Czy Twój aparat miał problem z przysłoną (solenoidem)?
Nie, przebieg do 10 tys.
31% Complete
19 (31%)
Nie, przebieg do 15 tys.
13% Complete
8 (13%)
Nie, przebieg do 20 tys.
6% Complete
4 (6%)
Nie, przebieg do 30 tys.
11% Complete
7 (11%)
Nie, przebieg do 50 tys.
4% Complete
3 (4%)
Nie, przebieg do 100 tys.
3% Complete
2 (3%)
Tak, przebieg do 10 tys.
14% Complete
9 (14%)
Tak, przebieg do 15 tys.
4% Complete
3 (4%)
Tak, przebieg do 20 tys.
4% Complete
3 (4%)
Tak, przebieg do 30 tys.
1% Complete
1 (1%)
Tak, przebieg do 50 tys.
3% Complete
2 (3%)
Tak, przebieg do 100 tys.
0% Complete
0 (0%)
 
josio  Dołączył: 20.02.2012
Cytuj
kojut, Rozumiem że K50 tak że będą w razie co naprawiać?
 

kojut  Dołączył: 13.04.2011
Cytuj
josio, pytałem o wszystkie modele EL począwszy od k-30. Przypuszczam więc, że k-50 również.
 
josio  Dołączył: 20.02.2012
Cytuj
O to kamień spadł mi z serca - wychodzi na to że producent wyjdzie z tej sytuacji z twarzą.
 
WaldekW  Dołączył: 28.10.2007
Cytuj
kojut napisał/a:
...
Trollowania ciąg dalszy? Widzę, że straszna krzywda Ci się stała w związku z faktem, iż w posiadanym przez Ciebie modelu również problem ze sterowaniem przysłony występuje.

Problem wystąpił. Może krótki opis. Model K-S1, problem wystąpił nagle po 2 dobach nieużywania aparatu. Czyli nie można powiedzieć, że po dłuższym leżakowaniu. Wszystkie zdjęcia czarne, ale po włączeniu podglądu LV problem ustąpił do czasu wyłączenia aparatu na okres dłuższy niż 1 godzina.
Aparat jeszcze na gwarancji. Przez stronę internatową Ricoh Polska dowiedziałem się, że aparat należy zarejestrować. Niestety otrzymałem komunikat: "Brak tego numeru w systemie". Przez formularz zgłoszeniowy dwa razy napisałem do serwisu Ricoh Polska w Warszawie, niestety nie otrzymałem odpowiedzi. Jak się ma do tego bezpłatna naprawa po gwarancji jak nie chcą naprawić aparatu z gwarancją? Dałem sobie spokój z Ricoh Polska i napisałem do sklepu internetowego w którym nabyłem aparat. Odpisali od razu, napisali by dostarczyć aparat co uczyniłem. Dostałem informację ze sklepu:
"Uprzejmie informuję, że reklamowany towar został wysłany do serwisu dystrybutora/producenta w celu przeprowadzenia diagnozy. Po otrzymaniu informacji z autoryzowanego serwisu w sprawie tego zgłoszenia niezwłocznie ją przekażę."
 
juzer  Dołączył: 10.04.2016
Cytuj
WaldekW napisał/a:

Problem wystąpił...


Zapraszamy do wzięcia udziału w ankiecie.

:lol:
 
WaldekW  Dołączył: 28.10.2007
Cytuj
Już brałem udział w ankiecie, ale zanim się zepsuł mój K-S1.
 

Kuba Nowak  Dołączył: 12.05.2010
Cytuj
Czyli zaniżasz wynik ;-)
Pytanie do Kolorowych: czy możliwe jest ponowne zagłosowanie przez tego samego forumowicza?
 

opiszon  Dołączył: 29.01.2008
Cytuj
nie
 

Kuba Nowak  Dołączył: 12.05.2010
Cytuj
No to trzeba będzie zrobić "ankietę bis" dla pentalibów po przejściach :mrgreen:
Domyślnie Pana Waldemara można policzyć jako 14. ofiarę na forum.
 
WaldekW  Dołączył: 28.10.2007
Cytuj
I tu jest właśnie słabość tej ankiety, jeden człowiek może w niej namieszać.
PS
Zawsze mi się wydawało, że na forach mówimy (piszemy) sobie na Ty. Pod nickiem może być zarówno stary dziadek jak i 13-to letnia dziewczynka. W każdym razie ja tak piszę i nie wynika to z braku szacunku.
 

duves  Dołączył: 02.07.2017
Cytuj
Naprawiłem również k-s1 i k-s2.
 

plwk  Dołączył: 21.04.2006
Cytuj
WaldekW napisał/a:
Zawsze mi się wydawało, że na forach mówimy (piszemy) sobie na Ty.

Oczywiście, tak samo mówimy sobie na żywo. :-)
 

Kuba Nowak  Dołączył: 12.05.2010
Cytuj
Mam dwie wiadomości, dobrą i złą, którą wolicie najpierw? ;-)

Dobra jest taka, że po raz czwarty wysyłam moje K-30 do serwisu...
Zła jest taka, że Pan w serwisie nie miał jeszcze ani jednego K-70 - znowu w Pentax'ie coś spieprzyli :mrgreen:
 

kojut  Dołączył: 13.04.2011
Cytuj
Kuba Nowak, czwarty raz na naprawę elektromagnesu?
 

kerad  Dołączył: 02.08.2006
Cytuj
Pewnie jeszcze na gwarancji bo inaczej już dawno bym tym sprzętem #@!&:%$#!! :!:
 
mrnobody1  Dołączył: 04.05.2016
Cytuj
ale Kuba Nowak cosik ma pecha do spzretu, k 3 też cos umarł
 

Kuba Nowak  Dołączył: 12.05.2010
Cytuj
Na naukę pokory nigdy nie jest za późno ;-)
Ostatnio K-30 był na czyszczeniu zębatek, bo solenoid podobno był w porządku. Tym razem być może zostaną wymienione ząbki. Na szczęście to wszystko na gwarancji serwisu, który podchodzi do sprawy bardzo konstruktywnie.
Co do K-3, to padło miesiąc po gwarancji, ale Pani Kamila wykazała zrozumienie i zleciła to serwisowi jako naprawa gwarancyjna... i już po 2 i pół miesiącu dostałem naprawiony aparat.
Nie "duma i uprzedzenie", a "cierpliwość i pokora" :mrgreen:
 

Penteusz  Dołączył: 28.03.2012
Cytuj
Kuba Nowak, Tyś w czepku rodzony! :mrgreen:
 

plwk  Dołączył: 21.04.2006
Cytuj
Rękę powinien w wodzie święconej wymoczyć.
 

komtur  Dołączył: 04.06.2008
Cytuj
Kuba Nowak napisał/a:
Pan w serwisie nie miał jeszcze ani jednego K-70

Wystarczy jeszcze trochę poczekać i będzie miał. Już tam jakieś solenoidy zacierają łapki. :-D

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach