I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
return LBA ? lemat Dady : piwko w Poznaniu?;
Generic napisał/a:Sharan/Galaxy/Alhambra, Espace i nic więcej nie ma?
Generic napisał/a:I jeszcze żeby z 7 osobami coś do bagażnika weszło.
K-r, 16/2, 35/2, 105/2.5 i z rzadka inne...
Rafalf ma Zafirę, więc pewnie może coś więcej opowiedzieć.Generic napisał/a:Zafira ma kanapę i wydaje mi się wąskawa w porównaniu do powyższych. Trzeci rząd chowany w podłogę też raczej dla małych osobników. No i jakoś Opel mnie nie przekonuje o-)
NAFO expansion is non-negotiable
Nie doceniacie Forda, koledzy. W benzynowym 1.8 miałem i EGR i dwumasęcube007 napisał/a:W każdym dieslu EGR jest, prędzej czy pozniej, do czyszenia/wymiany.
*ist DS + DA 35/2.4 | K20D + D-BG2 + O-ME53 + DA 21/3.2 | Samyang 8/3.5 | Tamron 90/2.8 | Metz 48 AF-1
K-5 II + D-BG4 + O-ME53 + DA 18-135/3.5-5.6 | DA 55-300/4.0-5.8 | DA 50/1.8
ME-Super + Winder ME II + M 28/2.8 | K 50/1.4 | Metz 32 Z-2
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
Moje pierwsze skojarzenie: Chrysler Voyager - ale ja skrzywiony jestemGeneric napisał/a:7 miejsc w konfiguracji 2+3+2, tak aby trzy w drugim rzędzie były sensownymi, osobnymi fotelami a dwa w trzecim mogą być awaryjnie potrzebne. I jeszcze żeby z 7 osobami coś do bagażnika weszło. Raczej benzyna + lpg a nie diesel. Tak do około 10k pln.
*ist DS + DA 35/2.4 | K20D + D-BG2 + O-ME53 + DA 21/3.2 | Samyang 8/3.5 | Tamron 90/2.8 | Metz 48 AF-1
K-5 II + D-BG4 + O-ME53 + DA 18-135/3.5-5.6 | DA 55-300/4.0-5.8 | DA 50/1.8
ME-Super + Winder ME II + M 28/2.8 | K 50/1.4 | Metz 32 Z-2
Generic napisał/a:7 miejsc w konfiguracji 2+3+2, tak aby trzy w drugim rzędzie były sensownymi, osobnymi fotelami a dwa w trzecim mogą być awaryjnie potrzebne. I jeszcze żeby z 7 osobami coś do bagażnika weszło. Raczej benzyna + lpg a nie diesel. Tak do około 10k pln.
Ryszard napisał/a:Moje pierwsze skojarzenie: Chrysler Voyager - ale ja skrzywiony jestem
K-3|K-x|DA L 18-55|DA L 50-200|A50/2|DA35|T17-50|DA* 60-250|DA 15
Wszystkie turbo, czy wolnossące też? Mój Ford był wolnossący.plwk napisał/a:W koncernie VW dwumasa jest w każdym benzyniaku o mocy minimum 100KM.
*ist DS + DA 35/2.4 | K20D + D-BG2 + O-ME53 + DA 21/3.2 | Samyang 8/3.5 | Tamron 90/2.8 | Metz 48 AF-1
K-5 II + D-BG4 + O-ME53 + DA 18-135/3.5-5.6 | DA 55-300/4.0-5.8 | DA 50/1.8
ME-Super + Winder ME II + M 28/2.8 | K 50/1.4 | Metz 32 Z-2
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
return LBA ? lemat Dady : piwko w Poznaniu?;
Acer napisał/a:Ewentualnie 807/C8/Ulysse/Phedra.
Acer napisał/a:Jeśli chodzi o Renault dla 7 osób to chyba Grand Espace akurat był troszkę dłuższą wersją. Mi się tam zawsze Espace podobał (zwłaszcza III generacja).
Acer napisał/a:Trafic/Transporter/Vito
Ryszard napisał/a:Moje pierwsze skojarzenie: Chrysler Voyager - ale ja skrzywiony jestem
lazar napisał/a:Ja też tak mam
Aparaty szczęścia nie dają...
My właśnie tak jeździmy. Średnio raz w tygodniu są spory i dyskusje, kto w środkowym a kto w ostatnim rzędzie, ale jakoś się dogadują Ja mam jeszcze opcję 2+3+0, ławka "dwójka" zostaje wtedy w garażu a tylna "trójka" podjeżdża do przodu. Pięć osób podróżuje wygodnie, a bagażu, łooo, napakować można bardzo słuszne ilości.Generic napisał/a:Bardzo chętnie amerykańca... ale one wszystkie mają konfigurację 2+2+3 - bez sensu przy trójce dzieci
*ist DS + DA 35/2.4 | K20D + D-BG2 + O-ME53 + DA 21/3.2 | Samyang 8/3.5 | Tamron 90/2.8 | Metz 48 AF-1
K-5 II + D-BG4 + O-ME53 + DA 18-135/3.5-5.6 | DA 55-300/4.0-5.8 | DA 50/1.8
ME-Super + Winder ME II + M 28/2.8 | K 50/1.4 | Metz 32 Z-2
Morituri Nolumus Mori
www.rivelv.deviantart.com / https://500px.com/rivelv
To znamiona sukcesu!Rivelv napisał/a:po 340 tyś kilometrów padnięty rozrusznik
*ist DS + DA 35/2.4 | K20D + D-BG2 + O-ME53 + DA 21/3.2 | Samyang 8/3.5 | Tamron 90/2.8 | Metz 48 AF-1
K-5 II + D-BG4 + O-ME53 + DA 18-135/3.5-5.6 | DA 55-300/4.0-5.8 | DA 50/1.8
ME-Super + Winder ME II + M 28/2.8 | K 50/1.4 | Metz 32 Z-2
Ryszard napisał/a:Ja mam jeszcze opcję 2+3+0, ławka "dwójka" zostaje wtedy w garażu a tylna "trójka" podjeżdża do przodu.
Aparaty szczęścia nie dają...
Generic napisał/a:Jeżdżę powoli, jeżdżę powolnymi autami. Mułowatość w opinii większości, jest dla mnie zupełnie normalna i w porządku o-)
Ryszard napisał/a:Generic, po ostatnim akapicie, zdecydowanie jesteś "klient na amerykana"
CzareK
Aparaty szczęścia nie dają...
Hmm... Może jaśniej... Jaśnie Panie?greentrek napisał/a:mocno zmotaną Wrotką long na Simexach
*ist DS + DA 35/2.4 | K20D + D-BG2 + O-ME53 + DA 21/3.2 | Samyang 8/3.5 | Tamron 90/2.8 | Metz 48 AF-1
K-5 II + D-BG4 + O-ME53 + DA 18-135/3.5-5.6 | DA 55-300/4.0-5.8 | DA 50/1.8
ME-Super + Winder ME II + M 28/2.8 | K 50/1.4 | Metz 32 Z-2
Pentak K3II
Był Pentax K-x, oraz pożyczone K1000 i K200D
https://www.flickr.com/photos/138543993@N07/albums
Blog o moich wędrówkach.
Ryszard napisał/a:Hmm... Może jaśniej... Jaśnie Panie?
Kiedyś to były czasy ! Po drzewach się chodziło...
Kotlet`s professional photography
http://sebastianstoklosa.blogspot.com/
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl