sunshine  Dołączył: 25 Paź 2007
Wybór samochodu... Daewoo vs Renault
Stanąłem przed wyborem samochodu.
Generalnie do niedawna byłem zdecydowany na zakup Lanosa ale teraz mam już mętlik w głowie od słuchania ludzi. Każdy chwali co innego. Ponieważ nie znam się za bardzo na motoryzacji a jako potencjalny nabywca chcę kupić samochód: Dobry, nie psujący się za często, co jest bardzo ważne - w naprawie! oraz tani w eksploatacji i (kolejność nieprzypadkowa) do 13 tys. zł - szukam rady wszędzie gdzie mogę - w warsztatach u kolegów itp.

Na pewno są na forum osoby mające swoje zdanie - proszę takie w miarę możliwości o doradzenie - CO KUPIĆ ?

Wątek zakładam w HydeParku coby Yanoosh znowu nie smęcił ;-)

Yanoosh nic personalnego ;-) :-B

Poniżej podaję przykładowe ofert z AlleDrogo czy otomoto którymi jestem potencjalnie zainteresowany:

Daewoo Nubira
Renault Thalia
Daewoo Lanos

W sumie najbardziej interesuje mnie Reanult Thalia (najniższe spalanie, bogate wyposażenie, klimatyzacja, sekwencja) ale zupełnie nie wiem czy jest to samochód tani w naprawie, czy łatwo o części oraz czy jest to konstrukcja awaryjna. Słyszałem że w ASO rżną mocno po kieszeniach ale nie zamierzam robić w ASO.
Które z tych aut powinno być najtańsze w utrzymaniu, nielicząc spalania - bo te dane sobie wziąłem z jakiejś tam stronki raportami spalania wśród użytkowników aut.

Proszę o jakąś radę.
Pozdrawiam - S. ;-)

 

Samp  Dołączył: 23 Kwi 2006
Re: Wybór samochodu... Daewoo vs Renault
sunshine napisał/a:
W sumie najbardziej interesuje mnie Reanult Thalia

To widać, bo najwięcej linków do niego prowadzi.
 
mirqus  Dołączył: 20 Sie 2007
Znajomek, taką "Renówkę", tyle że w dieslu, kupił do swej firmy. Wszyscy pukali się w czoło, a ten w ponad dwa lata, nawalił firmowo sporo kilometrów i bez większych problemów, czemu zresztą sam się dziwił.

Wiele zależy od poprzedniego kierowcy.
Kwestia - diesel, czy benzyna - każde ma za- i przeciw-
Osobiście preferuję benzyniaki.