miromatys  Dołączył: 22 Lis 2010
espresso napisał/a:
Wysłałem poprzez stronę www serwisu ponad tydzień temu zapytanie o wycenę naprawy SDM w 50-135 i cisza...

Ja wysłałem maila z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu w październiku, powtórzyłem w styczniu i odzewu brak. Może problem zbyt trudny?
 

fanmario  Dołączył: 23 Paź 2007
Czyli już nie ma serwisu Apollo?
 
truskafka  Dołączyła: 06 Mar 2014
Bogdan napisał/a:
Truskawka
Nie zgodzę się,
Gdy chciałem wysłać swój k30 z gwarancją 3 letnią do 7.2016 okazało się ,że tylko apollo to zrobi gwarancyjne. I tak było. Pisałem o tym.


Wiem, że pisałeś.... ja napisałam to co usłyszałam od pana z serwisu Apollo, jak chciałam się dowiedzieć co się z moim k50 dzieje w chwili obecnej. Pan mnie odesłał do serwisu Ricoha z informacją, że odsyłają im każdy sprzęt Pentaxa. Do serwisu Ricoha podał mi adres mailowy, na który to napisałam zapytanie o etap rozpatrywania gwarancji, i o dziwo odpisali tego samego dnia ... aparat jest w trakcie oględzin :evil: (od zeszłego poniedziałku...).
 

dickkett  Dołączył: 18 Wrz 2006
Fenol napisał/a:
A naprawy pozagwarancyjne realizuje Apollo?

wanakamura napisał/a:
Zadzwoniłem do nich bo mam K5 do serwisu pogwarancyjnego i teraz zajmuje się tym https://opto-technika.pl/
wysłałem im sprzęt do naprawy dam Wam znać jak poszło

espresso napisał/a:
Z tego co usłyszałem od 13 stycznia br, serwisem Ricocha oraz Pentaxa jest opto-technika.pl Własnie prowadzą czynności związane z kalkulacjami, cenami części zamiennych. Na przełomie lutego powinni być pod pełna parą...

wanakamura napisał/a:
wanakamura napisał/a:
Zadzwoniłem do nich bo mam K5 do serwisu pogwarancyjnego i teraz zajmuje się tym https://opto-technika.pl/
wysłałem im sprzęt do naprawy dam Wam znać jak poszło

Więc tak, wysłałem sporo na przegląd.
...
...
...
Całość zrobiona bardzo ładnie i sprawnie w nie całe 2 tygodnie.
...
Świetny kontakt z serwisem podają ... przesyłki w obie strony gratis. ogólnie bardzo jestem zadowolony. ...

truskafka napisał/a:
Nie ważne kiedy aparacik kupiony, każdy sprzęt Pentaxa wysłany do serwisu Apollo po 1.09.2015 zostaje przekazany do Ricoha na Żwirki i Wigury 18A.

Bogdan napisał/a:
Truskawka
Nie zgodzę się,
Gdy chciałem wysłać swój k30 z gwarancją 3 letnią do 7.2016 okazało się ,że tylko apollo to zrobi gwarancyjne. I tak było. Pisałem o tym.

truskafka napisał/a:
Bogdan napisał/a:
Truskawka
Nie zgodzę się,
Gdy chciałem wysłać swój k30 z gwarancją 3 letnią do 7.2016 okazało się ,że tylko apollo to zrobi gwarancyjne. I tak było. Pisałem o tym.


Wiem, że pisałeś.... ja napisałam to co usłyszałam od pana z serwisu Apollo, jak chciałam się dowiedzieć co się z moim k50 dzieje w chwili obecnej. Pan mnie odesłał do serwisu Ricoha z informacją, że odsyłają im każdy sprzęt Pentaxa. Do serwisu Ricoha podał mi adres mailowy, na który to napisałam zapytanie o etap rozpatrywania gwarancji, i o dziwo odpisali tego samego dnia ... aparat jest w trakcie oględzin :evil: (od zeszłego poniedziałku...).

No to jak to jest?
Wg polskiej strony ricoh-imaging serwis jest na Żwirki i Wigury w Warszawie.
Informacji, że Opto-Technika prowadzi dla nich serwis, nie widzę.
Opto-Technika też sie nie chwali, że jest licencjonowanym serwisem Pentaksa.
Owszem, w wyliczance na stronie głównej nazwa Pentax się pojawia ale inne marki są lepiej wyróżnione/opisane.

Nie pytam bez powodu, jedno szkło padło mi było jeszcze jesienią.
Lubię drania, wypadałoby go wreszcie uzdatnić.

Nie ma kogoś z Ricoha na sali?
 

Dada  Dołączył: 01 Mar 2007
Może na forum drukarek i ksero są... :-P
 

Narado  Dołączył: 17 Lis 2011
Opto-Technika reorganizuje się.... Zmieniają siedzibę, przekształcili się ze spółki cywilnej na "z o.o.". Pewnie za kilka dni pochwalą się uzyskaniem autoryzacji Ricoh-a.
 

dickkett  Dołączył: 18 Wrz 2006
Narado napisał/a:
Zmieniają siedzibę ...
Informujemy, że od 5 stycznia 2015 ...
Narado napisał/a:
przekształcili się ze spółki cywilnej na "z o.o."
Informujemy, że w dniu 01.12.2015 ...
 

Narado  Dołączył: 17 Lis 2011
Kurcze... co ślepemu po oczach. Trza okularki i to z klinem :-P
 
dzidzi  Dołączył: 21 Lis 2011
Narado napisał/a:
Kurcze... co ślepemu po oczach. Trza okularki i to z klinem :-P


I reastrem, albo nowy monitor z 3D :-P
 

Narado  Dołączył: 17 Lis 2011
3D ???? Zabłądzę w trój przestrzeni . W dwu wymiarze dat nie znalazłem a co dopiero w 3D.... Chyba se naleję :-P
 

rey  Dołączył: 12 Paź 2009
Czy w przypadku ewentualnej reklamacji wymagany jest oryginał dowodu zakupu?

Szukam K-50, gość z alledrogo może dołączyć tylko kserokopię dowodu zakupu, oryginał w razie potrzeby.
 

powalos  Dołączył: 20 Kwi 2006
Może byść kopia. Pzdr.
 

rey  Dołączył: 12 Paź 2009
Ok, dzięki.
 

Narado  Dołączył: 17 Lis 2011
Na mój email też cisza.... ponad 2 tygodnie. Czyli będzie po staremu. Zwykła grzeczność nakazywała by odpisać choćby z informacją żeby jeszcze przez miesiąc nie zawracać im tyłka. A tak .... typowa zlewka.
 

Tomek B.  Dołączył: 07 Sty 2012
Oddałem dwa miesiące temu Opto-Technice Pentaxa 18-135 (bardzo wolno i niechętnie ostrzył). Naprawa miała trwać 10 dni, co 2 tygodnie pytam kiedy, odpowiadają, że za 3 dni i tak to trwa. I co ja im mogę zrobić poza naurąganiem?
 
RPM  Dołączył: 28 Lip 2010
Gdzieś na innych forach widziałem narzekania na OT, jeszcze zanim przejęli naszą markę. Może być tak, że nie narzekaj na szefa, bo nie wiadomo jakiego będziesz miał następnego.
 

tomszaf  Dołączył: 02 Mar 2007
Niestety ja również mam złe doświadczenia z serwisem OT. Mój 18-135 przestał ustawiać ostrość, tzn do odległości ok 3m od obiektu było ok, dla większych już się nie dało wyostrzyć zarówno AF i MF. Naprawy dokonali w 2 tyg. (niby jakaś śrubka prowadnicy się odkręciła, była źle zabezpieczona przed odkręceniem). Po naprawie od razu dało się wyczuć że coś w środku haczy przy zmianie ogniskowej. Po chwili obiektyw całkiem się zablokował na ok 90mm (dało się zmieniać ogniskową między 90 a 135, przy 90mm opór). Powiedzieli że w transporcie coś musiało się uszkodzić, ponowna wysyłka, obiecali szybko naprawić, po 2 tyg. zapytałem na kiedy naprawią i nawet nie raczą odpisać...
 
rychu  Dołączył: 08 Paź 2006
miromatys napisał/a:
espresso napisał/a:
Wysłałem poprzez stronę www serwisu ponad tydzień temu zapytanie o wycenę naprawy SDM w 50-135 i cisza...

Ja wysłałem maila z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu w październiku, powtórzyłem w styczniu i odzewu brak. Może problem zbyt trudny?

Ja napisałem zapytanie o rozwiązanie problemu z napędem DA*50-135, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Nie chcecie znać mojego zdania o takim "serwisie". Ponoć autoryzowany? Legam ze śmiechu.
 
RPM  Dołączył: 28 Lip 2010
Złota Łopata. Wątek o serwisie którego już dawno... nie... ma... :-P
 
rychu  Dołączył: 08 Paź 2006
RPM, :mrgreen: racja.
Dotyczy:
https://www.ricoh-imaging.pl/pl/serwis.html
Co do tematu: ten czy inny "autoryzowany" - ...............................................................
Ponieważ cały czas temat dotyczy serwisu na Polskę sprzętu Ricoh.

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach