wkt  Dołączył: 03 Lip 2007
oj to może mi wymienią kasetkę na K10.
 

piotr_luk  Dołączył: 14 Kwi 2007
argawen napisał/a:
A nie lepiej do nich zadzwonić ?
Też proponowałem, ale grochem o ścianę ...
 

Yanoosh  Dołączył: 02 Gru 2007
piotr_luk napisał/a:
argawen napisał/a:
A nie lepiej do nich zadzwonić ?
Też proponowałem, ale grochem o ścianę ...


Nie no Panooooooowie, przecież w weekend normalni ludzie nie pracują a tymbardziej w serwisach. Wysłałem opisowego maila do serwisu zobaczymy reakcję, a poza tym fona do Nich też wykonam...
Jutro, jutro ;)
Pozdrawiam życzliwych
Yanoosh

[ Dodano: 2007-12-16, 20:41 ]
ands napisał/a:
Yanoosh
Spróbuj u Kadeji na Czapskich 1
http://www.fotoserwis.krakow.pl/


Bardzo dziękuję ale szkoda mi trochę gwarancji, w końcu sprzęt ma dopiero tydzień :(
 

piotr_luk  Dołączył: 14 Kwi 2007
Yanoosh napisał/a:
Wysłałem opisowego maila do serwisu zobaczymy reakcję,
Ja wysłałem w lipcu i do dzisiaj czekam na odpowiedź
 

Yanoosh  Dołączył: 02 Gru 2007
piotr_luk napisał/a:
Yanoosh napisał/a:
Wysłałem opisowego maila do serwisu zobaczymy reakcję,
Ja wysłałem w lipcu i do dzisiaj czekam na odpowiedź


Hahahahahhh.. od lipca to nie od wczoraj ;)
Mojego znajomego matka czekała na telefon (który nigdy nie zadzwonił) wg mojej wiedzy 3 lata, kobieta już nie żyje, ale kto wie, u Ciebie to dopiero 5 miesiączków, cierpliwości ! :lol:

[ Dodano: 2007-12-17, 13:13 ]
piotr_luk napisał/a:
Yanoosh napisał/a:
Wysłałem opisowego maila do serwisu zobaczymy reakcję,
Ja wysłałem w lipcu i do dzisiaj czekam na odpowiedź

Hehe... odezwali się, oto treść odpowiedzi:

Sprzęt zakupiony w USA, objęty jest 12 miesięczną gwarancją.
Na na podstawie wypełnionej karty gwarancyjnej Pentax lub dowodu zakupu przysługuje bezpłatna naprawa.
W przypadku uszkodzenia należy dostarczyć sprzęt bezpośrednio do naszego serwisu
(na swój koszt).

W przypadku uszkodzenia głównego układu elektronicznego,
sprzęt wysyłany jest do centralnego serwisu Pentax w Hamburgu.
Przesyłka powrotna z Pentax Hamburg jest płatna, 50 EURO
Koszt przesyłki pokrywa użytkownik (zgodnie z warunkami gwarancji Pentax)


Tą śpiewkę już znam, odpisują na każdego maila w identyczny sposób :)
Yanoosh
 
voytaz  Dołączył: 04 Gru 2007
kurka nie wiedziałem że gwarancja z US działa na całym swiecie :)
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
Yanoosh napisał/a:
Przesyłka powrotna z Pentax Hamburg jest płatna, 50 EURO
:shock: :shock:
 

Yanoosh  Dołączył: 02 Gru 2007
voytaz napisał/a:
kurka nie wiedziałem że gwarancja z US działa na całym swiecie :)

I nie tylko z USA...

Na sprzęt zakupiony w naszym sklepie udzielana jest gwarancja 24-miesięczna oraz bezpłatne dostarczanie sprzętu do naprawy gwarancyjnej w obie strony (DHL), natomiast sprzęt zakupiony poza naszymi granicami objęty jest 12-miesięczną gwarancją przy czym do serwisu należy sprzęt dostarczyć na swój koszt, powrót z naprawy jest już realizowany kurierem DHL na koszt naprawiacza (czytaj: gwaranta).
To są wieści aktualne z dnia wczorajszego :)
Yanoosh
P.S.
Oby nie były do wykorzystania ;-)

[ Dodano: 2007-12-18, 02:56 ]
argawen napisał/a:
Yanoosh napisał/a:
Przesyłka powrotna z Pentax Hamburg jest płatna, 50 EURO
:shock: :shock:


Niestety argawen, sam się zdziwiłem ale tekst skopiowałem z otrzymanego maila z serwisu Apollo i żadnych przekłamań nie ma.
Nieźle, nieźle...

[ Dodano: 2008-01-18, 11:24 ]
YES :!: YES :!: YES :!:
Wczoraj, dokładnie po 14 dniach od wysłania, od DHL-owca odebrałem przesyłkę z Apollo.
Operacja rozdzielenia się udała, pacjenci żyją - KaDyszka i lampa :-P
W informacji o naprawie stoi "Wymiana stopki w lampie" ;-)

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach