ParanoiK napisał/a:Można by było spróbować podłączyć jakiegoś pleśniaka w którym przysłona chodzi płynnie a nie skokowo?
K-7|MES|S4-5.6|A2.8|FA2.0|M1.7|FA1.8|DA4-5.6
A co byś chciał. Przeważają opinie, że K-7 jest za drogi, za słaby itp. Mało ludzi go ma. W dodatku nie są zobligowani do robienia testów, porównań itd.Blesso napisał/a:Niestety trzeba w tej kwestii liczyc na bratni narod.
Pozdrawiam
Paweł
-----------
Za Fafniakiem: Nie dla leniiii !!!!!!!!!!
Moje pstryki
Lubię jasne sytuacje, i ... jasne szkiełka
Zdziwiony ?FotoPepe napisał/a:Na przykład opcja o skromnej nazwie „Dostosowanie kompozycji”....
Pozdrawiam
Paweł
-----------
Za Fafniakiem: Nie dla leniiii !!!!!!!!!!
Moje pstryki
argawen napisał/a:Zdziwiony ?FotoPepe napisał/a:Na przykład opcja o skromnej nazwie „Dostosowanie kompozycji”....
Lubię jasne sytuacje, i ... jasne szkiełka
K7+18-55 WR+kit 2 + 540FGZ+*50-135 f 2,8 sdm+ 28-70 f 4+ FA 50 f1.4 + A 50 f 1,4 +K 50 f 1,4 +M 50 f 1,4 + Pentax 35mm f2 + Tamron 17-50 f2,8 +43 mm limited
specmisiek napisał/a:Witam! Nigdzie nie znalazłem tego wcześniej http://www.imaging-resource.com/PRODS/K7/K7A.HTM
Jak już było to przepraszam
specmisiek napisał/a:Poza tym lista wad sporo mniejsza niż lista zalet.
K-5, DA 21/3.2 Ltd, DA* 50-135/2.8 SDM, DA 16-45/4, AF-360 FGZ, Manfrotto 055XPROB + 804RC2, Fuji X10
CytatCamera strap D-rings make noise
K-5, DA 21/3.2 Ltd, DA* 50-135/2.8 SDM, DA 16-45/4, AF-360 FGZ, Manfrotto 055XPROB + 804RC2, Fuji X10
andrusz napisał/a:Ten portal był dla mnie do niedawna jednym z wiarygodniejszych, ale już nie. Zwłaszcza po ostatniej mojej wymianie maili z nimi. Bo porównują JPGi z puszki, nie RAWy.
kasza napisał/a:Z ciekawości: jak sobie wyobrażasz możliwość porównywania RAWów?
K-5, DA 21/3.2 Ltd, DA* 50-135/2.8 SDM, DA 16-45/4, AF-360 FGZ, Manfrotto 055XPROB + 804RC2, Fuji X10
andrusz napisał/a:Uchwyty do paska im hałasują? To już szukanie wad na siłę
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
return LBA ? lemat Dady : piwko w Poznaniu?;
Ale zdajesz sobie sprawę, że LR inaczej traktuje rawy z Canona a inaczej z dajmy na to Pentaksa?andrusz napisał/a:kasza napisał/a:Z ciekawości: jak sobie wyobrażasz możliwość porównywania RAWów?
Bardzo prosto: LR (ACR) + zawsze takie same ustawienia dla wszystkich puszek.
opiszon napisał/a:no wiesz, jeżeli hałasują naprawdę mocno, to może wpływać na dźwięk rejestrowany podczas kręcenia filmu - masz k-7, to może spróbuj coś nakręcić i w tym samym czasie hałasować uchwytami, to będziemy wiedzieć czy mieli rację w swoim osądzie, czy nie
CytatHigh contrast in harsh lighting, with blown highlights and deep shadows
CytatCamera often underexposed in outdoor lighting
K-5, DA 21/3.2 Ltd, DA* 50-135/2.8 SDM, DA 16-45/4, AF-360 FGZ, Manfrotto 055XPROB + 804RC2, Fuji X10
kasza napisał/a:Ale zdajesz sobie sprawę, że LR inaczej traktuje rawy z Canona a inaczej z dajmy na to Pentaksa?andrusz napisał/a:kasza napisał/a:Z ciekawości: jak sobie wyobrażasz możliwość porównywania RAWów?
Bardzo prosto: LR (ACR) + zawsze takie same ustawienia dla wszystkich puszek.
kasza napisał/a:Krytykuje? Gdzie? Tylko pytam. To Ty podważasz ich wiarygodność w zamian proponując coś równie mało wiarygodnego.
kasza napisał/a:Ale zdajesz sobie sprawę... ?
K-5, DA 21/3.2 Ltd, DA* 50-135/2.8 SDM, DA 16-45/4, AF-360 FGZ, Manfrotto 055XPROB + 804RC2, Fuji X10
Ojej, przepraszam jeśli zachowałem się niestosownie.andrusz napisał/a:Odpowiedz: Rozumiem, że ty wolisz porównywać JPGi?
Możesz nie odpowiadać. Dla mnie EOT z tobą.
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl