Benek  Dołączył: 18 Wrz 2008
Jak się pozbyc tabeli w WORD-zie?
Jest problem. Mam sporo tekstu wpisanego w tabelę, w Wordzie. Ale chcę to wyciągnąć z tabeli, żeby mieć normalny tekst w dwóch słupkach.

Jak likwiduje się tabelę, bez likwidowania zawartości? Inaczej mówiąc - jak przekonwertować tabelę na zwyczajny tekst?

Wiem, że się to da zrobić, bo kiedyś przypadkiem nacisnąłem jakąś kombinację klawiszy i znikły linie tabeli.
 
barmiska  Dołączył: 27 Sie 2014
W MS Word 2010 jak stanę na tabeli, to jest wstążka Narzędzia Tabel / Układ, i po prawej "Konwertuj na tekst", z wyborem znaku rozdzielającego (np Tabulator).
U mnie działa :-)
W starszych wersjach też jest, ale nie pamiętam gdzie.
 

Benek  Dołączył: 18 Wrz 2008
Działa, dzięki!

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach