Penteusz  Dołączył: 27 Mar 2012
Z połączenia jednego zdjęcia i fragmentu drugiego, umieszczonego w jasnym owalu po prawej stronie kadru.
Potrzebowałem nowej tapety na pulpit. ;-)



Obydwa zdjęcia są w tym wątku:
http://pentax.org.pl/view...1337443#1337443
 

bakulik  Dołączył: 20 Kwi 2013
Ale brudna matryca!…
 

Penteusz  Dołączył: 27 Mar 2012
bakulik, to po obiedzie. Sos kapnął :-P
 

pszczołowaty  Dołączył: 07 Gru 2009
jakoś nigdy nie było mi po drodze z tą tonacją ;)

high key by Grzesiek Trojak, on Flickr
 
rychu  Dołączył: 08 Paź 2006
pszczołowaty napisał/a:
nie było mi po drodze z tą tonacją

W zastanym nie ma innego wyjścia, jest dobrze, nawet bardzo dobrze.
 

pszczołowaty  Dołączył: 07 Gru 2009
:-)
 

Rivelv  Dołączył: 17 Sie 2008


nigdy nie mogę się do końca zdecydować :(
 

JacekK  Dołączył: 08 Wrz 2008
 

mr.ra66it  Dołączył: 03 Wrz 2011
 

JacekK  Dołączył: 08 Wrz 2008
mr.ra66it, Bardzo lubię takie foty. Mocna rzecz. Pewnie bez tych zabiegów (pasujących do obrazu) też jest dobre.
 

Jakaranda  Dołączyła: 28 Maj 2013
mr.ra66it, pszczołowaty - dwie tak różne fotki ale dla mnie obie rewelacyjne.
pszczołowaty - modelka jest świetna. Fociłabym ją codziennie, bo może wyrosnąć z tego czegoś nieuchwytnego, trudnego do zdefiniowania ale zachwycającego.
 

pszczołowaty  Dołączył: 07 Gru 2009
Jakaranda, to nie takie proste, rzadko widuję modelkę ;) no i z sesji bardzo duży odsiew, AF nie daje rady... fotograf też :mrgreen:

high key2 by Grzesiek Trojak, on Flickr
 

JacekK  Dołączył: 08 Wrz 2008
 

Jakaranda  Dołączyła: 28 Maj 2013
pszczołowaty - ostatnie też świetne. Modelka cały czas w formie.
 

JacekK  Dołączył: 08 Wrz 2008
 
KasiaMagda  Dołączyła: 08 Maj 2016
JacekK, ciekawe zdjęcie. To odbicie jest ?

Mi wyszedł taki bez ale nie wiem gdzie go wstawić, bo trochę rozjechany.
 

JacekK  Dołączył: 08 Wrz 2008
Jako, że eksperymentujemy to "wszystkie sztuczki dozwolone".
 
rychu  Dołączył: 08 Paź 2006
JacekK, fajna fota, konwersja w moim typie, kontrast w sam raz, nie za dużo, ale głębokie czernie.
KasiaMagda, raczej bokehowe próby. Ekstra rozmiziane.
 

Jakaranda  Dołączyła: 28 Maj 2013
JacekK - bardzo, bardzo na tak :-B . Ciekawie wyszło.
 

JacekK  Dołączył: 08 Wrz 2008
rychu, Jakaranda, :-D
Fajna zabawa i to nie trzeba cudprogramów.

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach