folab  Dołączył: 31 Sty 2007
  Serwis Apollo
Wściekły jestem na maksa,wysłałem aparat opisałem problem,dodzwoniłem się do człowieka który miał wykonac naprawę ,podziękował za telefon mówiąc że przydadzą mu się te uwagi,i co? Gó..... Napisane wymiana celownika,problem był w tym że nie szło ustawic ostrości ręcznie bo jak widziałem ostro na matówce to zdjęcie wychodziło nie ostro,ale jak zdałem się na potwierdzenie ostrości albo na AF to mimo że obraz na matówce był lekko mniej ostry to zdjęcie było ostre,i wymienił celownik a problem pozostał.
Nie mam siły,czy tam same barany pracują? :evil: Nieostrośc jest delikatna można tego nie zauważyc gdy pracuje się z AF,jednak przejście na ręczne ostrzenie pokazuje jak jest.Przecież wystarczy założyc obiektyw 100mm a jeszcze lepiej 200mm i natychmiast widac problem,ręce opadają :-x :-x :-x
Czy ktoś,ktokolwiek jest zadowolony z serwisu APOLLO ?
 

Gringo  Dołączył: 05 Lip 2006
Bo tutaj wymiana celownika nie pomoże. Z tego co pamiętam przy tego typu przypadłości wystarczy wyregulować lustro. Być może mechanizm lustra zbyt szybko się zużył i opadło ono nieco powodując wymienioną przez Ciebie przypadłość.
 

MiQ27  Dołączył: 17 Wrz 2007
No to chyba od tego jest serwis, żeby wyregulować wszystko co potrzeba ?
 

Fafniak  Dołączył: 19 Kwi 2006
serwis pentaxa to jest jedna wielka sciema - wiem niesttey cos o tym :evil:
 
folab  Dołączył: 31 Sty 2007
Jest sens walczyc? Może mają niewykwalifikowanych pracowników i moje gadanie w próżnie idzie.O tyle mi to nie przeszkadza że i tak ostrości nie ustawiam ręcznie bo w K100 celownik jest stosunkowo mały i ciemny,a z AFem już nie mam większych problemów bo za radą Fafniaka zwróciłem uwagę na baterie ,na nowych Panasonicach trafia dokładnie nawet przy f 2,0.
Z drugiej strony żona mówi "masz gwarancje wykorzystaj ją".Ale trzy tygodnie bez aparatu osłabiają moją psychikę,po powrocie z serwisu głaskam moją Kasię przez kilka dni :-D

[size=9][ Dodano: 2008-11-09, 12:33 ]
A może ktoś wie jak to samemu naprawic ? :?: [/b]

[ Dodano: 2008-11-09, 12:54 ]
Mam jeszcze inny pomysł,gdzie można i czy w ogóle kupic szkła korekcyjne do wizjera?
Suwak korekcji dioptrii mam przesunięty całkowicie w prawo,przydało by się jeszcze troszeczke w prawo,naprawde nie wiele,myśle że jak wstawił bym szkło +2 dioptrie to miałbym wystarczające pole manewru.
 
pawel1967 Dołączył: 03 Maj 2006
Nic nie pomoże serwis mój K10 ma podobny problem tylko że zaczęło się to dziać po ok pięciu cyklach tzn 50 tyś klapnięć migawki. Był w serwisie mieli go zmapować pooglądać . Zmapowali i więcej nie ma problemu (według serwisu ) , nie zawracam sobie tym głowy. Obecnie jako że AF jest w trudnych warunkach mało skuteczny ( nie to co stara analogowa seria MZ ) pracuję kiedy się da na głębi ostriości . Trzeba się ratować
 

dickkett  Dołączył: 18 Wrz 2006
folab napisał/a:
gdzie można i czy w ogóle kupic szkła korekcyjne do wizjera?

Cytat
jak wstawił bym szkło +2 dioptrie to miałbym wystarczające pole manewru.

Z dobry miesiąc temu nazad, wstawiłem w Giełdzie pod hasłem oddam.
Tak samo, przypomnę, jak oddał mi jeden z forumowiczów, przepraszam, nie pamiętam kto.
Chętnych nie było mimo mojej przestrogi, że drugi raz nie będzie mi się chciało szukać ;-) .
Nie wiem w tej chwili, w której kupie, ale M+2 nadal jest do przekazania.
 
folab  Dołączył: 31 Sty 2007
Przepraszam ale pomyliłem się,korekcja w prawo to na minus więc potrzebuje jeszcze trochę w minus.A czy taka soczewka pogarsza wyrazistośc obrazu i gdzie można ją kupic ?
 

plwk  Dołączył: 21 Kwi 2006
folab napisał/a:
gdzie można ją kupic

Zadzwoń do Aster http://www.aster-foto.com.pl/
 

JackDeJack  Dołączył: 21 Gru 2007
folab napisał/a:
bo jak widziałem ostro na matówce to zdjęcie wychodziło nie ostro

A to nie jest problem ustawienia matówki?
folab napisał/a:
jak zdałem się na potwierdzenie ostrości albo na AF to mimo że obraz na matówce był lekko mniej ostry to zdjęcie było ostre

Lustra bym nie ruszał - podkładki pod matówkę mogą pomóc.
BTW - matówkę masz oryginal :?:

 

TomaSzSz  Dołączył: 04 Lip 2007
Ja jestem Zadowolony z serwisu apollo, mimo tego ze sam rozebrałem aparat i nie do końca dobrze go do kupy zebrałem, pan z apollo powiedział ze mimo tego że to złamanie warunków gwarancji itp itd to naprawią mi to w ramach gwarancji i żeby na przyszłość samemu się nie brać za naprawę, inną sprawą jest to , ze aparat zgubili w DHL ! I czekam na niego już 2 tydzień wkurzają mnie Ci kurierzy !
 

Svarta  Dołączyła: 27 Lut 2008
Hmm, ja w sumie oddawalam tylko raz ostatnio moja kasetke do apollo na mapowanie pikseli. Doszla do nich na drugi dzień, mialo to trwac 2 tygodnie, pod koniec 3 tygodnia zadzwonilam do serwisu, ci do apollo i okazalo sie ze "wlasnie sie mieli do niej zabrać"..no comments:P
 
folab  Dołączył: 31 Sty 2007
Matówke mam oryginalną,nie wiedział bym jak się do tego zabrac,musiałby mi ktoś pokazac.Z drugiej strony szkło korekcycyjne też pomoże bo do ideału brakuje bardzo niewiele aczkolwiek to niewiele już nie pozwala na ręczne ustawienie ostrości.

ci od Apollo ,jak dzwoniłem to był tylko jeden!!! i pytali czy na pewno chce mu przeszkadzac :-?
 

Svarta  Dołączyła: 27 Lut 2008
folab napisał/a:
ci od Apollo ,jak dzwoniłem to był tylko jeden!!! i pytali czy na pewno chce mu przeszkadzac :-?


ekhm, czysty profesjonalizm
 

Eustachy  Dołączył: 20 Paź 2007
Może ja coś nie rozumiem, ale jeżeli obraz na matówce jest nieostry, to żadna regulacja dioptrii i soczewki nic tu nie pomogą, bo czy jest możliwość za pomocą soczewki wyostrzyć niewyraźny obraz. Jeżeli jednak regulacja daje jakąś poprawę to znaczy że obraz na matówce jest wyraźny, a problem tkwi w wizjerku.
Tak mi się bynajmniej wydaje.
 
kris1980  Dołączył: 24 Lut 2008
Moje doświadczenia z serwisem Apollo - całkiem całkiem...
Wysłałem na serwis K10D - przysłali mi ją po 14dniach z adnotacją w karcie gwarancyjnej "wymiana mechanizmu migawki"- ale problemu nie naprawili. Na nastepny dzień odesłałem im ją z powrotem z pismem " Iż nie wywiązali się z punktu nr ... z karty gwarancyjnej mówiącym o 14 dniowym czsie naprawy, gdyż aparat wrócił nie naprawiony i datę oddania do naprawy traktuje jako datę pierwszej przesyłki...".

I CO ???

I kilka dni po wysyłce przysłali mi K20D :evilsmile:

W sumie nie ma tego złego... :mrgreen:
 

dgim  Dołączył: 05 Lis 2006
nie straszcie mnie z Apollo bo czeka mnie odkladana od roku naprawa jeszcze gwarancyjna. lustro od poczatku nie podnosi mi sie przy uzyciu funkcji mirror up, pisalem juz do nich, nic nie sa w stanie poradzic na odleglosc, mam tylko nadzieje, ze nie odesla go do Niemiec, bo tam zdaje sie jest glowny serwis Pentaxa na ta czesc Europy - czy cos zmienilo sie ?
 

Fafniak  Dołączył: 19 Kwi 2006
niemiecki serwis to takim sam badziew - moga ci napisac ze to normalne
 
folab  Dołączył: 31 Sty 2007
[ Dodano: 2008-11-10, 23:15 ]
Ja mam zle zdanie o serwisie Apollo,najpierw regulowali mi AF,przestawili na +10 a dopiero gdy sam ustawiłem +60 pomogło,teraz pisalem i tłumaczyłem przez telefon i wymienił celownik a problem został.Powinini po naprawie zrobic test a jak mają wątpliwości to zadzwonic ,albo o telefon poprosic.Z drugiej strony jak jeden siedzi w serwisie to jak on znajdzie czas na testy.
 

WuWu84  Dołączył: 25 Wrz 2007
No to miałem sporego fuksa (albo po prostu oczywista awaria) mimo sporych obaw, bo kupiłem aparat w markecie Makro. Nie mając wielkiego zaufania do kompetencji sprzedawcy, podyktowałem co ma napisać w opisie usterki, a padł mi mechanizm ustawiania przysłony - niezależnie od ustawienia domykał na maksa. Po dwóch tygodniach miałem sprawny aparat z powrotem.

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach