guerilla, jak prostujesz papier? Ja przyciskam ciezarkami kreslarskimi, ale idealnie prosty to ten papier nie jest.guerilla napisał/a:hej, przy formacie 30x40 i większych to maskownica jest raczej nie potrzebnym klamotem już
pozdrawiam,
dzerrry
dzerry napisał/a:guerilla, jak prostujesz papier? Ja przyciskam ciezarkami kreslarskimi, ale idealnie prosty to ten papier nie jest.guerilla napisał/a:hej, przy formacie 30x40 i większych to maskownica jest raczej nie potrzebnym klamotem już
modern art = i could do that + yes, but you didn't
alkos napisał/a:Rarog napisał/a:A mi się marzy to:
Przecież to można zrobić samemu, banalnie łatwe
Pentax ME | Pentax ME Super | Yashica Lynx 5000 | Yashica GSN | minolta hi-matic 7s | minolta 800si | minolta XG-1n | Yashica D | Epson V700 | Magnifax 3a | k-x
O tym już sam zdecyduj, moze hp5 lub fp4.Cytat
Film - nie wiem jaki, interesuje mnie film do portretu, ewentualnie krajobraz i architektura(może być kilka różnych filmów)
CytatPapier i chemikalia - tutaj również proszę o pomoc ;)
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
Pentax ME | Pentax ME Super | Yashica Lynx 5000 | Yashica GSN | minolta hi-matic 7s | minolta 800si | minolta XG-1n | Yashica D | Epson V700 | Magnifax 3a | k-x
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
Rarog napisał/a:A mi się marzy to:
http://www.geocities.com/...cuum_easel.html
Pentax ME | Pentax ME Super | Yashica Lynx 5000 | Yashica GSN | minolta hi-matic 7s | minolta 800si | minolta XG-1n | Yashica D | Epson V700 | Magnifax 3a | k-x
pyciar napisał/a:... czyli wiatraczek z zasilacza kompa...
pyciar napisał/a:a może odkurzacz samochodowy?
Pentax ME | Pentax ME Super | Yashica Lynx 5000 | Yashica GSN | minolta hi-matic 7s | minolta 800si | minolta XG-1n | Yashica D | Epson V700 | Magnifax 3a | k-x
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
Nie warto zbytnio przejmować się wyciemnianiem. Ja kupilem sobie z metra czarny material gumowany, na koncach nabijalem listewki i mam taka prowizoryczna rolete. W dzien bokami przechodziloby zbyt duzo swiatla, ale na noc wystarczy. Szpare pod drzwiami zalatwisz szmatą, ale jeśli nikt w te szpary nie będzie swiecił halogenem, to zbytnio bym się nie przejmował.jorge.martinez napisał/a:1. Wyciemnienie.
Kuweta lub miska, wystarczy. Ale nie mocz za dlugo, bo rogi zaczna sie odklejac, a po wyschnieciu odbitka nigdy sie juz nie wyprostuje na płask.jorge.martinez napisał/a:2. Woda.
Lepiej nie świeić bezpośrednio w powiększalnik albo bezpośrednio w kuwety. Przynajmniej metr od papieru, warto skierować w ścianę, sufit, bo wtedy dostaniesz światła po całej ciemni i nie będziesz się potykał.jorge.martinez napisał/a:3. Światło.
Na płask, byle gdzie. Na ręczniku, suszarce do bielizny, ja czasem suszyłem też w takiej stojącej suszarce do talerzy - wtedy stawiałem arkusze pionowo w miejsca na talerze. Plastik suszy się bezproblemowo.jorge.martinez napisał/a:4. Suszenie.
jorge.martinez napisał/a:5. Gadżety.
pozdrawiam,
dzerrry
Świat już wszystko połknął, strawił, wysrał i prezentuje to jako materiał twórczy.
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
Szyby.jorge.martinez napisał/a:A gdybym chciał robić stykówki z 6x6 albo 6x7? To czego będę potrzebował?
pozdrawiam,
dzerrry
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
Ale po co? Papier, negatyw, szyba. Swiecisz czym tam chcesz, powiekszalnkiekm najwygodniej. Bez szyby tez sie da jesli masz plaski negatyw, ale beda mniej ostre.jorge.martinez napisał/a:przykrywam jakąś ramką z kartonu
pozdrawiam,
dzerrry
jorge.martinez napisał/a:Kładę sobie negatyw na papier, przykrywam jakąś ramką z kartonu, przykładam szybę (jakąś szyba lubi się stykać szczególnie?) i świecę powiększalnikiem?
"Living is easy with eyes closed"
pozdrawiam,
dzerrry
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
Błąd w kodowaniu komunikatu. Stykówka to jest cały negatyw na jednym papierze, a ty mówisz o odbitkach stykowych, lub inaczej stykach.jorge.martinez napisał/a:Chyba, że gdzieś jest błąd w moim rozumowaniu.
pozdrawiam,
dzerrry
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl