http://www.krysiak.biz/ http://grendel.maxmodels.pl the most important equipment in your bag is your attitude
Pentax K20D + 18-55 AL II + Tamron 17-50 F/2,8+ Pentax SMC DA 55-300+Metz 48 AF-1P
Kompakty tez są uszczelniane. Więc po co wydawać 4k, by robić zdjęcia poprzez monitor z tyłu korpusutank102 napisał/a:bedę mógł podejrzeć zdjęcie na monitorze w trakcie robienia foto i to jest też duży plus
Akurat N200D i N300D także są uszczelniane.tank102 napisał/a:Chcę kupić maszynę która nie zapoci się i nie zakurzy na wycieczkach po Afryce
Popieram. Dla amatora, nawet zaawansowanego, Pentax K20D jest bardzo dobrym wyborem( hm..ja to napisałem ? ) .Pentagram napisał/a:Jeżeli jesteś zaawansowanym amatorem to obecność segmentu profi w systemie nie ma dla Ciebie żadnego znaczenia.
Pozdrawiam
Paweł
-----------
Za Fafniakiem: Nie dla leniiii !!!!!!!!!!
Moje pstryki
ThomFoto napisał/a:Nikon własnie ogłosił obniżkę cen w odpowiedzi na cashback canona.
nikon, fufu, oly
Zaszaleli, 5%.ThomFoto napisał/a:http://fotografuj.pl/News...on_D300/id/1519
Pozdrawiam
Paweł
-----------
Za Fafniakiem: Nie dla leniiii !!!!!!!!!!
Moje pstryki
argawen napisał/a:Popieram. Dla amatora, nawet zaawansowanego, Pentax K20D jest bardzo dobrym wyborem( hm..ja to napisałem ? ) .
cenzura, cenzura, cenzura
Oczywiście, ale watek jest o K20D .ThomFoto napisał/a:powiedziałbym że dla amatora, nawet zaawansowanego to i k10 jest znakomitym wyborem
Pozdrawiam
Paweł
-----------
Za Fafniakiem: Nie dla leniiii !!!!!!!!!!
Moje pstryki
http://www.krysiak.biz/ http://grendel.maxmodels.pl the most important equipment in your bag is your attitude
Grendel napisał/a:Gdzie przez reporterkę rozumiem pracę lokalnego fotoreportera -fotografowanie widoczków miasta, spotkań polityków z mieszkańcami itd...
Na czym ma polegać różnica między 'zaawansowanym amatorem' a 'półprofesjonalistą' (bycie pół-w-ciąży?)
cenzura, cenzura, cenzura
Jak mi kolega dał potrzymać Nikona, to nawet nie wiedziałem kiedy zrobiłem fotkę, myślałem że jeszcze łapie AFargawen napisał/a:Jak Bogusz dał mi Nikona w łapki, to po naciśnięciu spustu nie zauważyłem, że Nikon już naostrzył
K20D; K100D + DA 18-55 + 70/2.4 ltd + 35/2.8 ltd; FA 50/1.4; M 28/2.8; A 50/2.0-Kenko 2x MC7; F 35-80; M 135/3.5; M 200/4.0, Sigma 17-70-300 Macro, 540-FGZ
Program A<M 50/1.7; MZ-10<FA 28-90
wain napisał/a:nawet oglądajac telexpress widac dokladnie jak wyglada praca reportera .. dlugie serie z flashem zeby chociaz jedna fotka byla trafiona(bez przepalu z flasha kolegi obok), walka w tlumie reporterow z aparatem nad glowa i seria na chybil trafil,
Grendel napisał/a:
dlugie serie z flashem zeby chociaz jedna fotka byla trafiona(bez przepalu z flasha kolegi obok), walka w tlumie reporterow z aparatem nad glowa i seria na chybil trafil, dziennie po kilka tys zdjec materialu( zywotnosc migawki sie klania ). W takich warunkach nie wiem czy k10d by sie sprawdzil. Pewno d200 i 40d tez nie i dlatego nikt nie nazywa ich aparatami "Profesjonalnymi". Po to sa aparaty serii D2H, D3, 1d i one sa reklamowane jako "profesjonalne".
K10, szkła od Zenitha, Minolty i..... nie pasują
Fenek napisał/a:nie wiem na ile jest to poważne ale ciekawe - nie...? ;)
Canon 1Ds Mark II | 35/1.4L | 50/1.4 | 85/1.8 | 135/2.0L | 580EX II
www.abjphotography.com
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl