Zdano napisał/a:To jest najbardziej zadbany samochód w firmie, jego najczęstszą trasą jest Radom-Wrocław, mniej więcej raz na dwa miesiące
talent antyfotograficzny
Pozdrawiam
Krzysiek
ME-F; Z-20; K-1
AF 35-70/2.8; DA 10-17/3.5-4.5; FA 24-70mm f/2,8 ED SDM; FA PZ 28-105/4-5.6; T 70-200/2.8; FA 80-320/4.5-5.6; FA 31/1.8; Helios 85/1.5; D-FA 100mm f/2.8 macro
AF-540FGZ, AF160, Winder ME-II
sailor9 napisał/a:Saab nie jest dla ludzi, którzy traktują samochody czysto instrumentalnie.
ZX-7, K-5, Kadyszka i jeden limited
Gwiazdor napisał/a:Alfa jest dla ludzi, którzy chcą się spotykać ze znajomymi w serwisie.
"Les adultes sont déserteurs" - L'enfance, J. Brel
"Dorośli są dezerterami" - L'enfance (Dzieciństwo), J. Brel
Gwiazdor napisał/a:Alfa jest dla ludzi, którzy chcą się spotykać ze znajomymi w serwisie.
<pozdrawiam>
M.
Zupełnie odpentaksiony
jerz napisał/a:Wszystko się psuje, Saaby też. Nie ma co do tego dorabiać ideologii. Z mojego 9-3 jestem w miarę zadowolony, ale następny samochód będzie już pewnie innej marki...
CytatAnother, more familiar Saab test is the moose crash test. In Sweden, an average of more than ten collisions between cars and moose occur every day. Since the early 1990s, Saab has therefore been running a crash test in its ordinary range of tests in which the car travelling at 70 km/h collides with a 380 kg moose dummy.
talent antyfotograficzny
wintermute napisał/a:Ciekawe ile samochodów i z jakim rezultatem by przeszło taki test
MCsubi napisał/a:I tu byś się baardzo zdziwił. Akurat postęp w tej dziedzinie jest ogromny i dzisiaj byle Clio wygrywa w konfrontacji ze znacznie większym (ale nie cięższym) starym Volvo, nie mówiąc o całej reszcie.
talent antyfotograficzny
Pozdrawiam
Krzysiek
ME-F; Z-20; K-1
AF 35-70/2.8; DA 10-17/3.5-4.5; FA 24-70mm f/2,8 ED SDM; FA PZ 28-105/4-5.6; T 70-200/2.8; FA 80-320/4.5-5.6; FA 31/1.8; Helios 85/1.5; D-FA 100mm f/2.8 macro
AF-540FGZ, AF160, Winder ME-II
wintermute napisał/a:Piszesz to na podstawie rankingów EuroNCAP czy face-2-face?
- nie (wszak wartość średnia to jeszcze nie statystyka)Zdano napisał/a:na pewno uproszczenie ale na tym polega statystyka
Czyli są ładne wyniki na zdjęciach, ale w rzeczywistości jest inaczej. Jakoś bardziej daje wiarę ubezpieczalni, bo ona ma korzyść finansową jeśli ubezpiecza bezpieczniejsze samochody.Zdano napisał/a:Tylko, że NCAP przeprowadza testy w takich samych warunkach, nawierzchnia, prędkość, przeszkoda, kąt uderzenia.
To pytanie chyba dotyczyło tego, ile widziałeś samochodów po spotkaniu z łosiem. Bo NCAP nie testuje zderzenia z łosiem, czyli w tej kategorii nie może źródłem informacji.MCsubi napisał/a:face-2-face. W NCAP nie ma przecież starych samochodów.
ZX-7, K-5, Kadyszka i jeden limited
Gwiazdor napisał/a:daje wiarę ubezpieczalni
Pozdrawiam
Krzysiek
ME-F; Z-20; K-1
AF 35-70/2.8; DA 10-17/3.5-4.5; FA 24-70mm f/2,8 ED SDM; FA PZ 28-105/4-5.6; T 70-200/2.8; FA 80-320/4.5-5.6; FA 31/1.8; Helios 85/1.5; D-FA 100mm f/2.8 macro
AF-540FGZ, AF160, Winder ME-II
Widziałem i sam byłem w szoku. Spodziewałem się, że Volviak będzie trudniejszym przeciwnikiem.MCsubi napisał/a:Ale były testy typu symbol bezpieczeństwa -plasticzane gów..no. W takim teśnie "zderzono" Volvo 940 z Modusem (w modusie ludzie nie doznaliby obrażeń, w Volvo poobcinałoby im nogi).
Pojeździj trochę w mojej okolicy chociażby. Sarny widuje co najmniej raz w miesiącu, dziki również. Mniejsze zwierzaki jeszcze częściej, ale one to już na maskę nie wpadają.MCsubi napisał/a:Wydaje mi się, że akurat uderzenie w jakiś bal słomy przebrany za łosia to nie jest sytuacja, która jest w Polsce najbardziej prawdopodobna.
Nie ma ideału, ja wole jedno, ty drugie. Mnie przekonuje to, że na drodze różnorodność zdarzeń jest nieskończenie wielka, a w labolatorium nie, można samochód "stuningować" aby miał lepsze wyniki. Nie twierdze wcale, że tak jest, ale może być.Zdano napisał/a:Tylko, że
ZX-7, K-5, Kadyszka i jeden limited
Gwiazdor napisał/a:można samochód "stuningować" aby miał lepsze wyniki. Nie twierdze wcale, że tak jest, ale może być.
ME Super, SFXn, MZ-S, Olek OM2SP, Fuji X100F, K-01, MX-1, M 50/1,7, M 135/3.5, Panagor 28/2.8, Metz 58 i trochę fotośmieci,
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl