K200D oraz Z-1 + Rikenon 50 1.7 + SMC K 55 1.8 + KIT
https://www.flickr.com/photos/brylomistrz/
Pozdrawiam,
Paweł
Brak Pentaxa w Pentaxie
K200D oraz Z-1 + Rikenon 50 1.7 + SMC K 55 1.8 + KIT
https://www.flickr.com/photos/brylomistrz/
Lepiej wyjść na spacer, niż wyjść na debila.
Jeden aparat 2017
Pozdrawiam,
Paweł
Brak Pentaxa w Pentaxie
Paffcio napisał/a:kojut, 18-55 jest dobrym szkłem. W swojej kategorii cenowej 100pln. I nic ponad to. Obiektyw mdły, dający brudne kolory,
Paffcio napisał/a:ratowany musi być postprocessingiem.
Paffcio napisał/a:A tego na filmie nie zrobisz.
Paffcio napisał/a:K28/3.5 to zupełnie inna półka.
Paffcio napisał/a:To szkło bajka. Zrób zdjęcia jednym i drugim obiektywem na slajdzie i porównaj wyniki.
Paffcio napisał/a:Żeby nie było, miałem i K28/3.5 i kita18-55.
Lepiej wyjść na spacer, niż wyjść na debila.
Jeden aparat 2017
Paffcio napisał/a:kojut, 18-55 jest dobrym szkłem.
Paffcio napisał/a:W swojej kategorii cenowej 100pln. I nic ponad to. Obiektyw mdły, dający brudne kolory, ratowany musi być postprocessingiem.
K-3II, S 10-20/4-5.6, S 17-50/2.8, DA 35/2.4, FA 50/1.7, DA 55-300/4-5.8 WR, DA 70/2.4 Ltd, T 90/2.8, T 70-200/2.8, S 100-300/4.0, Metz 44 AF-2, flickr
Pozdrawiam,
Paweł
Brak Pentaxa w Pentaxie
Paffcio napisał/a:Panowie, to nie ma sensu.
Paffcio napisał/a:Albo mówimy o zastosowaniu szkła do filmu i nie gadamy o postprocessingu, bo na filmie koledzy Color i kojut tego nie zrobicie*
Paffcio napisał/a:albo mówimy o tym, jak bardzo można poprawić zdjęcie na kompie do późniejszej prezentacji na monitorze, i to jeszcze niewielkim formacie.
Paffcio napisał/a:Autor wątku pytał o zastosowanie obiektywu do filmu (padło przecież pytanie "na ile radzi sobie KIT w analogu w porównaniu do stałki?")a Wy tu wyjeżdżacie z jakimiś jotpegami.
Paffcio napisał/a:*jak długo żyję jeszcze nie widziałem slajdu czy negatywu (kolor lub cz-b) z suwaczkami do korekcji kontrastu czy nasycenia
Lepiej wyjść na spacer, niż wyjść na debila.
Jeden aparat 2017
Pozdrawiam,
Paweł
Brak Pentaxa w Pentaxie
K-751, dodatki i dyletanckie pstryki
Paffcio napisał/a:kojut, powiedz mi, jak robisz postprocessing w przypadku slajdu?
Paffcio napisał/a:Jak uzyskasz to, czego kiepski obiektyw nie rejestruje na materiale (mam na myśli subtelności przejść tonalnych, kontrast, kolory)?
Paffcio napisał/a:Pytasz, czego mi brakuje w małym formacie.
Paffcio napisał/a:Oglądałeś kiedyś slajdy czy nawet większą odbitkę zrobione dobrą stałką?
Paffcio napisał/a:Porównywałeś to do kitowego czy nawet lepszego zooma?
Paffcio napisał/a:Czy oglądając zdjęcie z cyfraka na monitorze powiedzmy 24" czy 27" nie widzisz różnicy między kitem 18-55 a dobrą stałką?
Paffcio napisał/a:Zdjęcia, które podlinkowałeś pokazują, że kitem da się zrobić dobre zdjęcie.
Paffcio napisał/a:Dobre, bo dobrze skomponowane. I tylko tyle.
Paffcio napisał/a:W tak małym rozmiarze nie mówią one nic o obiektywie, którym zostały zrobione.
.Paffcio napisał/a:Apropos K28/3.5, żeby nie było, że ja jakiś skrzywiony jestem: http://www.pentaxforums.c...-F3.5-Lens.html
Grzechotnik napisał/a:Nie ma się o co kłócić.
- Kitowy 18-55 zrobiono mądrze - co się dało wyciśnięto z 18 mm kosztem innych ogniskowych co uważam za mądre posunięcie. Jakość kita jest dobra w zakresie 18-22mm potem drastycznie spada
Lepiej wyjść na spacer, niż wyjść na debila.
Jeden aparat 2017
Pozdrawiam,
Paweł
Brak Pentaxa w Pentaxie
W fotografii szukam wrażeń - natury mam pod dostatkiem w naturze
K-70 | K1mkII | ME Super | P30t | Zenit 80 | DA 35 f/2.4 | DA 50 f/1.8 | DA 18-55 | K 28 f/3.5 | Tamron: 28-75 f/2.8 | 10-24 | Sigma 70-200 f/2.8 | Pentacon 50 f/1.8
fanmario napisał/a:Czy w 18-55 masz F 2,8?
Pozdrawiam
Łukasz Bakuła
„Fotografia – to radość życia. Aparat nie został stworzony dla ludzi smutnych i skwaśniałych”. J. Płażewski
bakulik napisał/a:fanmario napisał/a:Czy w 18-55 masz F 2,8?
Nie, ale stałka, o której tu mowa, też nie ma.
(...)
http://fanmario.flog.pl
K200D oraz Z-1 + Rikenon 50 1.7 + SMC K 55 1.8 + KIT
https://www.flickr.com/photos/brylomistrz/
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl