Jacek23  Dołączył: 13.05.2009
Muszla oczna do SUPER A? Cytuj
Witam, poszukuje oryginalnej muszli ocznej do Pentaxa SUPER A.
I pewnie z tamtych lat nie znajde, ale tu np: http://www.e-cyfrowe.pl/a...cent/pentax-85/ sa oryginale 3 sztuki do wyboru, problem w tym ze w tym sklepie nie da sie sprawdzic tego na miejscu czy pasuje.
A moze ktos z Was , uzywa w SUPER A jakiejsc muszli i poradzi mi co tam da sie zalozyc? Nie moze to byc jakies badziewie robione w garazu, na tamtej stronie sa wlasnie oryginane.......no ale nie wiadomo ktora pasuje:(
POMOCY.
ps. a moze ew, ma ktos nie potrzebna zaslepke (nie uszkodzona) oryginalna taka jak fabryczne dawali do tych aparatow, kipie tak czy inaczej chetnie.
 

TomaSzSz  Dołączył: 05.07.2007
Cytuj
ja używałem Program A z muszlą powiększającą i tą od k200d wszystkie pasują ;-) .
 

plwk  Dołączył: 21.04.2006
Cytuj
Od wersji M rozmiar sanek pozostał do dzisiaj (nie wiem jak w K-7) niezmieniony.
 

asklop  Dołączył: 22.04.2006
Cytuj
a mozesz napisac po jakie licho ci muszla oczna???

U mnie pasuje O-ME 53 i FP a wiec przypuszczam, ze z tych ktore sa w linku bedzie pasowac kazda. Mocowanie jest standardowe.

 
Jacek23  Dołączył: 13.05.2009
Cytuj
TomaSzSz napisał/a:
ja używałem Program A z muszlą powiększającą i tą od k200d wszystkie pasują ;-) .


Tomasz SZSZ, napewno ta muszla za 69zl pasuje? Z tego co widze SUPER A i PROGRAM A naja takie same wizjery. Pasuje idealnie bez luzow itp? Bo kurcze kupie i 69 w bloto:)

[ Dodano: 2009-05-20, 14:34 ]
[quote="asklop"]a mozesz napisac po jakie licho ci muszla oczna???

Mam dlugie rzesy i czesto placze, wiec mam nadzieje ze muszla ozna chociaz troche zapobiegnie "zafaflunieniu" wizjera:))))))))
 

asklop  Dołączył: 22.04.2006
Cytuj
a no chyba ze tak

a ja bym oszczedzil i lepiej czesciej go przecieral :mrgreen:
 

TomaSzSz  Dołączył: 05.07.2007
Cytuj
Jacek23, Te same Muszle co pasowały do k10/k100d/k200/k20 pasowały do ME Supea, Program A , P30 , P50 , P30n , Mz-50 , Mz-30, Mz-5 . Więc chyba wszystkie pasują do wszystkich. Jednak Najlepsza jest Ta O-ME 53 powiększająca i najlepiej pasuje do oka a jednocześnie jest bardziej wystająca i powiększa więc dołóż stówkę i ciesz sie z duzo lepszej muszli .
 

MarWoj  Dołączył: 15.03.2007
Cytuj
Jacek23, jeśli sie zdecydujesz na O-ME 53,to poszukaj w innych sklepach. Ja swoją kupiłem dużo taniej (owszem,było to w marcu - poniżej 120zł razem z przesyłką).
 

asklop  Dołączył: 22.04.2006
Cytuj
TomaSzSz napisał/a:
Jednak Najlepsza jest Ta O-ME 53 powiększająca i najlepiej pasuje do oka a jednocześnie jest bardziej wystająca i powiększa więc dołóż stówkę i ciesz sie z duzo lepszej muszl


ale i w tej muszli bedzie mu sie szybka brudzila. I co nie malo wazne dla noszacych okulary, nie mozna objac calego wizjera. Sa klopoty z odczytem wskazan w dole na ekranikach. Ale jak nie nosisz szkiel to ci to nie grozi.

I jeszcze jedno mi sie przypomnialo. po zalozeniu muszli O-ME 53 spada troche ogolna ostrosc w wizjerze. Przynajmniej u mnie w Program A. Nie wiem czym to jest spowodowane.
 

Kolya90  Dołączył: 29.08.2015
Cytuj
Prawem złotej łopaty odkopuję temat! :-P
Kupiłem sobie muszlę do Super A, taką standardową do K100D/K200D, wszystko fajnie tylko trochę za luźno siedzi, dzisiaj już ją prawie zgubiłem jak aparat wisiał na szyi pod kurtką.
Czy ma ktoś doświadczenie aby bez klejenia muszli do aparatu nie bać się o jej zgubienie?
 

eR Gie  Dołączył: 26.12.2015
Cytuj
a ja chyba przez pomyłkę sprzedajacego na olx zakupiłem od starszych modeli - dawaj na PW ;-)

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach