K5IIs, K100D, MZ-S QD, Z-1 QD, MZ-5n QD, MZ-6 QD, Super A + optyka: Pentax K, M, A, F, FA, FAJ, DA, DA Limited, DA*; Sigma DC i DG; Tamron Di; Tokina; Adaptall-2 oraz M42x1; F 1,7x AF Adapter; AF-540FGZ; BG-10; O-GPS1; pierścienie makro; drobiazgi
 Szkla "K" w duzej czesci to najlepsze Takumary M42 w wersji bagnetowej... M-ki byly projektowane w wiekszosci na nowo...
   Szkla "K" w duzej czesci to najlepsze Takumary M42 w wersji bagnetowej... M-ki byly projektowane w wiekszosci na nowo...
 
  
LX + K50/1,4
GALERIA I - SPINNERSLIFE
GALERIA II - SPINNERSTRAP
 
http://www.pajacyk.pl/ - kliknij pajacyka
http://www.pbase.com/fafniak/marcin_krynicki 
http://www.mojesmoje.pl/index.htm  - wszelkie uwagi mile widziane - zajrzyj do nas koniecznie
 
  
 
  
 
  
 
 LX + K50/1,4
GALERIA I - SPINNERSLIFE
GALERIA II - SPINNERSTRAP
 
http://www.pajacyk.pl/ - kliknij pajacyka
http://www.pbase.com/fafniak/marcin_krynicki 
http://www.mojesmoje.pl/index.htm  - wszelkie uwagi mile widziane - zajrzyj do nas koniecznie
Spinner napisał/a:P.S. No dobra - to snobizm... sek w tym, ze cholernie przyjemny
Fafniak napisał/a:tylko kto na obrazku (pomijajac tablice testowe) zobaczy delikatne roznice.....nie pisze tu o ewidetnych roznicach ale tych minimalnych ktore zdazaja się miedzy M iK
Fafniak napisał/a:Spinner, - ja wole male i lekkie szkla...
Waidodayo! 
hungry.ant
 
http://www.pajacyk.pl/ - kliknij pajacyka
http://www.pbase.com/fafniak/marcin_krynicki 
http://www.mojesmoje.pl/index.htm  - wszelkie uwagi mile widziane - zajrzyj do nas koniecznie
CytatMertz, - jak musisz się spakowac i miec lekki bagaz ....to jest to problem
Waidodayo! 
hungry.ant
 
    
  
http://www.pajacyk.pl/ - kliknij pajacyka
http://www.pbase.com/fafniak/marcin_krynicki 
http://www.mojesmoje.pl/index.htm  - wszelkie uwagi mile widziane - zajrzyj do nas koniecznie
Waidodayo! 
hungry.ant
Mertz napisał/a:nie chce mi się wierzyć, że topowe konstrukcje z lat 60'tych czy 70'tych będą lepsze od topowych konstrukcji późniejszych.
 
   
 )
   )
Mertz napisał/a:Tylko ilu z nas targa ze sobą trzy korpusy ze szkłami?
 
    Jasne - mozna cyfranke i dwa zoomiki z 50-tka...
   Jasne - mozna cyfranke i dwa zoomiki z 50-tka...  
  
LX + K50/1,4
GALERIA I - SPINNERSLIFE
GALERIA II - SPINNERSTRAP
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd | 
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 | 
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo! 
 
    
  
LX + K50/1,4
GALERIA I - SPINNERSLIFE
GALERIA II - SPINNERSTRAP
Spinner napisał/a:No i pamietaj ile "topowe" konstrukcje teraz kosztuja... No bo do czego takie K24/2,8 porownac musisz?
Spinner napisał/a:Hmmm... Jasne - mozna cyfranke i dwa zoomiki z 50-tka...
Waidodayo! 
hungry.ant
 
  
 a upierdliwosc stosowania rekompensuja sobie potem ogladajac slajdziki czy odbitki czujac (jak to pisal Stary Wiarus kiedys na pl.rec.foto) "uczte duchowa i moralny bankiet"...
   a upierdliwosc stosowania rekompensuja sobie potem ogladajac slajdziki czy odbitki czujac (jak to pisal Stary Wiarus kiedys na pl.rec.foto) "uczte duchowa i moralny bankiet"...   
    
  
 Sam wiesz jak to bylo na PPD - kupa ludu, tona cyfranek a na wystawe wyslal fotki m.in. np gostek z 30-to letniego manuala i manualnej stalki oraz filmu B&W a wielu nie potrafilo ze swoich cyfranek, hiperzoomow i  MB danych na kartach nic wyciagnac...
  Sam wiesz jak to bylo na PPD - kupa ludu, tona cyfranek a na wystawe wyslal fotki m.in. np gostek z 30-to letniego manuala i manualnej stalki oraz filmu B&W a wielu nie potrafilo ze swoich cyfranek, hiperzoomow i  MB danych na kartach nic wyciagnac...   
     
  
LX + K50/1,4
GALERIA I - SPINNERSLIFE
GALERIA II - SPINNERSTRAP
Spinner napisał/a:Wszystko zalezy co i jak się foci Piotrus... Ja wiem, ze wolalbys miec poreczny odpowiednik 24-200 w cyfrance... i nie ma w tym nic zlego...
Spinner napisał/a:Ale sa tacy, ktorzy wola (lubia) stalki, maja na nie czas, fotografuja specyficzne tematy, uzywaja statywow m.in.a upierdliwosc stosowania rekompensuja sobie potem ogladajac slajdziki czy odbitki czujac (jak to pisal Stary Wiarus kiedys na pl.rec.foto) "uczte duchowa i moralny bankiet"...


Spinner napisał/a:Kazde rozwiazanie jest dobre - jakie sobie wybierze ktos to juz jego sprawa, wazne aby focenie sprawialo mu radosc...
Spinner napisał/a:A wyniki...Sam wiesz jak to bylo na PPD - kupa ludu, tona cyfranek a na wystawe wyslal fotki m.in. np gostek z 30-to letniego manuala i manualnej stalki oraz filmu B&W a wielu nie potrafilo ze swoich cyfranek, hiperzoomow i MB danych na kartach nic wyciagnac...


Waidodayo! 
hungry.ant
Mertz napisał/a:Spinner napisał/a:
Wszystko zalezy co i jak się foci Piotrus... Ja wiem, ze wolalbys miec poreczny odpowiednik 24-200 w cyfrance... i nie ma w tym nic zlego...
Serio - tak myślisz?
 
  
Mertz napisał/a:Spinner napisał/a:
Ale sa tacy, ktorzy wola (lubia) stalki, maja na nie czas, fotografuja specyficzne tematy, uzywaja statywow m.in. a upierdliwosc stosowania rekompensuja sobie potem ogladajac slajdziki czy odbitki czujac (jak to pisal Stary Wiarus kiedys na pl.rec.foto) "uczte duchowa i moralny bankiet"...
Hmm, z tego pkt widzenia masz rację. Mnie chodzi tylko o niedeprecjonowanie czegoś tylko z tego powodu, że nie jest K i ma mniej niż 25 lat. Oczywiście mówimy o stałkach - bo K to przede wszystkim historia stałek.
 Ja tylko twierdze, ze taka jakosc wykonania jak "K" moze maja teraz Limitedy czy FA* a tazke jakosc optyczna (szczegolnie w stosunku do ceny) jest rowniez znakomita
  Ja tylko twierdze, ze taka jakosc wykonania jak "K" moze maja teraz Limitedy czy FA* a tazke jakosc optyczna (szczegolnie w stosunku do ceny) jest rowniez znakomita  
  
Mertz napisał/a:Spinner napisał/a:
A wyniki... Sam wiesz jak to bylo na PPD - kupa ludu, tona cyfranek a na wystawe wyslal fotki m.in. np gostek z 30-to letniego manuala i manualnej stalki oraz filmu B&W a wielu nie potrafilo ze swoich cyfranek, hiperzoomow i MB danych na kartach nic wyciagnac...
Argument wg mnie nietrafiony - to jest chyba kwestia wizji, a nie posiadanego sprzętu, co? Może ktoś ją ma, a ktoś nie. Przecież to fotograf robi zdjęcie, a nie aparat... Tak tu przynajmniej twierdzi wiele osób.
 
    
  
LX + K50/1,4
GALERIA I - SPINNERSLIFE
GALERIA II - SPINNERSTRAP
 Teraz po prostu rynek i konkurencja wymogly budowanie coraz tanszych szkiel, zeby sprzedac jak najwiecej, gdyby Pentax zostal tylko przy szklach jakosci mechaniki K, M, * czy Ltd to poleglby. Taki los spotkal np. Contaxa, ktory mial j** korpusy a do nich wspaniale szkla Zeissa T* ale za dosc zaporowe ceny... Leica przetrwala chyba tylko dzieki wspolpracy z Panasoniciem i duzej ilosci klientow sprzed 50 lat, ktory nadal kupuja np. Summiluxa 50/1.4 za 2500$
  Teraz po prostu rynek i konkurencja wymogly budowanie coraz tanszych szkiel, zeby sprzedac jak najwiecej, gdyby Pentax zostal tylko przy szklach jakosci mechaniki K, M, * czy Ltd to poleglby. Taki los spotkal np. Contaxa, ktory mial j** korpusy a do nich wspaniale szkla Zeissa T* ale za dosc zaporowe ceny... Leica przetrwala chyba tylko dzieki wspolpracy z Panasoniciem i duzej ilosci klientow sprzed 50 lat, ktory nadal kupuja np. Summiluxa 50/1.4 za 2500$  
 Pozdrowienia
Sylwek
ME Super black, M 28/2.8, M 50/1.4, M 50/4 macro, M 75-150/4
A
Minolta Hi-matic F
sylwiusz napisał/a:Inna sprawa, ze w swoich czasach mialy raczej cene jak na tamte czasy odpowiadajaca dzisiejszym limitedom czy gwiazdkom
"Living is easy with eyes closed"
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl