modern art = i could do that + yes, but you didn't
guerilla napisał/a:nie wspominając o Newtonie, który miał ludzi od ratowania spieprzonych technicznie zdjęć.
dan napisał/a:guerilla napisał/a:nie wspominając o Newtonie, który miał ludzi od ratowania spieprzonych technicznie zdjęć.
Newton w ciemni to nie koreks a panienki obracal
modern art = i could do that + yes, but you didn't
pozdrawiam,
dzerrry
guerilla napisał/a:po HCB zostało ponad 90 tysięcy negatywów, myślisz że się wkręcał w materiał na maksa?
CytatNewton w ciemni to nie koreks a panienki obracal
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
guerilla napisał/a:hej Dan,
poniżej sample dwa (już to kiedyś gdzieś pokazywałem ,ale nic nowego na neo ani fomie nie mam:))
Fafniak napisał/a:1 - kupuje film
2 - oddaje go do wywolania
3 - skanuje
4 - daje do zrobienia odbitke.....
zgadzam się z Tobą! Myślisz że ja mam łeb techniką wypchany? Ja mam takie samo podejście jak tata fafniaka. Czasem jak coś nie wychodzi to warto wiedzieć dlaczego, a zone system przydaje się formie uproszczonej. Nie trzeba tu kalibrować zestwu film-wywoływać tydzieńc czasu aby uzyskać pewne efekty. Prawda jest taka że wszystko można wyciągnąć i najlepiej jak negatyw jest prześwietlony. Ale powiem Ci, że nie chce mi się. Każdy moze zrobić fotę i wyciągać ją w ciemni, bawić się w retusz chemiczny etc. Ale najtrudniejszą rzeczą jest takie naświetlenie i takie wywołanie negatywu aby to co chcesz uzyskać na papierze wyszło beż żadnych kombinacji przey czasie FBF expozycji papieru. Postawiłem sobie to za punkt honoru i jak opanuje tak swoje materiały to później mogę robić co chcę, nawet nasrać na negatyw i nazwać to sztuką! Maskowanie pod powiększalnikiem jest upierdliwe i nie pozwala na powtarzalność efektów. Chyba, że robisz jedno jedyne powiększenie. Robiąc serię sprawa się kopmlikuje. Opanowanie tak techniki jest trudne i wymaga czasu ale uważam, ze warto.guerilla napisał/a:zazwyczaj sie to odbywało jak w powiekszeniu angelo, pstryka się i rzuca filmy chłopakowi do zrobienia.po HCB zostało ponad 90 tysięcy negatywów, myślisz że się wkręcał w materiał na maksa?:) nie wspominając o Newtonie, który miał ludzi od ratowania spieprzonych technicznie zdjęć.
vector napisał/a:słowem kaleczysz
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
hahaha tak znam to Takich Czarków trzeba brać przez pryzmat, bo wychodząc z podobnego założenia to lepiej sprzedać aparat Pamietam jak przesiadłem się ze Sverdłoska 4 na Sekonica L-608 AAAAAAAAAAAAA!!!! co to było - nie umiałem światła zmierzyć - 10 pomiarów i nic Ale wypracowałem sobie metode, właśnie w oparciu o Zone System i teraz robię dwa pomiary góra trzeci, aby się upewnić. Ale najczęściej używam pomiaru padającego a rozpiętość tonalną sceny na oko Prosto, szybko i skuteczniedzerry napisał/a:drugim magazynku. Nie dosc, ze nudne, to kiepskie w odbiorze - co z tego, ze wszystkie sceny idealnie zmieszczone w slajdzie, nigdzie niebo nie bylo przepalone, tylko ze po srodku wychodzila szara papka bez kontrastu. Tak to jest z inzynierska fotografia.
co ty wiesz o dupie murzyna...vector napisał/a:dokładnie tyle ile potrzeba aby był czarny jak dupa murzyna.
vector napisał/a:
Postawiłem sobie to za punkt honoru i jak opanuje tak swoje materiały to później mogę robić co chcę, nawet nasrać na negatyw i nazwać to sztuką!
vector napisał/a:
Ale najczęściej używam pomiaru padającego a rozpiętość tonalną sceny na oko
modern art = i could do that + yes, but you didn't
no ja do bronki nie mam pryzmatu z pomiarem wieć muszę wyjąć ten światłomierzguerilla napisał/a:ha, a wiesz co ja najczęsciej robię ?
zdjęcia.
modern art = i could do that + yes, but you didn't
vector napisał/a:no ja do bronki nie mam pryzmatu z pomiarem wieć muszę wyjąć ten światłomierz
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
jak byłem małym chłopcem miałem tabelkę naświetlań i smiene symbol Tam były chmurki, słoneczka etc więc to chyba toalkos napisał/a:A sloneczna 16tke probowales..?
Cytatjak byłem małym chłopcem miałem tabelkę naświetlań i smiene symbol Tam były chmurki, słoneczka etc więc to chyba to
vector napisał/a:Jak pokażesz fotografię taką zwykłą fotografię to nikt nie jest w stanie cokolwiek o niej powiedzieć. Jak pokażesz gniota to sie zachwycają kolorkami, kadrem albo dyskutują nad kwestiami technicznymi.
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
vector napisał/a:Co do prezentacji zdjęć na forach czy galeriach jak oph, ft czy inne zauważyłem taką jedną prawidłowość. Jak pokażesz fotografię taką zwykłą fotografię to nikt nie jest w stanie cokolwiek o niej powiedzieć. Jak pokażesz gniota to sie zachwycają kolorkami, kadrem albo dyskutują nad kwestiami technicznymi. Fajne nie? Nie podoba Ci się? dla mnie bomba! Tak!
modern art = i could do that + yes, but you didn't
vector napisał/a:dan ja nigdy nie odbierałem tak fotografii. jak chcesz tak podchodzić do tematu to twoja sprawa ale niczego się nie nauczysz w ten sposób.
vector napisał/a:Co do prezentacji zdjęć na forach czy galeriach jak oph, ft czy inne zauważyłem taką jedną prawidłowość. Jak pokażesz fotografię taką zwykłą fotografię to nikt nie jest w stanie cokolwiek o niej powiedzieć. Jak pokażesz gniota to sie zachwycają kolorkami, kadrem albo dyskutują nad kwestiami technicznymi. Fajne nie? Nie podoba Ci się? dla mnie bomba! Tak!
guerilla napisał/a:hej Dan, opowiedz mi w kilku słowach co jest na tych zdjęciach, bo za cholerę nic nie chce mi ich pokazać.
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl