Nie faluje, ale plynie. Przy wystaraczajaco dlugim czasie moze byc fajnie. No i teraz na przedwiosniu, to chyba nurt bedzie bardziej wartki, jak sie roztopy w gorach zaczna. Sam chcialem zobaczyc jak to na rzece wychodzi. Tym bardziej, ze 30 metrow Orwo 8 ISO (20 lat po terminie) czeka na swoja chwilexrog napisał/a:Chyba tak nie faluje, żeby gluty wyszły
xrog napisał/a:Chyba, że zwiążę, jak Araki...
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
dzerry napisał/a:No i teraz na przedwiosniu, to chyba nurt bedzie bardziej wartki, jak sie roztopy w gorach zaczna. Sam chcialem zobaczyc jak to na rzece wychodzi.
xrog napisał/a:BTW, czy do rozrabiania chemii koniecznie trzeba użyć wody demi?
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
alkos napisał/a:Zalezy co masz w kranie. W Dublinie robie z kranówą, w Zamościu wolałem zdecydowanie z butli...
xrog napisał/a:Dopiero "w drodze" do kranu dostaje takich dziwnych ficzerów...
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
koczy.info - moja fotografia uliczna
xrog napisał/a:Dokładnie tak, ostatnio "chodzi za mną" otworek w dużym formacie.
Chodzi mi o papier, który ma największe ISO, by skrócić czas naświetlania.
Wyczytałem w sieci o "regule", która mówi, że "ISO speed" dla papieru trzeba podzielić przez 80 i da to odpowiednik ISO dla filmu. ISO 5 a np. ISO 20 to bardzo duża różnica...
PS. Szkoda, że nie mieszkam nad morzem...
Świat już wszystko połknął, strawił, wysrał i prezentuje to jako materiał twórczy.
Łap za margines, nie za obraz.xrog napisał/a:szczypce firmy Kaiser pozdzierały i porysowały mi emulsję na papierze!
Majtaj kuwetą, papieru nie dotykaj. (tylko w momencie wrzucania do kąpieli i wyjmowania z niej tykasz powiększenia).xrog napisał/a:Czy odbitkę trzeba poruszać w kuwecie, czy można pozostawić ją w spokoju?
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
Cos ty robil tymi szczypcami? Tak naprawde to szczypce uzywam tylko zeby dotknac kazdego rogu, tak aby caly papier sie zanurzyl w wyolywaczu. Jak juz nie wyciagam paluchami, to lapie szczypacami za sam skraj papieru.xrog napisał/a:szczypce firmy Kaiser pozdzierały i porysowały mi emulsję na papierze!
Zostaw odbitke w spokoju. Machaj za to kuweta - rob fale unoszac i opuszczajac jedna strone kuwety.xrog napisał/a:Czy odbitkę trzeba poruszać w kuwecie, czy można pozostawić ją w spokoju?
pozdrawiam,
dzerrry
xrog napisał/a:Negatyw czarnobiały osiąga D-max powiedzmy ok. 3, papier fotograficzny osiąga powiedzmy D-max około 2 z groszami.
xrog napisał/a:Jak to się robi, by przenieść wszystkie tony z negatywu?
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
alkos napisał/a:xrog napisał/a:Negatyw czarnobiały osiąga D-max powiedzmy ok. 3, papier fotograficzny osiąga powiedzmy D-max około 2 z groszami.
Ale czy to ma cokolwiek wspolnego z przenoszeniem tonow? To tylko głębokość czerni.
alkos napisał/a:Jak to się robi, by przenieść wszystkie tony z negatywu?
Uzywa sie papieru o niskim kontrascie i ewentualnie specjalnego wywolywacza. Ale wtedy jest plasko. To bylo naswietlane dosc dlugo w pochmurny dzien, potem wolane na oko w rodinalu 1+20 - musialem mocno podnosic kontrast dla takiego efektu...
xrog napisał/a:Pomiędzy bardzo głęboką czernią a białym jest więcej szarości/tonów niż pomiędzy taką sobie czernią i białym...
xrog napisał/a:Używam stałogradacyjnego papieru "soft" - grade 1 i wywoływacza pozytywowego fomy (ztcp jest to w-14).
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
alkos napisał/a:Moze sprobuj zwyklego rodinalu 1+25. Ja tak zrobilem
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl