Grzybki?opiszon napisał/a:i jeszcze sporo kasy na szaleństwa zostanie...
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
return LBA ? lemat Dady : piwko w Poznaniu?;
*ist DS + DA 35/2.4 | K20D + D-BG2 + O-ME53 + DA 21/3.2 | Samyang 8/3.5 | Tamron 90/2.8 | Metz 48 AF-1
K-5 II + D-BG4 + O-ME53 + DA 18-135/3.5-5.6 | DA 55-300/4.0-5.8 | DA 50/1.8
ME-Super + Winder ME II + M 28/2.8 | K 50/1.4 | Metz 32 Z-2
cube007 napisał/a:Teraz policz srednie spalanie jak czlowiek
panoramio.com - ubite przez Google
picasaweb - ubite przez Google
O, to, to... Mnie na przykład ogromną frajdę sprawia prędkość, której źródłem jest praca moich dwóch nóg. Zwłaszcza kiedy mam kondycję. Kiedy przyśpieszam z tempa truchtowego do długiego siłowego interwału i czuję, że mnie niosą i dają radę i nie zwalniam - to jest kurde frajda niesamowita. A jeśli to jest jeszcze pod górkę, to już pełnia szczęścia.opiszon napisał/a:Ale bardziej lubię inne rzeczy
"Les adultes sont déserteurs" - L'enfance, J. Brel
"Dorośli są dezerterami" - L'enfance (Dzieciństwo), J. Brel
Pozdrawiam
Arti
NAFO expansion is non-negotiable
Kytutr napisał/a:osiemnaście halerzy
Pozdrawiam
Arti
6,6 mililitra.Arti napisał/a:Ile ropy za to można nakapać?
NAFO expansion is non-negotiable
Pozdrawiam
Arti
ZX-7, K-5, Kadyszka i jeden limited
Gwiazdor napisał/a:Mocny silnik to szybsze wyprzedzanie i właśnie mniejsze ryzyko
Gwiazdor napisał/a:A po wyprzedzaniu można wrócić do jazdy 110km/h
CzareK
"Les adultes sont déserteurs" - L'enfance, J. Brel
"Dorośli są dezerterami" - L'enfance (Dzieciństwo), J. Brel
Stosunkowo mało osób zdaje sobie sprawę, że ekologiczna jazda polega na żwawym przyśpieszaniu do prędkości docelowej, czyli takiej, która w danych warunkach zapewnia możliwie najniższe spalanie.matb napisał/a:To jest chore, żeby jarać się jak mało auto pali Ekscytujące to są takie parametry jak przyspieszenie, moc, trzymanie w zakrętach i wiele, wiele innych.
https://www.instagram.com/darek_prasal/
"Nie ma nic bardziej zadziwiającego niż zwykła prawda" (Egon Erwin Kisch)
Bo tak zwykle jest. Dla większości ludzi mocny silnik = gaz do podłogi... Nawet ty teraz stosujesz takie założenie.greentrek napisał/a:Wiesz, kiedyś na forum Suzuki prowadziliśmy podobną dyskusję i skończyło się wielką pyskówką
To zależy od psychiki człowieka. Znam takich, co jeżdżą niebezpiecznie mimo słabych silników. Po prostu do mocnego auta trzeba dorosnąć. SAAB miał kiedyś fajne hasło w reklamch: With great power comes great responsability.greentrek napisał/a:Gwiazdor napisał/a:Mocny silnik to szybsze wyprzedzanie i właśnie mniejsze ryzyko
Mocny silnik skłania do większego ryzyka, bo przecież mam mocny silnik i na pewno zdążę.
Można. A ilu wraca? A tym bardziej do przepisowych 90kph?Gwiazdor napisał/a:A po wyprzedzaniu można wrócić do jazdy 110km/h
ZX-7, K-5, Kadyszka i jeden limited
Gwiazdor napisał/a:Dla większości ludzi mocny silnik = gaz do podłogi...
Gwiazdor napisał/a:Nawet ty teraz stosujesz takie założenie.
CzareK
greentrek napisał/a:26l przy 160kph i zapewne ponad 30l przy "odcięciu"
greentrek napisał/a:Ktoś przebija...
...piękne są tylko chwile...
Zenit 12xp + Helios, Jupiter i inne,
K200, K3 II, kit II, DA 15/4, DA 35/2,8, S 50/1,4, DFA 100/2,8, DA*60-250/4 + HD1,4 AW, AF 540 FGZ
Gwiazdor napisał/a:Znam takich, co jeżdżą niebezpiecznie mimo słabych silników.
Pozdrawiam
Arti
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl