http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
This article was written on recycled paper by hand, using only natural inks and pigments that were gathered by virgins during the full moon.
modern art = i could do that + yes, but you didn't
Pemigan napisał/a:ktore jest poprawne? ;)
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
alkos napisał/a:Pemigan napisał/a:ktore jest poprawne? ;)
Nie ma czegos takiego. przy negatywach jest tylko interpretacja.
m5+ canon 35/2, epson r d1 + 21/4, canon p 50/1.2, cv 28/1.9
Carlos Cruz napisał/a:do opisania negatywu w sposob bardziej mechaniczny sluzy wlasnie szara tablica , naswietlona jako wzorzec na poczatku rolki jest informacja dla opisujacego w jaki sposob kopiowac dany negatyw,
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
m5+ canon 35/2, epson r d1 + 21/4, canon p 50/1.2, cv 28/1.9
Carlos Cruz napisał/a:Wlasnie jest na takie sytuacje ;-] kopiujacy nie musi wiedziec jakie byly filtry, swiatlo, kolor twarzy aktora, jak wywolana tasma etc. wystarczy ze skopiuje 18 % szarosci jako 18 procent szarosci.
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
Ja wiem! Ja wiem! Zastosować film do światła żarowego albo odpowiedni filtralkos napisał/a:Co zrobić jeśli robimy zdjęcia w sztucznym
6x7 z kominkiem, pryzmatem oraz drewnianą rączką
matb napisał/a:Zastosować film do światła żarowego albo odpowiedni filtr
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
alkos napisał/a:A co jesli zdjecia beda w skrajnie mieszanym swietle - np. żarowo-błyskowym?
Carlos Cruz napisał/a:Wlasnie jest na takie sytuacje ;-]
http://www.pajacyk.pl/ - kliknij pajacyka
http://www.pbase.com/fafniak/marcin_krynicki
http://www.mojesmoje.pl/index.htm - wszelkie uwagi mile widziane - zajrzyj do nas koniecznie
Fafniak napisał/a:alkos napisał/a:A co jesli zdjecia beda w skrajnie mieszanym swietle - np. żarowo-błyskowym?
Carlos Cruz napisał/a:Wlasnie jest na takie sytuacje ;-]
??Pozwole sie nie zgodzic z tym.
Szara karta nc tu nie da bo roznice w temp. barwowych beda nadal takie same. (2800-3200K do 5600-6000K)
Natomiast pozwoli na korekcje negatywu do wartosci w jakich operator !świadomie! pracowal i "mieszal" swiatlo
Pisze to bo potem wpadnie jakis , przeczyta i bedzie twierdzil ze szara karta da sie zalatwic ronice 3200-5600K
A wysjciem z sytuacji jest robienie na jakies 4300-4500K i naswietlanie troche "wyżej" tak aby miec naprawde jasne twarze
m5+ canon 35/2, epson r d1 + 21/4, canon p 50/1.2, cv 28/1.9
Carlos Cruz napisał/a:i dasz opisujacemu jedna klatke z szara karta sfotografowana w tych samych warunkach to ulatwi to prace opisujacemu. Chociaz w przypadku fotografii to chyba czysta teoria. Nie slyszalem zeby jakikolwiek lab foto wiedzial po co komu te 18% i w sumie rzadko jest tak ze spuszczasz cala rolke w tych samych warunkach zdjeciowych.
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
4xPentax P30T + Pentax MV + SMC-M 28mm 1:2.8 + SMC-M 50mm 1:1.7 + SMC-M 135mm 1:3.5 + Pentax AF160
Pentax Auto 110
Pentax K10D
Fujifilm X20
modern art = i could do that + yes, but you didn't
Akurat te negatywy są trzymane w pergaminowych koszulkach hamaguerilla napisał/a:potwornie brudne masz negatywy!!
nie trzymaj ich w foliach co dają w labach - strasznie zasysają kurz zauważyłem..
4xPentax P30T + Pentax MV + SMC-M 28mm 1:2.8 + SMC-M 50mm 1:1.7 + SMC-M 135mm 1:3.5 + Pentax AF160
Pentax Auto 110
Pentax K10D
Fujifilm X20
Pozdrawiam,
Piotrek
6x7, 1/2.33"
4xPentax P30T + Pentax MV + SMC-M 28mm 1:2.8 + SMC-M 50mm 1:1.7 + SMC-M 135mm 1:3.5 + Pentax AF160
Pentax Auto 110
Pentax K10D
Fujifilm X20
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl