pozdrawiam,
dzerrry
Sony i 2x Pentax
http://36klatek.pl
dzerry napisał/a:tatsuo_ki, grubo przesadzasz
dzerry napisał/a:I poza tym glownym nurtem dzieje sie w Polsce mnostwo ciekawych rzeczy.
dzerry napisał/a:W sumie z drugiej strony i wracajac do tematu, jakos nie trafilem na zabojcza wspolczesna fotografie czeska.
nie ma mnie w internecie
Cytatale z tego co slyszalem to i Opava zmierza w innym kierunku niz kiedys i juz nie dokument jest najwazniejszy...
tatsuo_ki napisał/a:Rok 1989 - polski Gini - 26,89 - "Kroll" Pasikowskiego, "Kochać to nie znaczy to samo" De Mono
Rok 2002 - współczynnik to już 34,47 - lądujemy "między Tanzanią i Egiptem" - Doda, Ich Troje, Grochola, Łepkowska...
Moje zdjęcia pozostają amatorskie ze względu na szumy na wysokim ISO i brak AF
nie ma mnie w internecie
tatsuo_ki napisał/a:"obiektywnie i naukowo" zmierzyć jakość kultury popularnej bardzo łatwo - wystarczy zrobić badania ankietowe wśród przedstawicieli i kontestatorów kultury wysokie
Moje zdjęcia pozostają amatorskie ze względu na szumy na wysokim ISO i brak AF
nie ma mnie w internecie
tatsuo_ki napisał/a:bo już chyba nikt nie trafi w czystej fotografii na coś, co wywali z butów w kosmos
dzerry napisał/a:Dobra fotografia nigdy nie bedzie nalezec do glownego nurtu, bo jej nosnikami sa wystawy i albumy
dzerry napisał/a:W sumie z drugiej strony i wracajac do tematu, jakos nie trafilem na zabojcza wspolczesna fotografie czeska.
Pentax Spotmatic SP | Pentax 6x7
tatsuo_ki napisał/a:współczynnik Giniego (podaje dla ciekawskich, sam jeszcze się w temat nie wgryzłem), mają właśnie Czechy, Japonia i kraje skandynawskie (wsp. Giniego - 25). Najwyższe mają takie kraje jak Namibia, Lesotho, czy Botswana - powyżej 60. Orliński podaje przykłady popkultury takie jak: japoński "Ringu", czescy "Samotni", czy "Millenium" Larssona.
K20D, MV-1, Optomax 28 2.8, SMC-M 50 1.7, SMC-K 135 3.5, kit II 18-55 i 50-200
Mamiya 645E, Mamiya-Sekor 80 2.8
Cmena 35
Kershaw Eight-20 King Penguin
Hihnt napisał/a:Z ciekawosci zajrzalem do CIA Factbook i albo mamy do czynienia ze spiskiem amerykanskich spec sluzb, albo z typowym dla Orlinskiego pobieznym zainteresowaniem sie tematem i udawaniem wielce uczonego
Hihnt napisał/a:ale nawet oni stwierdzali, ze nie chca robic tego typu produkcji i interesuja ich tylko powazniejsze tematy...
nie ma mnie w internecie
CytatWybór prezentowanych na wystawie prac pozwala prześledzić, w jaki sposób fotografia realizowana była w dyskursie konceptualnym, jakie potrzeby wypełniała i jakie stawiano przed nią cele, a przede wszystkim jakie zadawano jej pytania. A dotyczyły one m.in. relacji między przedmiotem, a fotografią tegoż przedmiotu, zdolności "uchwycenia momentu", prób fotografowania upływu czasu, wielowymiarowości przestrzeni w kontekście jej "zapisu" za pomocą dwuwymiarowego obrazu, jej rzekomej obiektywności i możliwości ukazania istoty rzeczy. Pytania te prowadziły artystów podejmujących refleksję nad fotografią, do licznych prób wykraczania poza granice medium, weryfikowania jego możliwości i podatności na manipulacje.
pozdrawiam,
dzerrry
dzerry napisał/a:Ktos sie wybiera?
Pentax Spotmatic SP | Pentax 6x7
pozdrawiam,
dzerrry
dzerry napisał/a:na tej wystawie jest kawal polskiej fotografii z ostatnich kilkudziesiecu lat, ktorej nigdzie indziej nie zobaczysz.
dzerry napisał/a:Kiedys ogladalem prace jednego z bardziej znanych polskich konceptualistow. Sam je pokazywal. Wyciagnal oryginalne, niepodklejone odbitki z pudelka po Fotonach. Pozaginane rogi, plamy, slady zgiec.
Pentax Spotmatic SP | Pentax 6x7
dzerry napisał/a:Wracajac do fotografii konceptualnej. Ktos sie wybiera?
Konceptualizm. Medium fotograficzn
Muzeum Miasta Łodzi
Moje zdjęcia pozostają amatorskie ze względu na szumy na wysokim ISO i brak AF
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl