MvA napisał/a:alkos, swinie na samym stracie
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
alkos napisał/a:Dana?
Pentax*ist DS
MZ-3+FA35/2 & FA50/1.7
Canon Pellix QL+Fl 58 1:1.2
alkos napisał/a:aaa, starcie!
Nie odpowiadam na pytania techniczne na PW i w tematach
dagio napisał/a:alkos, z kim? O CO?
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
Pentax*ist DS
MZ-3+FA35/2 & FA50/1.7
Canon Pellix QL+Fl 58 1:1.2
4xPentax P30T + Pentax MV + SMC-M 28mm 1:2.8 + SMC-M 50mm 1:1.7 + SMC-M 135mm 1:3.5 + Pentax AF160
Pentax Auto 110
Pentax K10D
Fujifilm X20
Pentax*ist DS
MZ-3+FA35/2 & FA50/1.7
Canon Pellix QL+Fl 58 1:1.2
aldek napisał/a:Uwaga: ponieważ szkoda mi pieniędzy na Photoshopa, plik został
odwrócony w Vuescanie (można) i obrobiony w Applowskim programie
Aperture (też chyba można).
Jedyne, co zrobilem, to ustawiłem White Point, oraz globalnie
wyrównałem poziomy. Tonację zdjęcia zostawiłem cieplejszą, bo,
sądząc po długości cieni, to chłodny wieczór jest.
gezeb napisał/a:ShowFoto >Invert>Levels Adjust>Channel Mixer>Resize
Jarek Dabrowski napisał/a:Odwrotka w Vuescanie (z opcją auto levels).
W LR WB na trampka, trochę ręcznie ocieplony, bo to mi wygląda na
popołudnie. Krzywa w "S": celowe przepalenie świateł (ostre słońce) +
przycięcie cieni.
Najwiekszym problemem tutaj nie są kolory, tylko ten dres. Po
zmniejszeniu zdjęcia do 700pix te trzy paski wyglądają jak Schody
Potiomkinowskie w Odessie. W końcu metodą prób i błędów doszedłem do
jak najmniejszych artefaktów, ale już nie pamiętam jak.
Inna sprawa, że pod powiększalnikiem żadnych schodków nie będzie...
opiszon napisał/a:odwracanie metodą alkosa (przedostatnią)
po odwracaniu ponowna zabawa z poziomami (przycięcie niektórych składowych)
i finalne dopieszczenie balansu kolorów
no i docięcie ramki - szkoda że z lewej była oryginalnie ucięta, to bym
zostawił
Stachu napisał/a:Poziomy, krzywe, poziomy, krzywe, krzywe, poziomy, zmniejszenie i
wyostrzenie.
zbyllu napisał/a:Wykonane działania:
Invert
Curves
Levels
8 bit
Crop ramki
4xPentax P30T + Pentax MV + SMC-M 28mm 1:2.8 + SMC-M 50mm 1:1.7 + SMC-M 135mm 1:3.5 + Pentax AF160
Pentax Auto 110
Pentax K10D
Fujifilm X20
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
return LBA ? lemat Dady : piwko w Poznaniu?;
alkos napisał/a:opiszon
dan napisał/a:opiszon,
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
return LBA ? lemat Dady : piwko w Poznaniu?;
Nie odpowiadam na pytania techniczne na PW i w tematach
dagio napisał/a:alkos, teraz dopiero sobie dalem gamma na 0,74 i jest dopiero miodne.. Oświecicielu
modern art = i could do that + yes, but you didn't
guerilla napisał/a:gdzie tą gammę modyfikujecie ?
dan napisał/a:guerilla napisał/a:gdzie tą gammę modyfikujecie ?
Ja najpierw mam poziomy, gdzie przycinam swiatla i cienie, pozniej jasnosc/kontrast, i pozniej okienko z poziomami, gdzie tylko gamme modyfikuje (srodkowy suwak).
modern art = i could do that + yes, but you didn't
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl