K-5, Ricoh Kr-10M; 35-70/3.4-4.5, 28/3.5, M50/1.7, M85/2, Sigma 17-70/4, Tamron 70-300/5.6, Sigma 50-500/4-6.3; Fuji E900, TC-E3ED, Regula 740-2, Manfrotto 719digi, Celestron C5, Optolyth 22-60x70, Nikon HG 8x32
Cytatrade: naucz się robic zdjecia tym co masz uwazam za b. rozsadna.
Moje zdjęcia pozostają amatorskie ze względu na szumy na wysokim ISO i brak AF
Z poważaniem - Michu, Licencjonowany Pogromca Vampirów :)=
Moje zdjęcia pozostają amatorskie ze względu na szumy na wysokim ISO i brak AF
pozdrawiam,
dzerrry
dzerry napisał/a:Odbitki przywiózł tylko Spinner
Sprzęt nie jest ważny. Ważne są zdjęcia.
Ze swoich nigdy nie jestem zadowolony.
dickkett napisał/a:Odbitki przywiózł tylko Spinner
Wiktor też.
pozdrawiam,
dzerrry
dzerry napisał/a:Prawie kazda wieksza wyprawa gorska byla obfotografowana na slajdach, ktore potem prezentowane byly na niezliczonych slajdowiskach. A jak jest teraz? Czy korpusy cyfrowe, lcd i baterie wytrzymuja takie wejscie na K2 na przyklad, albo chociaz zimowe wejscie na Rysy?
"Let your soul shine. / It's better than sunshine, / It's better than moonshine, / Damn sure better than rain."
Cudnie, fajnie i w pytę
dziękuję za komplementdzerry napisał/a:... a fotografia byla anielsko krystaliczną sztuką praktykowaną przez uwznioślonych romantyków jak tref ...
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
dzerry napisał/a:- Ale jak?
- Fotografuj to co znasz.
K-5, Ricoh Kr-10M; 35-70/3.4-4.5, 28/3.5, M50/1.7, M85/2, Sigma 17-70/4, Tamron 70-300/5.6, Sigma 50-500/4-6.3; Fuji E900, TC-E3ED, Regula 740-2, Manfrotto 719digi, Celestron C5, Optolyth 22-60x70, Nikon HG 8x32
bEEf napisał/a:Jarku, też tak myślę. Bo kolorowej kliszy raczej sam nie wywołasz ani nie powiększysz - odpada całe ciemniactwo i frajda z powiekszania. Oddawać do labu? Byz synsu. W cyfrze chodziaż pokadrujesz, skorygujesz, pobawisz się - ciemnię masz w komputerze. Dla mnie kolorowa klisza nie ma żadnych zalet w porównaniu do cyfry - nawet jakościowo cyfra jest lepsza (pomijając Alka i jego klimaty A3+ ). Tak więc zainteresowanie było by raczej marne. Ja np mam ciąg na pleśniaka - na razie nie planuję, ale może kiedyś mnie przyciśnie i kupię. Ale właśnie do c/b.
alkos napisał/a:
A z szitki 8x10 cali Provii - 2,5gigapixela. I co to z tego wynika? Nic.
Dobre zdjecia nie biorą się z rozdzielczosci.
Michu napisał/a:
Osobiście w slajdach nie siedzę...
kivirovi napisał/a:
Do tych co mysla, ze cyfra jest tansza: policzcie sobie jeszcze cene komputera (3 tys/3lata), bez ktorego kupowanie cyfry jest bez sensu, oraz PS i winXP za ktore w koncu tez trzeba bedzie zaczac placic.
Slucham o nieuchronnym drozeniu klisz juz od 3lat a wciaz kupuje taniej i lepsze materialy, a za skan i odbitki place coraz mniej.
sylwiusz napisał/a:djack napisał/a:Slajdy chyba pierwsze pójdą w odstawkę, już drożeje wywołanie, a niektóre laby juz slajdów nie robią.
Tu się nie zgodze z Toba i z Dzerrym. Moim zdaniem pierwsze pojda w niepamiec amatorskie negatywy C-41. Te sa coraz rzadziej uzywane, szczegolnie, ze cyfrowe malpy zeszly w cenie do poziomu analogowych malp sprzed paru lat. Slajdy juz od paru lat sa materialem w zasadzie glownie dla pasjonatow i juz w tej chwili waziutkiej grupy zaqwodowcow, stad ceny na ich wolanie od wielu lat sa wysokie i mysle, ze takie zostana. Dla wiekszosci zatwardzialych analogowcow slajdy lub cz-b sa podstawa egzystencji a nie negatywy. Tak wiec jak dla mnie to slajdy utrzymaja się dluzej.
PZ1, KX i kupa szkieł
K-1 | K-3 II | K-5 | S A 18-35/1.8 | FA 77/1.8 | Irix 15/2.4 | F 50/1.7 | DA 55-300/4-5.8 | DA* 300/4 | TC 1.4x | A 28/2.8 | M135/3.5 |
http://marekskruch.pl
Bóg widząc, że światłość jest dobra, oddzielił ją od ciemności. [Rdz. 1-4]
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
K-1 | K-3 II | K-5 | S A 18-35/1.8 | FA 77/1.8 | Irix 15/2.4 | F 50/1.7 | DA 55-300/4-5.8 | DA* 300/4 | TC 1.4x | A 28/2.8 | M135/3.5 |
http://marekskruch.pl
Bóg widząc, że światłość jest dobra, oddzielił ją od ciemności. [Rdz. 1-4]
K-5, Ricoh Kr-10M; 35-70/3.4-4.5, 28/3.5, M50/1.7, M85/2, Sigma 17-70/4, Tamron 70-300/5.6, Sigma 50-500/4-6.3; Fuji E900, TC-E3ED, Regula 740-2, Manfrotto 719digi, Celestron C5, Optolyth 22-60x70, Nikon HG 8x32
koczy.info - moja fotografia uliczna
K10D, MZ-6,Zenit TTL,Lubitel 166B
ob. SMC Pentax-DA 1:3.5-5.6 18-55mm AL ,ob. Pentax FA 28-90 ob. Flektogon 2.8/20 Carl Zeiss, ob. Pentacon 4/200 ob. Industar 50-2 50/1:3.5 ob. Helios-44M; mieszek M42: 290mm+pierścienie na M42/1
bilder32 napisał/a:Mam 15 lat i mam nadzieje ze mnie za to stad nie wyrzucicie
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
dobrze trafiłeś, tutaj sami swoibilder32 napisał/a:jestem mlody, glupi
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl