mac_27  Dołączył: 09 Sty 2008
Poszukiwana modelka
Witam,

zebrałem już z grubsza sprzęt do portretów, tj. szkła, blenda. Czyli można powiedzieć narzędzia są. Zaczynam się natomiast rozglądać za tworzywem, czyli modelką, z którą mógłbym trochę wypróbować swoje możliwości.
No i pytanie: skąd ją wziąć?

Czy macie jakieś pomysły gdzie rozpocząć swoje poszukiwania? Wśród znajomych już próbowałem, być może znajdzie się jedna.

Z racji, że jestem amatorem, bądź co bądź, to nie mogę obiecywać, że zrobię dla niej jakieś fajne portfolio czy coś w tym stylu.
Może uda zebrać się małą grupkę 2, 3 chętnych z okolic Poznania, wtedy można by pomyśleć o jakieś zapłacie dla tzw. zawodowej a i w kilka osób będzie raźniej, będzie miał kto potrzymać blendę, itp.

Jakieś sugestie?
 

malyglod  Dołączył: 11 Lip 2007
Znajomi, znajomi, znajomi. Innej drogi nie widzę - chcąc umieszczać ogłoszenia wypada już co nieco znać się na rzeczy.. A tak do ćwiczenia - tylko i wyłącznie szukaj wśród znajomków. Zapytaj kogoś, a nóż znajdzie Ci osobę, która chciałaby się sfotografować, a przy okazji owy 'ktoś' potrzyma Ci blendę, a modelka będzie się czuć raźniej.

Ja tak zaczynałem i przynajmniej tak to widzę.

[ Dodano: 2008-05-21, 23:35 ]
Ponadto polecam znaleźć kogoś znajomego, kto już trochę siedzi w tym fachu. Poprosić go, żeby Cię zabrał na focenie, a Ty z jednej strony zobaczysz jak to wygląda "od podszewki" i niewykluczone, że będziesz miał okazję sam strzelić parę ujęć.
 

Samp  Dołączył: 23 Kwi 2006
mac_27, nie wiem, skąd jesteś - ale proponuję udać się na jakąś ASP, na wydział typu grafika / rzeźba / malarstwo i dogadać się z jakimś modelem pozującym na zajęciach. Wiem, że oni nie zarabiają dużo, a generalnie zazwyczaj są bardzo otwartymi i ciekawymi ludźmi. Myślę, że to dobry kierunek na znalezienie kogoś chętnego do współpracy. Przynajmniej na początek.

[ Dodano: 2008-05-22, 01:16 ]
Aaa... Poznań - to OK.
 

mac_27  Dołączył: 09 Sty 2008
Witam,

dzięki za sugestie.