karmazyniello  Dołączył: 05 Lut 2008
  Kradzież + odzyskanie danych
Jestem ku#%& w kropce, bo mi zakosili z tylnego siedzenia w aucie, torbę po laptopie w której miałem płyty z przegranymi dopiero co zdjęciami z dysku twardego który przywiozłem z naprawy po uprzednim formacie. Na jednej z płyt było między innymi zdjęcie "zebry na zebrze". Płyt nie odzyskam, ale może ktoś zna kogoś kto potrafiłby odzyskać dane z kompa.
 

grzegorzgr  Dołączył: 13 Lis 2009
:-) napisz szerzej o stanie dysku :idea:
 

karmazyniello  Dołączył: 05 Lut 2008
Dysk ma jakieś 5 lat i ze 3-4 zmiany systemu. Nie znam się na tym, co więcej mam napisać?
 

perl  Dołączył: 24 Wrz 2006
pw.
 

grzegorzgr  Dołączył: 13 Lis 2009
choćby to że dysk jest sprawny mechanicznie i elektronicznie :lol:
 

gajos007  Dołączył: 19 Cze 2008
program BadCopy Pro nie raz mi pomógł...może warto spróbować?
 

huri_khan  Dołączył: 18 Gru 2009
Jeżeli ma bardzo dużą wartość to najlepiej http://www.krollontrack.pl/
 

papcio  Dołączył: 20 Kwi 2006
Rozumiem, że dysk był w serwisie, zgrali zdjęcia i sformatowali i teraz leży.
NIE UŻYWAJ I NIE PODŁĄCZAJ NARAZIE NIGDZIE. Zrobisz to dopiero na proces odzyskiwania.

Albo szukasz fachowca (w Gdańsku bym ci to pewnie odzyskał), albo szukasz oprogramowania.

Proces odzyskiwania musisz robić z systemu zainstalowanego na innym dysku. Każde nagranie na starym dysku zmniejsza szanse na poprawne odtworzenie danych, ale nie wyklucza tego.

Z oprogramowania zainteresuj się Otrack Easy Recovery oraz R-Studio (dla Windowsa).
 
BAN YellowLabel  Dołączył: 30 Mar 2008
kolega z forum - FotoPepe - odzyskiwał mi kiedyś dane z karty pamięci gdyby nie moje grzebanie to pewnie by 100% odzyskał a i tak udało mu się wygrzebać z czeluści prawie wszystko ;) więc jakby co - polecam!

Aha "grzebanie" - tzn instalowanie programów do odzyskiwania danych i skanowanie nimi karty. Dlatego jak się na tym nie znasz, nie instaluj tego typu programów bo tylko sobie zaszkodzisz.
 

nemo  Dołączył: 21 Wrz 2007