, więc jak źródełko wyschnie (zresztą już wyschło) to może mieć problem i okaże się
k-5+Pentax/Tamron 18>200
Oglądanie zdjęć na monitorze jest jak jazda na rowerze stacjonarnym-ogranicza pole widzenia.
to się nazywa overextraction - ktoś wsypał za dużo kawy do sitka, za bardzo ją sprasował/scisnął stąd ekspres wyciągnął z niej to co nie powinien w warunkach prawidłowo zaparzonej kawy!!!!jungli napisał/a:ze dostaje przepalona kawe
nigdzie tego nie napisałem - nie ma bieli bielszej od bieli - próbowalem wyjaśnić że co innego jest gradacja jasności piksela w np. fotoszopie, która jest tylko cyfrową reprezentacją rzeczywistości, a czym innym jest sama rzeczywistość... w której znajdują się punkty dużo jaśniejsze od tego co przedstawia ta reprezentacja i stąd są one fałszywie interpretowane jako jakieś 250, 253 itd do 255, nie mam talentu dydaktycznego więc nie wytłumaczę się lepiej....andybond napisał/a:Trzymam się i będę się trzymał jedynie słów które ty wypowiadasz
Czy ktoś wie gdzie jest zielony guzik w nikonie....?
filorp napisał/a:próbowalem wyjaśnić że co innego jest gradacja jasności piksela w np. fotoszopie, która jest tylko cyfrową reprezentacją rzeczywistości
filorp napisał/a:czym innym jest sama rzeczywistość... w której znajdują się punkty dużo jaśniejsze od tego co przedstawia ta reprezentacja
k-5+Pentax/Tamron 18>200
Oglądanie zdjęć na monitorze jest jak jazda na rowerze stacjonarnym-ogranicza pole widzenia.
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl