Fafniak  Dołączył: 19 Kwi 2006
serwis apollo i dojczalnderski serwis
Ludzie
!!!jak chcecie kupic pentaxa to miejscie na uwadze serwis.....
Moje przygody z istD troche ludzi na forum zna....
ostatnie zakonczyly sie tak ze apollo wyslalo aparat do serwisu do niemiec
To co zrobili : naprawili modul flesza + przeglad/naprawa plyty glownej
ALe pomimo wyraznego zaznaczenia przezemnie NIE zrobili mapowania HOT pixeli....
nawet nie przyszzlo mi do glowy sprawdzac tego...... :roll:
Teraz wyszlo po sprzedaaniu aparatu.....zwrocilem kase i jestem ciezko k***....
apart bedzie wystawiony za jakis czas na allegro - mam wrazenie ze jest szansa walczyc z serwisem...ale ja juz nie mam sily....
k*** - mapowanie to jest podlaczenia aparat do kompa i wcisniecie kilku klawiszy!!!!!!!!!

NIE kupowac PENTAXA !!!!!
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
Fafniak napisał/a:
jak chcecie kupic pentaxa to miejscie na uwadze serwis.....
Z ciężkim sercem zgadzam się z tobą. Dopiero dzisiaj po 3 miesiącach otrzymałem info, że dostali moją starą Kasetkę i odeślą mi gwarancję. Czyli w naprawie była ponad 3 miechy. Całe szczęście, że raczej nie było problemów z wymianą na nową.
Niestety, serwis to pięta achillesowa Pentaxa.
Nie dziwię się twojemu wku....niu :-/
Fafniak napisał/a:
NIE kupowac PENTAXA !!!!!
Nie kupować !!!



Może szkła stanieją na Allegro :-P
 

Korba  Dołączył: 30 Lis 2006
Przykre i wkurzające jak cholera. Pytanie tylko, która firma ma rzeczywiście dobry serwis?
Canonierzy narzekają, nikoniarze jeszcze więcej. Nie wiem jak z Olkiem - może jest lepiej. Ale Olek mi nie leży.
Wychodzi na to, że najlepiej nie kupować nic :-(
 

milo  Dołączył: 01 Sie 2006
Trzeba nie psuc :P
 

Fafniak  Dołączył: 19 Kwi 2006
tak tylko wiecie - sprzedalem korpus w dobrej wierze - jest sprawny ...a tu ZONK....dupa

[ Dodano: 2007-03-22, 22:17 ]
milo, - kurde bedziesz na PPD ? To se pogadamy :evil: 8-) :-P
 

bEEf  Dołączył: 28 Gru 2006
Zaraz, Fafniak, ale to jakie Ty miałeś te hoty? Czy to jest podstawa do zwrotu kasy i aparatu? Bez sensu - w nowych aparatach to masz. Chyba marudny klient Ci się trafił, albo te hoty to jakieś deady i to w dużych ilościach...
 

Fafniak  Dołączył: 19 Kwi 2006
bEEf, daj maila to ci przesle
 

bEEf  Dołączył: 28 Gru 2006
Fafniak, łap:
lukasz.wolowiec[at]gmail[kropa]com
 

milo  Dołączył: 01 Sie 2006
Fafniak napisał/a:
milo, - kurde bedziesz na PPD ? To se pogadamy :evil: 8-) :-P

Nie zrezygnuje z tej wybitnej przyjemnosci :)
 

Fafniak  Dołączył: 19 Kwi 2006
bEEf, - pojszlo
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
milo napisał/a:
Nie zrezygnuje z tej wybitnej przyjemnosci :)
Potem nie będziesz mógł bez Niego żyć. Jak to mówią, to " żywe srebro" :-P
 

Fafniak  Dołączył: 19 Kwi 2006
milo, :mrgreen: :-P
 

bEEf  Dołączył: 28 Gru 2006
Fafniak, widzę - nie wiem, jakie ISO, ale wygląda na niskie... no tak, u mnie hoty (naliczyłem 5) wyłażą przy 1600, ale np przy 400 czysto. U ciebie to raczej mogą być dead-y... Tak czy inaczej dają się zamapować - kaszana, że Ci tego nie zrobili
 

Fafniak  Dołączył: 19 Kwi 2006
bEEf, to jeest podobno 800 ASA

[ Dodano: 2007-03-22, 23:00 ]
bEEf napisał/a:
Tak czy inaczej dają się zamapować - kaszana, że Ci tego nie zrobili
- bo to c..j nie serwis
 

tref  Dołączył: 05 Wrz 2006
fakt, że nie mają w kraju maszynki do mapowania jest irytujący! W końcu mamy przedstawiciela, a nie dealera [a może ktoś w umowie się machnął?]
wiem jedno, ta kosmiczna firma ma jeden plus, pewnego pracownika na P, poza tym to kaszana.
 

bEEf  Dołączył: 28 Gru 2006
Cytat
fakt, że nie mają w kraju maszynki do mapowania jest irytujący!

A ruscy nie zrobili jakiegoś softu do tego? Skoro wyciekł przepis na menu serwisowe...
 

cypis  Dołączył: 18 Gru 2006
bEEf napisał/a:
Cytat
fakt, że nie mają w kraju maszynki do mapowania jest irytujący!

A ruscy nie zrobili jakiegoś softu do tego? Skoro wyciekł przepis na menu serwisowe...

no właśnie, nikonowcy (chyba nie wszyscy jednak) mają taki ruski programik, który każdy może sobie odpalić i pożegnać hoty/deady. To jednak zawsze ryzyk-fizyk. Wszystkie serwisy mapują piksele na miejscu (no, Olympusowcy to mają w aparacie, ale u Nikona trwa to pół godziny, w canonie bywa, że i dwa dni). Jeśli nasz Pentax tego nie potrafi/nie chce to znaczy, że kładzie na nas, klientach laskę. Nieładnie. Bo żyją dzięki nam :evil:
 

bEEf  Dołączył: 28 Gru 2006
Cytat
Jeśli nasz Pentax tego nie potrafi/nie chce
'
Sądzę, że jest to możliwe (to w sumie soft), tylko może nikt do tego nie dotarł.
 
pepek  Dołączył: 19 Lip 2006
bEEf napisał/a:
Sądzę, że jest to możliwe (to w sumie soft), tylko może nikt do tego nie dotarł.

To tylko źle świadczy o firmie, że nie ma takiej opcji jak mapowanie. O ile mniej sprzętu trafiło by na gwarancji do serwisu i o ile by było taniej? Krótkowzroczność "skosów" czy celowe działanie na szkodę klientów? Tylko gdzie tu logika i ekonomia?
 

cypis  Dołączył: 18 Gru 2006
jesienią, mając chwilę zwału, szukałem w necie dość intensywnie. Nie ma (chodzi o sofcik do samodzielnego mapowania). No niby canonierzy też nie mają takiego programiku, ale - przy wszystkich ich narzekaniach na serwis - mogą to załatwić niemalże od ręki podczas krótkiej wizyty w w-wce... Po prostu w tej kwestii nie rozumiem "polityki" Pentaxa. To takie żałosne podkładanie się. Wielu amatorów przykłada dużą wagę do hotów (o deadach, które są w ogóle wadą matrycy nie wspominając). Jeśli poczytają ten wątek oleją stabilizację, kompatybilność wsteczną optyki, czy legendę marki... I wcale nie będę ich przekonywał, że źle robią. :-(
co nie znaczy, ze nie kocham swojej K100

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach