Zapraszam. Gdzie mam podjechać moją hybrydą?Mechanik napisał/a:Za każdym razem, jak widzę kogoś w hybrydzie, mam ochotę wyjść i dać mu w łeb. Bo zazwyczaj jest to świętoszek, przekonany, że dba o środowisko, choć nie ma pojęcia, że w rzeczywistości, go zatruwa, tak jak wszyscy, a może nawet bardziej.
NAFO expansion is non-negotiable
Mechanik napisał/a:Jest to po prostu wojna wypowiedziana wszystkim kierowcom, którzy według tych wariatów, powinni się wszyscy przesiąść na rower),
Pozdrawiam
Arti
Mechanik napisał/a:Tymczasem dziś diesel to jest zupełnie inna technologia. Nie trzęsie, jest cichy, oszczędny i w przypadku dobrej marki, praktycznie bezawaryjny.
Mechanik napisał/a:W obecnej sytuacji, tak naprawdę, najczystszy jest właśnie nowoczesny diesel, oszczędny i wyposażony w filtr cząstek stałych.
Aparaty szczęścia nie dają...
Mechanik napisał/a:Za każdym razem, jak widzę kogoś w hybrydzie, mam ochotę wyjść i dać mu w łeb. Bo zazwyczaj jest to świętoszek, przekonany, że dba o środowisko, choć nie ma pojęcia, że w rzeczywistości, go zatruwa, tak jak wszyscy, a może nawet bardziej.
Pentak K3II
Był Pentax K-x, oraz pożyczone K1000 i K200D
https://www.flickr.com/photos/138543993@N07/albums
Blog o moich wędrówkach.
Kytutr napisał/a:Zapraszam. Gdzie mam podjechać moją hybrydą?
Generic napisał/a:Nie ma dla środowiska nic gorszego niż konsumpcjonizm i nadprodukcja.
Mechanik napisał/a:Myślałem, że gdzie jak gdzie, ale na forum ludzi, którzy upodobali sobie Pentaxa, nie spotkam się z rozdrażnieniem, bo powiedziałem coś "białego", albo "czarnego". A tymczasem okazuje się, że jak nie wojna Nikona z Canonem, to diesla z benzyną. Wszędzie jest tak samo.
Pozdrawiam
Arti
Arti napisał/a:Ja od jakiegoś czasu boję się ludzi, którzy "wszystko wiedzą", nie mają wątpliwości, nie słuchają, nie zastanawiają się. Bo białe i już, bo czarne i już
Mechanik napisał/a:abym nie grzeszył więcej.
Pentak K3II
Był Pentax K-x, oraz pożyczone K1000 i K200D
https://www.flickr.com/photos/138543993@N07/albums
Blog o moich wędrówkach.
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
Mechanik napisał/a:są samochody napędzane ogniwami wodorowymi
Pentak K3II
Był Pentax K-x, oraz pożyczone K1000 i K200D
https://www.flickr.com/photos/138543993@N07/albums
Blog o moich wędrówkach.
...żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi, bo nie jesteś sam...
Pentak K3II
Był Pentax K-x, oraz pożyczone K1000 i K200D
https://www.flickr.com/photos/138543993@N07/albums
Blog o moich wędrówkach.
Przybyłem, zobaczyłem i własnym oczom nie wierzę!
tref napisał/a:Mechanika rozumiem, bo sam czasem napiszę coś, co ma brzmieć inaczej... i wypowiedziane brzmi, ale napisane już niekoniecznie.
...żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi, bo nie jesteś sam...
Ale tylko dlatego, że producenci z uporem omijają fabryczne instalacje LPG. Jasne, denerwuje mnie koło zapasowe w bagażniku, ale za to cieszę się tańszą jazdą, a diesli nie lubię i już.potraff napisał/a:Ale tu zaś potrzeba zająć bagażnik, dlatego np ja za gazem w aucie nie tęsknie, choć masz rację M.K.
ZX-7, K-5, Kadyszka i jeden limited
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
...żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi, bo nie jesteś sam...
potraff napisał/a:i hybrydy mają inną wadę, są za drogie.
JacekK napisał/a:i nawet przy obecnych wysokich cenach LPG spalam ok 20 PLN na 100 km.
galex https://500px.com/galex2
Pentax K-30+ kit Xenon
Pentax SMC- DA 35/2,4 AL
Pentax SMC-A 35-70/3.5-4.5
Chinon 1,7/50
oraz z przejściówką LOMO:
Sonnar 135/3,5, Sonnar 180/2,8
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl