K-3, K100D, DA18-55WR, T17-50/2.8, T70-200/2.8, FA31/1.8, FA77/1.8, SMC-M 50/1.7, SMC-M 135/3.5
A ktoś tak porównuje?Grzenio napisał/a:Nie można tego wprost porównywać z pierwszym lepszym zdjęciem JPG wyplutym z amatorskiej puszki
Tryb multishot mieł pierwotnie taki właśnie zadanie. Żwiększanie rozdzielczości, to później dołożona opcja, wcześniej chodziło o pełną informację o kolorze w każdym punkcie.Grzenio napisał/a:Do tego u innych producentów tryb multishot ma za zadanie zwiększyć rozdzielczości zdjęcia a w Pentaxach nie będzie poprawiał ogólnej rozdzielczości a jedynie rozdzielczość dla kolorów oraz będzie zmniejszać kolorową morę.
Przy wysokim ISO to w ogóle nie ma szczególnego sensu - to nie te zastosowania. Wysokie ISO stosuje się tam, gdzie jest niewiele światła i ruch - a ruch wyklucza zastosowanie multishota.Grzenio napisał/a:Przy wysokim ISO uważam, że żadnego zysku nie będzie bo i tak odszumianie szumów chrominancji zje tą dodatkową rozdzielczość.
K-5IIs, K-5, K10D+D-BG2+KatzEye+0-ME53
DA10-17/3.5-4.5, DA12-24/4, FA31/1.8 Limited, FA35/2, FA43/1.9 Limited, FA50/1.4, FA77/1.8 Limited, DFA100/2.8 Macro, DA*200/2.8
AF-540 FGZ
Akurat w kwestii nagrywania filmów, to K-3 ma trochę istotniejszych rzeczy niż 1080i/60, ma też znane wady, których akurat nie ma K-5II, mimo ogólnie znacznie bardziej prymitywnego trybu filmowego.CytatW K-3 jest też nagrywanie filmów w 1080i/60fps i 720p/60fps czego nie ma w K-5 IIs.
K-5IIs, K-5, K10D+D-BG2+KatzEye+0-ME53
DA10-17/3.5-4.5, DA12-24/4, FA31/1.8 Limited, FA35/2, FA43/1.9 Limited, FA50/1.4, FA77/1.8 Limited, DFA100/2.8 Macro, DA*200/2.8
AF-540 FGZ
Chodziło mi o tryby filmowania pod kątem reporterki o jakiej pisał terenowiec czyli rozumiem, że np. chodzi o zawody sportowe, wyścigi samochodowe itp. szybkie akcje gdzie czasem fajnie jest pokazać film w zwolnionym tempie. A możesz pokrótce przybliżyć jakie są wady w K-3, których nie ma w K-5II. Nie wgłębiałem się zbytnio w temat filmowania.jaad75 napisał/a:Akurat w kwestii nagrywania filmów, to K-3 ma trochę istotniejszych rzeczy niż 1080i/60, ma też znane wady, których akurat nie ma K-5II, mimo ogólnie znacznie bardziej prymitywnego trybu filmowego.
Crop, elektroniczna stabilizacja zamiast mechanicznej, wysoka kompresja międzyklatkowa, podczas gdy K-5 używały prymitywnego i mało ekonomicznego, ale dającego dzięki temu lepsze efekty mjpeg.Grzenio napisał/a:A możesz pokrótce przybliżyć jakie są wady w K-3, których nie ma w K-5II. Nie wgłębiałem się zbytnio w temat filmowania.
K-5IIs, K-5, K10D+D-BG2+KatzEye+0-ME53
DA10-17/3.5-4.5, DA12-24/4, FA31/1.8 Limited, FA35/2, FA43/1.9 Limited, FA50/1.4, FA77/1.8 Limited, DFA100/2.8 Macro, DA*200/2.8
AF-540 FGZ
K-5IIs ma o około 0,5 EV mniejsze szumy.terenowiec napisał/a:Wracając do mojego pytania o wybór pomiędzy K-3 a K-5IIs. Czy oba podobnie sobie radzą na wyższych iso powiedzmy 3200 - 6400. Czy widać różnicę w tej kwestii pomiędzy tymi modelami?
K-5IIs, K-5, K10D+D-BG2+KatzEye+0-ME53
DA10-17/3.5-4.5, DA12-24/4, FA31/1.8 Limited, FA35/2, FA43/1.9 Limited, FA50/1.4, FA77/1.8 Limited, DFA100/2.8 Macro, DA*200/2.8
AF-540 FGZ
K-5IIs, K-5, K10D+D-BG2+KatzEye+0-ME53
DA10-17/3.5-4.5, DA12-24/4, FA31/1.8 Limited, FA35/2, FA43/1.9 Limited, FA50/1.4, FA77/1.8 Limited, DFA100/2.8 Macro, DA*200/2.8
AF-540 FGZ
K-5IIs, K-5, K10D+D-BG2+KatzEye+0-ME53
DA10-17/3.5-4.5, DA12-24/4, FA31/1.8 Limited, FA35/2, FA43/1.9 Limited, FA50/1.4, FA77/1.8 Limited, DFA100/2.8 Macro, DA*200/2.8
AF-540 FGZ
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
50D. Są dużo mniejsze, a przede wszystkim pozbawione bandingu, który znacząco ogranicza wykorzystanie plików z 50D. Zresztą ten korpus miał chyba najgorszą matrycę spośród w miarę współczesnych Canonów.terenowiec napisał/a:Czy takie K-3, lub K-5IIs mają szumy porównywalne lub mniejsze od Canona D50?
K-5IIs, K-5, K10D+D-BG2+KatzEye+0-ME53
DA10-17/3.5-4.5, DA12-24/4, FA31/1.8 Limited, FA35/2, FA43/1.9 Limited, FA50/1.4, FA77/1.8 Limited, DFA100/2.8 Macro, DA*200/2.8
AF-540 FGZ
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl