Meggido napisał/a:Nie możesz robić zdjęć załogi ani pasażerów. Lecąc z Geteborga do Warszawy spokojnie cykałem foty przez okienko
:mateusz
Sony RX100 M3 | Contax G2 + Planar T* 45/2
nieużywane: Z1P | ME | SMC-M 50/1.7 | SMC-M 28/2.8 | SMC-FA 28-70/4 AL | Tokina SD 70-210/4-5.6
Miłośnik pełnej klaty
"Skądkolwiek wieje wiatr, zawsze ma zapach Tatr"
"Inteligentni ludzie często zmuszani są do picia aby bezkonfliktowo spędzać czas z idiotami"
„Każdy może tworzyć byleco i ma prawo być z tego zadowolonym, byleby nie był w swej pracy szczerym i znalazł kogoś, kto równie kłamliwie będzie to podziwiał.” Witkacy
zaroowka napisał/a:Zapowiada się ciekawie - jak ja to wszystko przemycę...
Meggido napisał/a:Nie możesz robić zdjęć załogi ani pasażerów.
Meggido napisał/a:Przy lądowaniu miałem też schować aparat żeby nie było żadnych luźnych przedmiotów, ale i to się dało obejść
"Available light is any damn light that is available..." W.E. Smith
blog | 4x5" 6x6 6x7 24x36 | soczewki & pinhole | iPh
K10D, T90/2.8, S10-20/4-5.6, A50/1.7, M135/3.5, T70-200/2.8, S17-50/2.8
ggdh napisał/a:Milion razy w samolocie z plecakiem i aparatem (mniejszym, wiekszym). Zero problemow.
A co ze statywem?? W pokrowcu bylby.
"Available light is any damn light that is available..." W.E. Smith
blog | 4x5" 6x6 6x7 24x36 | soczewki & pinhole | iPh
SQ6GIT napisał/a:To akurat ma uzasadnienie: przy hamowaniu z 300 km/h, coby ktoś nie dostał w łeb Twoją kamerką. Tego nie obchodź, wsadź do kieszonki przed Tobą, ew. trzymaj w ręce.
Sirhan napisał/a:Fakt, nie przeżyłem lądowania w trudnych warunkach
"Available light is any damn light that is available..." W.E. Smith
blog | 4x5" 6x6 6x7 24x36 | soczewki & pinhole | iPh
K10D, T90/2.8, S10-20/4-5.6, A50/1.7, M135/3.5, T70-200/2.8, S17-50/2.8
„Każdy może tworzyć byleco i ma prawo być z tego zadowolonym, byleby nie był w swej pracy szczerym i znalazł kogoś, kto równie kłamliwie będzie to podziwiał.” Witkacy
ggdh napisał/a:Co do statywu: torba foto na ramie, na drugie laptok, a statyw w reke? Duzo cos tego sie robi...
Sebastian napisał/a:A nie lepiej statyw wrzucic do walizki? Szklo, aparat czy laptop to rozumiem, ale statyw? Po co nosic go ze soba?
"Available light is any damn light that is available..." W.E. Smith
blog | 4x5" 6x6 6x7 24x36 | soczewki & pinhole | iPh
K10D, T90/2.8, S10-20/4-5.6, A50/1.7, M135/3.5, T70-200/2.8, S17-50/2.8
Raczej brak siły nośnej, bo brak ciągu jest bardzo trudny do zauważenia.ggdh napisał/a:Przezylem chwilowy brak ciagu ("dziura w powietrzu", jak samolot sobie spada swobodnie w dol pare metrow)
ZX-7, K-5, Kadyszka i jeden limited
Pozdrawiam
Arti
MZ-50, K-50, DSC-W35.
fotki
Jak dodasz do tego hawajską koszulę, słomkowy kapelusz i ciemne okulary to może się udać.dybon napisał/a:Np. aparat z najcięższym szkłem na szyję,
"Les adultes sont déserteurs" - L'enfance, J. Brel
"Dorośli są dezerterami" - L'enfance (Dzieciństwo), J. Brel
PiotrR napisał/a:Jak dodasz do tego hawajską koszulę, słomkowy kapelusz i ciemne okulary to może się udać.dybon napisał/a:Np. aparat z najcięższym szkłem na szyję,
MZ-50, K-50, DSC-W35.
fotki
CytatA takie pytanie do praktyków lotów.
Arti napisał/a:to co możesz zabrać może zależeć chociażby od obsługi lotniska.
ZX-7, K-5, Kadyszka i jeden limited
K-5/D-BG4/O-ME53/FS K3
Sigma 17-35 mm f/2.8-4 EX DG ASP, Sigma 24-70 mm f/2.8 EX IF DG HSM, Tokina AF 70-210 f/4.5
Metz 48AF-1; Velbon Sherpa 450R
Nie ma powrotu do jaskiń. Jest nas za dużo.
WKIPTJI
K200D DA 18-55 Tamron 70-300 LD DI
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl