siomek  Dołączył: 16 Gru 2010
k-x, nie działające e-pokrętło
Witam ja Was,

Zakupiłem w pewnym dobrze znanym sklepie K-Xa. Nie miałem wiele czasu, bo wyskoczyła mi delegacja, więc zabrałem się za niego po 2 tygodniach. Jakie mnie zdziwienie dopadło, jak okazało się, że nie działa e-pokrętło. Poszedłem więc do sklepu, żeby mi go wymienili, a sprzedawca odpowiedział, że może wysłać do Apollo. Nie jestem dobry w robieniu awantur, więc przystałem na to. Po przeczytaniu w jaki sposób traktują gwarantów opadła mi szczęka. To mój pierwszy Pentax. Widzę, że przeniesieniu produkcji na Wschód chyba nie wyszła za dobrze.

No, ale do rzeczy. Czy często zdarzają się usterki e-pokrętła? Często padają pokrętła od programów?
 

plwk  Dołączył: 21 Kwi 2006
siomek napisał/a:
Widzę, że przeniesieniu produkcji na Wschód chyba nie wyszła za dobrze.

Wietnam i Filipiny są na zachód od Japonii.
siomek napisał/a:
Czy często zdarzają się usterki e-pokrętła?

Czasem się zdarzają.
 

tomek8723  Dołączył: 18 Mar 2010
masz dobrą okazję do nauki kłócenia się w sklepie o swoje...
 

Alchemiq  Dołączył: 06 Paź 2010
Temat na forum był kilka razy - też to miałem - oddałem do sklepu i bez mrugnięcia okiem dostałem nowy. Teraz wszystko działa.
 

Adam Sławomir  Dołączył: 07 Maj 2007
siomek napisał/a:
Poszedłem więc do sklepu, żeby mi go wymienili, a sprzedawca odpowiedział, że może wysłać do Apollo.


Teraz już pewnie za późno, ale mogłeś reklamować z tytułu niezgodności z umową i żądać wymiany.
 
siomek  Dołączył: 16 Gru 2010
No cóż, pozostaje mi poczekać na naprawę. Nie ukrywam, że liczę na spóźnienie serwisu. Skrzętnie liczę dni, w których muszą się zmieścić.
Z drugiej strony mam wrażenie, że otaczający nas sprzęt produkowany masowo zaczyna zmniejszać jakość to niebezpiecznych poziomów.
 

python28  Dołączył: 09 Lis 2009
siomek napisał/a:
No cóż, pozostaje mi poczekać na naprawę. Nie ukrywam, że liczę na spóźnienie serwisu. Skrzętnie liczę dni, w których muszą się zmieścić.
Z drugiej strony mam wrażenie, że otaczający nas sprzęt produkowany masowo zaczyna zmniejszać jakość to niebezpiecznych poziomów.


Z tym liczeniem dni bym tak nie przesadzał, bo owszem serwis ma 21 dni ale nie na naprawę tylko na to żeby się określić czy naprawiają czy wymieniają na nowy jeśli wymienią na nowy to masz go szybko a jeżeli trafi się ktoś upierdliwy w serwisie to troszkę sobie na niego poczekasz bo zgodnie z prawem mogą ci go przetrzymać nawet pół roku i nic im nie zrobisz, jestem świeżo po procesie ze sklepem o reklamację pralki tak że coś lizno0łem tematu.
 
Promocja111  Dołączył: 04 Lis 2008
python28 napisał/a:
jestem świeżo po procesie ze sklepem o reklamację pralki tak że coś lizno0łem tematu.

Wygranym, tak z ciekawości zapytam?
 

python28  Dołączył: 09 Lis 2009
Teoretycznie wygranym a w praktyce sklep w dalszym ciągu nie oddał ani kasy ani nowej pralki, maja wyrok i maja go w nosie.
 
badur  Dołączył: 21 Lis 2006
gwarancja i niezgodność z umową
Widzę, że wiedza o tym, że mamy, jako konsumenci, 2 NIEZALEŻNE grupy uprawnień z trudem przebija się do świadomości. Tylko od wyboru kupującego zależy z której skorzysta, czy z niezgodności towaru z umową (odpowiada sprzedawca), czy z gwarancji jakości (odpowiada gwarant). Sprzedawca ma zakichany obowiązek rozpatrzyć reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową, a nie wycierać sobie gębę gwarancją producenta.

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach