Żaba  Dołączył: 08 Cze 2006
argawen wcale nie jestem o tym przekonan. Czasem wyrażenie zbiorowych potrzeb klienta może pomóc. Inna sprawa że nie bardzo mają konkurencje :-x Myślę, że takie działanie w niczym nie zaszkodzi, prawda? Więc może warto?
 

Michu  Dołączył: 18 Kwi 2006
Może coś w tym jest?
Zapewne - jak pisze Argawen, wiedzą, że kręcimy noskami na jakość ich usług. Nie wiedzą jednak zapewne, jak dobrze im życzymy.
 

sołtys  Dołączył: 19 Kwi 2006
wiecie co? Zauważyłem, że na naszym forum powstała nowa świecka tradycja polegająca na tym, że co roku na wiosne pojawia się pomysł, aby napisać list do "centrali" w sprawie apollo, serwisu itd. itd. etc. :mrgreen:
 

emigrant  Dołączył: 20 Wrz 2006
awakqwq napisał/a:
zbirowe wyrażenie niezadowolenia

Ma sz na myśli danie im "propozycji nie do odrzucenia"? :mrgreen:
 

miked11  Dołączył: 03 Mar 2007
nowy
Witam
Jeszcze potwierdzonych wad mojej Kdyszki nie mam, ale idea mi się podoba. Nie chce tu wszczynać jakiś zamętów, ale serwis Pentaxa nie jest jedynym, który pogrywa sobie z klientami w Polsce, mógłbym wymienić jeszcze znane mi dwa związane z elektroniką (z jednym walczę od 3 miesięcy). Ale to nie jest tematem. Uważam, że należy wystosować zbiorowy nazwijmy to list, z wyraźnym zaznaczeniem skali problemu - patrz użytkowników Pentaxa. Przyznam, że z problemami z Apollo zapoznałem się już po zakupie k10d, no ale temat jakby nie jest zamknięty. Ja się w każdym razie przyłączam do akcji (tak na w razie czego)

p.s. Witam wszystkich na forum.
 

JSW  Dołączył: 20 Lip 2006
Przeczytalem ogolne warunki napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych na stronie pentax.de. Mysle, ze mozna by omijajac Apolo od razu wyslac aparat do Hamburga, zwlaszcza, ze [Die durchschnittliche Reparaturdauer beträgt ca. 16 Arbeitstage.] sredni czas naprawy wynosi 16 ROBOCZYCH.
Tutaj formularz do wypelnienia http://www.pentax.de/_de/...aratur&formular
 

cypis  Dołączył: 18 Gru 2006
JSW napisał/a:
Przeczytalem ogolne warunki napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych na stronie pentax.de. Mysle, ze mozna by omijajac Apolo od razu wyslac aparat do Hamburga, zwlaszcza, ze [Die durchschnittliche Reparaturdauer beträgt ca. 16 Arbeitstage.] sredni czas naprawy wynosi 16 ROBOCZYCH.
Tutaj formularz do wypelnienia http://www.pentax.de/_de/...aratur&formular


wszystko pięknie, ale kupując aparat w Polsce sugerujesz się m.in. tym, że firma ma serwis na terenie kraju (bo apollo określone jest jako serwis, a nie firma kurierska, wysyłająca sprzęt za Odrę) i chyba o to nam chodzi - żeby serwis był naprawdę serwisem, gdzie przynajmniej podstawowe naprawy można wykonać :cry:
 

Rumpel  Dołączył: 08 Lut 2007
Dziwne z tym serwisem Pentaxa, zwłaszcza, że bliźniacze konstrukcje Samsunga są ponoć serwisowane w Gdańsku ( ale nie dam sobie głowy uciąć , czy wszystkie naprawy ) i ponoć działa szybko - cokolwiek to znaczy. Ale jeśli pójdzie jakaś zbiorowa petycja do siedziby Pentaxa - to podpisuje się pod tym rękoma i stopami ( numer 45 więc się liczy :mrgreen: ) , a jak trzeba to i PESEL, namiary, numer paska i kołnierzyka podam :) .
A tak poważnie to wg. mnie gra warta świeczki , gdyż brak krytyki znaczy, że wszystko gra. Jeśli zaczną się lawinowe skargi – to będą musieli zadziałać . Dlatego będę wspierał ( jak chyba każdy bywający tu ) tą akcję , na tyle ile to możliwe.
 

tref  Dołączył: 05 Wrz 2006
nie wiem jak to jest na Litwie, w Czechach i na Słowacji - też cyfrowe lustra idą do Niemiec na serwis? Jeśli tak, to nie mamy co walczyć o uruchomienie serwisu tutaj, bo widać ludzi po szkoleniach mają tylko w centrali [PentaxEuropa]. Ale jak to jest nie wiem.

Inna sprawa, to maszynka do mapowania pikseli - mogliby dać naszemu przedstawicielowi coś takiego, szkolenie 2 dni i już mają od tego fachowca!
 

cypis  Dołączył: 18 Gru 2006
tref napisał/a:
nie wiem jak to jest na Litwie, w Czechach i na Słowacji - też cyfrowe lustra idą do Niemiec na serwis? Jeśli tak, to nie mamy co walczyć o uruchomienie serwisu tutaj, bo widać ludzi po szkoleniach mają tylko w centrali [PentaxEuropa]. Ale jak to jest nie wiem.

Inna sprawa, to maszynka do mapowania pikseli - mogliby dać naszemu przedstawicielowi coś takiego, szkolenie 2 dni i już mają od tego fachowca!

jak mapowałem sobie piksele w Nikonie, to się szkoliłem 10 minut :mrgreen: To tylko kwestia odpowiedniego oprogramowania...
...a co do serwisów u przyjaciół za południowej i wschodniej granicy: sorry, te trzy państwa razem wzięte mają może 3/4 ludności naszego kraju. Poza tym w ogóle to średni argument. Jeśli masz w papierkach dostarczonych z aparatem wymieniony serwis w Polsce, to możesz chyba oczekiwać, że nie jest to żart, ale prawda. Zresztą, skoro Samsung może (o ile naprawdę może ;-) )...

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach