Michu napisał/a:Wiem Cypis, że to nie jest premiera. Nie wiem, czy każdy słyszał tę muzykę, ale z pewnością jest wciągająca. W ścieżce z Leona przeszkadza mi piosenka Erica Serra. O ile sama muzyka jest powalająca, o tyle ta piosenka pasuje do całości jak lewarek do lewatywy.
zapraszam:
http://picasaweb.google.pl/cypis1
nowsze:
http://picasaweb.google.pl/cypska
"fotoblog":
http://fotocyp.blogspot.com
CanisLupus napisał/a:HE HE
Ostatni Mochikanin jest w mojej najlepszej 3 wszechczasów.
Pamiętam jak jakieś 12 lat temu szukałem płyty z muzą....
....znalazłem w Empiku, i głowę sobie dam uciąć że była najcenniejszym eksponatem tego sklepu - 59zł.
KOCHAM TEN FILM
Co do muzy to jeszcze szaleję za ścieżką z Bandyty i Prowokatora - musicie posłuchać.
modern art = i could do that + yes, but you didn't
bEEf napisał/a:Dla mnie kolorowa klisza nie ma żadnych zalet w porównaniu do cyfry - nawet jakościowo cyfra jest lepsza
^mmm^ napisał/a:Z tym stwierdzeniem nie mogę się zgodzić. Negatyw potrafi przenieść znacznie więcej dynamiki niż slajd czy cyfra. Potrzebny jest tylko dobry skaner i dobry skanerzysta.
Cytatidź do okulisty Jak nie pomoże to psycholog
Moje zdjęcia pozostają amatorskie ze względu na szumy na wysokim ISO i brak AF
tylko zauważyć trzeba, że każdy szuka najtańszych materiałów, my tutaj także. Chemia, klisze, papiery zdrożeją, myślę jednak, że nie zostaną wyparte. Zresztą, zależy jak zachowają się szkoły typu ASP. Jeśli nadal będą kształcić tych kilku foto rocznie, to może, może. Jeśli zaś na całym świecie zniknie taka edukacja, to może być ciężko, bowiem "eksperci" w postaci praktyków wykładowców kiedyś powymierają, a wiedza nie będzie przekazywana praktycznie, lecz tylko ekranowo [internet].Michu napisał/a:A to po prostu oznacza, że jest rynek. A skoro jest zapotrzebowanie...
no, chciałbym, żeby tak było. Tzn. większość pstrykaczy zabierze cyfrę na wyjazd, ale może podtrzymana będzie "passa" i pozostanie choć 1/3 rynku dla kliszaków.vector napisał/a:Za kilka lat zacznie się to nie tyle co odwracać ale wyrównywać. Cyfrą będziemy robić zdjęcia na teściowej i kumplom na popijawie, a negatyw/slajd zabierzemy na wakacje lub zdjęcia dla siebie.
ciekawy jestem tego materiału, mówię bez podtekstówvector napisał/a:ADOX wyprodukował film BW 20ASA. Dostępny jest tylko typ 135. Z tego negatywu uzyskano 500mpixeli i skończyły się możliwości skanera. Na filmie jest jeszcze więcej. Jakieś pytania? Mam 4 rolki ;-D
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
vector napisał/a:Dział BW Agfy został wykupiony i trwa produkcja tych materiałów.
vector napisał/a:a fotograf obiektywu, filmu i papieru oraz chemii.
vector napisał/a:ADOX wyprodukował film BW 20ASA. Dostępny jest tylko typ 135. Z tego negatywu uzyskano 500mpixeli
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
pozdrawiam,
dzerrry
dzerry napisał/a:A slajdy chyba pojda w slady polaroida - podejrzewam, ze to kwestia 10 lat i bedzie po ptakach.
K-5, Ricoh Kr-10M; 35-70/3.4-4.5, 28/3.5, M50/1.7, M85/2, Sigma 17-70/4, Tamron 70-300/5.6, Sigma 50-500/4-6.3; Fuji E900, TC-E3ED, Regula 740-2, Manfrotto 719digi, Celestron C5, Optolyth 22-60x70, Nikon HG 8x32
czyli komu? jeśli w Polsce (hehe) byłby zbyt na to, to już widzę, że będzie tu produkcja na całą Europę, taaa.kivirovi napisał/a:Do tej pory stara technologia analogowa (...) zostanie tanio sprzedana krajom gdzie jest na to zbyt
jak coś zaczyna leżeć na półkach, to sklepy przestają składać nowe zamówienia na dostawy [spróbuj pomacać drogie szkła choćby-zakupu przeważnie dokonujesz na zasadzie sprowadzenie na zamówienie, w ciemno]. Zatem jeśli będzie na rynku mało, to może się okazać, że trzeba będzie sprowadzać przez sklepy pośredniczące [netowe] choćby z tanich Chin [tam można produkować wszystko].kivirovi napisał/a:w niewielkich ilosciach bedzie do nas eksportowany za smieszne pieniadze a nikt tego i tak nie bedzie kupowal, no chyba zeby się popisac, ze umie tez analogiem.
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
Pentax K-5, Sigma 17-50/2,8 HSM, FA 50/1,7 Soligor 135/3,5
K-5, Ricoh Kr-10M; 35-70/3.4-4.5, 28/3.5, M50/1.7, M85/2, Sigma 17-70/4, Tamron 70-300/5.6, Sigma 50-500/4-6.3; Fuji E900, TC-E3ED, Regula 740-2, Manfrotto 719digi, Celestron C5, Optolyth 22-60x70, Nikon HG 8x32
CytatAnalogia bedzie zawsze dla biedoty, nawet w Polsce, a nie dla bogaczy...
Moje zdjęcia pozostają amatorskie ze względu na szumy na wysokim ISO i brak AF
vector napisał/a:Ja od roku używam polaroida i proponuję każdemu spróbować.
Cos chyba krecisz. Ja nie zauwazylem, zeby cos znaczaco podrozalo. Chemia jest prawie za darmo jak jej sie rozsadnie uzywa. Papiery sa jednak duzo tansze niz odbitki w labie, ze nie wspomne o jakosci. Z ciemnia najwiekszym problemem nie jest kasa, tylko czas niestety.vomer napisał/a:Niestety ceny odczynników i papieru dostępnego dzisiaj np. na Allegro mnie poraziły.
pozdrawiam,
dzerrry
CytatDo tej pory stara technologia analogowa ( na papier, filmy, chemia,aparaty i sprzed do labu) zostanie tanio sprzedana krajom gdzie jest na to zbyt, a zatem stanieje tez i produkt, ktory w niewielkich ilosciach bedzie do nas eksportowany za smieszne pieniadze a nikt tego i tak nie bedzie kupowal, no chyba zeby się popisac, ze umie tez analogiem.
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
K-5, Ricoh Kr-10M; 35-70/3.4-4.5, 28/3.5, M50/1.7, M85/2, Sigma 17-70/4, Tamron 70-300/5.6, Sigma 50-500/4-6.3; Fuji E900, TC-E3ED, Regula 740-2, Manfrotto 719digi, Celestron C5, Optolyth 22-60x70, Nikon HG 8x32
a który salon chcesz odwiedzić? W Wawie najnowsze S klasy stoją [kuuupa forsy, to nie jest auto dla ludu], możesz sobie popatrzeć, pojeździć. Czekasz tylko na sprowadzenie w Twoim wymarzonym kolorze, ze specjalną tapicerką, gadżetami. Ale ogólnie z modelem masz kontakt bez problemu, czekasz na swój egzemplarz! A ile widziałeś egzemplarzy "do pomacania" przed kupnem szkieł [choćby starych limitedów]? Wszystko jest na zamówienie, a jak wygląda to możesz zobaczyć w katalogu.kivirovi napisał/a:Tref, Widziales gdzies w Polsce mercedesa dostepnego w sklepie od reki?
ja też kupiłem szkło w ciemno. Ale! Nie wiem czy tak wiele osób wyda dziś od ręki 3,4,5,6,7-8tys PLN, żeby kupić szkło, sample z którego można zobaczyć tylkow necie! Zwłaszcza, że wybór modeli jest na rynku ogromny, jak nie to szkło, to inne - po to własnie się prowadzi podobne sklepy jak Sigma -żeby zachęcić klienta do kupna, dać potestować. Wiadomo, że egzemplarze macane to na straty, ale można prowadzić działalność wypożyczeń! Się zwraca taka "strata", a klient może dotknąć, a nie tylko popatrzeć.kivirovi napisał/a:Znam mase ludzi ktorzy kupowali optyke bez widzenia na oczy za kilka-kilkanasie tysiecy i najczesciej przez USA, czy w Niemczech bo tam to jest towar schodzacy.
na szczęście nasz kochany kraj powoli wychodzi z tego cienia i mamy już tylko 200 lat do nadrobienia, a niedawno mięliśmy 500! [już powszechnie mamy C,N i P, a kiedyś to Zenit i DDR]kivirovi napisał/a:Europa wschodnie wciaz tez... Pamietaj, ze co 6 czlowiek na swiecie nigdy nie uzyl zwyklego telefonu, a co dopiero komputera...
analogia w sensie analoga? Jeśli tak, to właśnie obawiam się, że kupno papierów i chemi będzie coraz bardziej kosztowne. Właśnie ze względu na mniejszą popularność. Cyfra będzie tanieć, bo technologia nie tylko kroczy, ale biegnie do przodu!kivirovi napisał/a:Analogia bedzie zawsze dla biedoty, nawet w Polsce, a nie dla bogaczy..
bEEf ma rację, podobnie jest z autami robionymi na zamówienie [produkcja po wpłacie zaliczki].bEEf napisał/a:Guzik prawda. W dłuższej perspektywie cyfra jest duuuużo tańsza. Zobacz co się dzieje w sprzęcie Audio.
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl