Pentak K3II
Był Pentax K-x, oraz pożyczone K1000 i K200D
https://www.flickr.com/photos/138543993@N07/albums
Blog o moich wędrówkach.
NAFO expansion is non-negotiable
powalos napisał/a:Ja z pękniętą sprężyną w przednim lewym dojechałem na PPD w Supraślu.
CzareK
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
Pentak K3II
Był Pentax K-x, oraz pożyczone K1000 i K200D
https://www.flickr.com/photos/138543993@N07/albums
Blog o moich wędrówkach.
plwk napisał/a:Ty brutalu
CzareK
Pentak K3II
Był Pentax K-x, oraz pożyczone K1000 i K200D
https://www.flickr.com/photos/138543993@N07/albums
Blog o moich wędrówkach.
Moc to kilowaty, nie niutonometry. Era dynamicznych turbodiesli odbiła się negatywnie na powszechnej percepcji fizyki...potraff napisał/a:czuć mniej mocy niż w moim poprzednim mondeo (170nm vs 320)
*ist DS + DA 35/2.4 | K20D + D-BG2 + O-ME53 + DA 21/3.2 | Samyang 8/3.5 | Tamron 90/2.8 | Metz 48 AF-1
K-5 II + D-BG4 + O-ME53 + DA 18-135/3.5-5.6 | DA 55-300/4.0-5.8 | DA 50/1.8
ME-Super + Winder ME II + M 28/2.8 | K 50/1.4 | Metz 32 Z-2
Ryszard napisał/a:Era dynamicznych turbodiesli odbiła się negatywnie na powszechnej percepcji fizyki...
Pozdrawiam
Arti
Ryszard napisał/a:Moc to kilowaty, nie niutonometry.
Ryszard napisał/a:gdzie Twoim Fordom (obecnemu i byłemu) kończy się skala obrotomierza?
Pentak K3II
Był Pentax K-x, oraz pożyczone K1000 i K200D
https://www.flickr.com/photos/138543993@N07/albums
Blog o moich wędrówkach.
Bezdotykowy dostęp do auta jest fajny, ale jeszcze fajniej, jak można to na pilocie wyłączyć. Nie masz w instrukcji podanej jakiejś kombinacji przycisków, żeby toto zdezaktywować?potraff napisał/a:Mam prośbę. Z racji iż nie wiedziałem, że przycisk od rozrusznika = bezdotykowy dostęp do auta, to teraz muszę kupić jakiś i brelok/pokrowiec na kluczyk i ten noszony przy sobie, oraz zapas. Może ktoś z Was coś polecić?
NAFO expansion is non-negotiable
Kytutr napisał/a:Nie masz w instrukcji podanej jakiejś kombinacji przycisków, żeby toto zdezaktywować?
Pentak K3II
Był Pentax K-x, oraz pożyczone K1000 i K200D
https://www.flickr.com/photos/138543993@N07/albums
Blog o moich wędrówkach.
potraff napisał/a:Światła również w miarę, tzn parę razy w szarówę w ciągu dnia musiałem sam zmieniać na mijania, ale tak poza tym jest ok.
Pentak K3II
Był Pentax K-x, oraz pożyczone K1000 i K200D
https://www.flickr.com/photos/138543993@N07/albums
Blog o moich wędrówkach.
Moc jest proporcjonalna do iloczynu momentu i prędkości obrotowej. W pewnym uproszczeniu zatem, 320Nm i 3000 obr/min w dieslu daje taką samą moc jak 170Nm i 6000 obr/min w benzynie. Tyle że właśnie: benzyniak potrzebuje redukcji biegu i depnięcia na gaz. Spróbuj, a poczujesz, że Focus też potrafi przyspieszaćpotraff napisał/a:Mondeo 4,5 tys. Ja sam z dwa razy pociągnąłem go do granicy 4tys, ale auto traciło moc po 3 tys.
W Focusie (...) czerwone pole 6,5tys.
*ist DS + DA 35/2.4 | K20D + D-BG2 + O-ME53 + DA 21/3.2 | Samyang 8/3.5 | Tamron 90/2.8 | Metz 48 AF-1
K-5 II + D-BG4 + O-ME53 + DA 18-135/3.5-5.6 | DA 55-300/4.0-5.8 | DA 50/1.8
ME-Super + Winder ME II + M 28/2.8 | K 50/1.4 | Metz 32 Z-2
Zakładam, że auto w pełni załadowane. Czyli spalanie na poziomie do pełna załadowanej Ocatvii z silnikiem 1.2TSI.potraff napisał/a:Spalanie po prawie 2 tys km przy jeździe mniej więcej miasto/trasa 50/50 to 7,2. Na wycieczkach jadąc DK, eSkami i Autostradami z prędkościami maksymalnymi (czyli 100-140) plus inne drogi (znów podział 50 na 50, trasa w sumie 400km) poniżej ok 6,5l.
NAFO expansion is non-negotiable
No dotrzyj już, dotrzyj. 3000 RPM to dla benzyniaka jakaś straszna asceza przecież Mój Duratec 1.8 od 4000 dopiero rozwijał brzmienie i nie było dnia, żebym nie musnął wskazówką przynajmniej piątki na obrotomierzupotraff napisał/a:póki co docieram silnik, więc staram się nie wchodzić powyżej 3ts obrotów
*ist DS + DA 35/2.4 | K20D + D-BG2 + O-ME53 + DA 21/3.2 | Samyang 8/3.5 | Tamron 90/2.8 | Metz 48 AF-1
K-5 II + D-BG4 + O-ME53 + DA 18-135/3.5-5.6 | DA 55-300/4.0-5.8 | DA 50/1.8
ME-Super + Winder ME II + M 28/2.8 | K 50/1.4 | Metz 32 Z-2
Jako kapelusznik z wieloletnią praktyką (choć nie zaczynałem od Felicji) powiem, że nie ma to, jak wkręcić silnik powyżej 5000 obrotów na minutę. Pod warunkiem, że to 6-cylindrowy boxerRyszard napisał/a:Mój Duratec 1.8 od 4000 dopiero rozwijał brzmienie i nie było dnia, żebym nie musnął wskazówką przynajmniej piątki na obrotomierzu
[ Dodano: 2019-05-13, 09:59 ]
No i zaraz się zacznie o piratach i kapelusznikach
NAFO expansion is non-negotiable
"Les adultes sont déserteurs" - L'enfance, J. Brel
"Dorośli są dezerterami" - L'enfance (Dzieciństwo), J. Brel
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl