Nie odpowiadam na pytania techniczne na PW i w tematach
Cytattapirek, ale mi chodzilo o likwidacje jakotakiej aberacji, nie o zwiekszenie kata skutecznego padania.. drobiazg, oczywiscie masz racje
Pozdrawiam
Michał
7.1-21.3mm 1:1.8-2.6 | 4.95-35.4mm 1:3.3-5.2 | 18-70mm 1:3.5-4.5 | 50mm 1:1.7 | 50-150mm 1:3.8
MiQ27 napisał/a:matryca duża
http://www.flickr.com/photos/szejkjorbuti/
K-5 i reszta
Kodak robił kiedyś lustrzankę do B&W.afuszejk napisał/a:a mnie wkurza najbardziej to, ze nie ma w sprzedazy matryc do fotografii cz-b
http://www.flickr.com/photos/szejkjorbuti/
K-5 i reszta
afuszejk napisał/a:wlasnie z fot. cz-b jest najwiekszy zonk bo trzeba mocno wejsc w postprocess
Pozdrawiam
Michał
7.1-21.3mm 1:1.8-2.6 | 4.95-35.4mm 1:3.3-5.2 | 18-70mm 1:3.5-4.5 | 50mm 1:1.7 | 50-150mm 1:3.8
http://www.flickr.com/photos/szejkjorbuti/
K-5 i reszta
No torche zabawy jest. A i tak nawet nie zblizysz sie do tonalnosci negatywu cz-b. Przy skanowaniu cz-b negatywu tak naprawde trzeba tylko ustawic poziomy i kontrast wg gustu. Zupelnie jak pod powiekszalnikiem. Czasem ustalamy poziomy, gradacja kontrast. Ja rolke dobrze wywolanego negatywu cz-b obrabiam w 5 minut.MiQ27 napisał/a:Wołanie z rawa i mikser kanałów RGB. Czy ja wiem, czy to tak mocno ? Albo czegoś nie wiem ?
pozdrawiam,
dzerrry
Pozdrawiam
Michał
7.1-21.3mm 1:1.8-2.6 | 4.95-35.4mm 1:3.3-5.2 | 18-70mm 1:3.5-4.5 | 50mm 1:1.7 | 50-150mm 1:3.8
http://www.flickr.com/photos/szejkjorbuti/
K-5 i reszta
Pozdrawiam
Michał
7.1-21.3mm 1:1.8-2.6 | 4.95-35.4mm 1:3.3-5.2 | 18-70mm 1:3.5-4.5 | 50mm 1:1.7 | 50-150mm 1:3.8
http://www.flickr.com/photos/szejkjorbuti/
K-5 i reszta
afuszejk napisał/a:poza tym hdr z 1 foty to juz nie jest hdr w znaczeniu w jakim ten termin powstal
afuszejk napisał/a:młodo wyglądam
Pozdrawiam
Michał
7.1-21.3mm 1:1.8-2.6 | 4.95-35.4mm 1:3.3-5.2 | 18-70mm 1:3.5-4.5 | 50mm 1:1.7 | 50-150mm 1:3.8
To nie chodzi o rozpietosc EV, tylko o "gestosc" - lagodne przejscia tonalne, szczegolnie w cieniach i swiatlach. Tego nie da sie uzyskac z matrycy kolorowej, bo ona ma 3 razy mniej danych, zeby te niuanse oddac. Czarno-biala matryca Kodaka nie miala tego problemu. Czarno-biala matryca FF oprata na wspolczesnych rozwiazaniach, moglaby IMHO konkurowac z wielkim formatem w tonalnosci. Tylko, ze to jest calkowicie bez sensuMiQ27 napisał/a:dzerry, ja wiem że negatyw ma mnóstwo EV. Tylko to wszystko przy założeniu, że idziemy "w papier". Albo w czarno-białe slajdy.
pozdrawiam,
dzerrry
dzerry napisał/a:To nie chodzi o rozpietosc EV, tylko o "gestosc" - lagodne przejscia tonalne, szczegolnie w cieniach i swiatlach.
Pozdrawiam
Michał
7.1-21.3mm 1:1.8-2.6 | 4.95-35.4mm 1:3.3-5.2 | 18-70mm 1:3.5-4.5 | 50mm 1:1.7 | 50-150mm 1:3.8
MiQ27 napisał/a:Bo nie ukrywam, że zaciekawił mnie ten artykuł o Alexie Majoli.
wpentaksowany (wpentaxiony?) niemożebnie
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl