FraZa napisał/a:Śliczniutki :)
Po prostu tamron jest za dobry (kupiłem używany jak nowy za 800 zł) żeby go z czystym sercem wymieniać na 5500 zł. Ale i tak niebawem pewnie tak zrobię
MF , FF , APS-C
Pentax
 
 Dużo różności
 [/img]
[/img] 
  K-5IIs K-7 i git kit,   50A 1,7, M 135 3,5,  DA 1:2,4  35 AL, Vivitar 28mm 1:2,8 , DFA  100mm F 2,8 WR,   DA 1:4 15 ED AL,  DA 1:2,4 70,DA1:1,8 50mm ,
http://mare7.web-album.org/,http://idzi-derek.flog.pl/ 
 
  
 

  K-5IIs K-7 i git kit,   50A 1,7, M 135 3,5,  DA 1:2,4  35 AL, Vivitar 28mm 1:2,8 , DFA  100mm F 2,8 WR,   DA 1:4 15 ED AL,  DA 1:2,4 70,DA1:1,8 50mm ,
http://mare7.web-album.org/,http://idzi-derek.flog.pl/ 
A czy to czasami nie Ty jednoznacznie wypowiadałeś się o wyższości matryc CCD nad CMOSem?espresso napisał/a:w aparatach cyfrowych nie ma to większego znaczenia. Chyba nawet żadnego.
Oczywiście, masz rację. Ale zauważalne różnice w kolorach występują - naturalnie widać to jedynie przy zestawieniu tych samych kadrów z różnych obiektywów. Najlepiej widać to w teście krótkich zoomów na amerykańskim Pentaxforum. DA16-50 dawał moim zdaniem zdecydowanie inny obrazek od Sigmy i Tamrona, wyróżniający się na plus. Zapewne w postprodukcji można to zrównoważyć, ale dla osób focących tylko na JPG może mieć już znaczenie.espresso napisał/a:Znasz obiektywy które kiepsko oddają kolory?
Z poważaniem - Michu, Licencjonowany Pogromca Vampirów :)=
Michu napisał/a:DA16-50 dawał moim zdaniem zdecydowanie inny obrazek od Sigmy i Tamrona, wyróżniający się na plus.
Pozdrawiam
6x6  -  24x36  -  FF  -  APS-C - malutki dron
 Ten sam kadr, ten sam obiektyw a w rogu kadru piękna łuna bocznego światła. Nie wygląda to źle, ma swój urok ale ... dlaczego, jak, skąd? Znika to ze zdjęcia dopiero jak przysłonię ręką do takiego stopnia, że prawie wchodzę w kadr. Tak jak pisałem - wygląda to jakby fujik widział więcej i mocniej reagował na boczne światło. Ma to oczywiście wpływ na kolory. Ktoś się z tym spotkał?
  Ten sam kadr, ten sam obiektyw a w rogu kadru piękna łuna bocznego światła. Nie wygląda to źle, ma swój urok ale ... dlaczego, jak, skąd? Znika to ze zdjęcia dopiero jak przysłonię ręką do takiego stopnia, że prawie wchodzę w kadr. Tak jak pisałem - wygląda to jakby fujik widział więcej i mocniej reagował na boczne światło. Ma to oczywiście wpływ na kolory. Ktoś się z tym spotkał?
IMO adapterkerad napisał/a:dlaczego, jak, skąd?
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl